Vandaag nietquote:Op zondag 1 november 2009 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor net dat ze ook heel goed spoorboekjes kan inpakken![]()
whehehe daar komt hij dan laat achterquote:Op zondag 1 november 2009 17:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Vandaag nietNadat meneer de ruzie had verloren (hij moest en zou korting krijgen op het spoorboekje aangezien het jaar bijna voorbij is. tjah meneer zo werken we nou eenmaal niet. ik heb dik een half uur staan discussiëren) besloot hij dat internet net zo makkelijk is
quote:Op zondag 1 november 2009 17:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Vandaag nietNadat meneer de ruzie had verloren (hij moest en zou korting krijgen op het spoorboekje aangezien het jaar bijna voorbij is. tjah meneer zo werken we nou eenmaal niet. ik heb dik een half uur staan discussiëren) besloot hij dat internet net zo makkelijk is
dan begrijp ik die gast helemaal niet waarom een spoorboekje kopen waar je nog maar anderhalve maand iets aan hebtquote:Op zondag 1 november 2009 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij moet blij zijn dat er sowieso nog spoorboekjes te koop zijn
En idd, het jaar is bijna voorbij, 13 december nieuwjaarsdag
Dat is een amateur, een falerquote:Op zondag 1 november 2009 17:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan begrijp ik die gast helemaal niet waarom een spoorboekje kopen waar je nog maar anderhalve maand iets aan hebt
Hihi jaquote:
duidelijkquote:
Of hij wou gewoon graag herrie schoppen ofzoquote:
Die vind ik zooo smerigquote:
japans mix ben ik ook niet zo'n favoriet vanquote:Op zondag 1 november 2009 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Die vind ik zooo smerig
Net als van die japanse mix onzin. Juk!!
Eindelijk weekendquote:
quote:
HEEEEEEEET!!!quote:
quote:
Dat ook.quote:
raar het brand eigenlijk alleen maar even in je mondquote:Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat ook.maar als ik er 3 van tegelijk eet hang ik10 min. aan de kraan
Aparte definitie van weekendquote:Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag en morgen nog werken en dan weekend
kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |