SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
jij bent de enige man hier die van nat, slap en sompig wordquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:49 schreef TedjeKroketje het volgende:
Word geile boel hier zo
Ruzie ruzie!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Even de zaken regelen en dan de lol
daar heb je wel gelijk inquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
EN NOU GODVERDOMME IEDEREEN WEER ONDER ZIJN EIGEN ACCOUNT POOSTEN![]()
veel te verwarrend zo.
Ik ben een speciale kroket!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
jij bent de enige man hier die van nat, slap en sompig word
Die krengen verbrand ik mn bek altijd aan. Ik vergeet elke keer dat de kaas twintig keer heter is dan dat stomme korstjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:01 schreef TedjeKroketje het volgende:
Moet je eens bij een kaassoufle doen. Die dingen zijn pas gevaarlijk
kaassoufles is nou 1 van de weinige dingen die ik niet lustquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:01 schreef TedjeKroketje het volgende:
Moet je eens bij een kaassoufle doen. Die dingen zijn pas gevaarlijk
Moet je van die goedkope dingen nemen, zit geen smaak aanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kaassoufles is nou 1 van de weinige dingen die ik niet lust
Ik vind het een goed idee hoorquote:
En om de uitvoeringquote:
quote:
Lief doen seikertquote:
die was goedquote:
Jamaar, jamaar, Pheno zou huilen als hij zag hoe zijn phenoiaanse puntpost verkracht werd door Martquote:
Nee. De PI ontbrak /mad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |