abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74231448
Ik woon in een 2 onder 1 kap woning en over het algemeen zijn mijn buren wel rustig, echter als ze bezig zijn moet ik ook alles perse meekrijgen. Mijn woonkamer zit aan hun keuken vast en mevrouw de buurvrouw zit vaak in die keuken te rommelen. Het geeft een erg onprettig gevoel als je rustig tv wilt kijken dat je steeds gebonk aan de andere kant van de muur hoort.

Ik vraag me wel eens af waarom een deur niet op een normale manier dichtgedaan kan worden, waarom moet het altijd zo hard? Ook de tijden dat ze meestal zitten te bonken en stommelen is onprettig, meestal tussen 22:00 en 2:00 uur. Een tijdje terug heb ik maar eens op nette manier geïnformeerd en bij de buren gevraagd wat ze nu precies steeds aan het doen zijn. Nou, ik kreeg me daar toch een muil van de buurman. Hij werd gelijk kwaad en begon ook opeens te zeggen dat hij last van mij had (yeah, tuurlijk, waarom kwam ie dan niet?). Nou daar gaat de burenrelatie.

Ik was al eerder verhuist vanwege burenruzies en ik heb een soort van tick op gelopen voor huisgeluiden. Ik kan ze simpelweg heel moeilijk verdragen. Bij het slaan met deuren of bij het omhoog denderen op de trap vraag ik me steeds af, waarom? waarom steeds zo hard? Ik ga dan koken van woede en als ik op zo'n moment die kerel voor me had staan had ik em tot pulp geslagen. Het is gewoon erg, ik kan die geluiden niet meer verdragen, ook al zijn ze niet eens zo hard. Meestal draai ik zelf op mijn hobbykamertje boven muziek, want ik wil absoluut niets van hun horen, maar zelfs met mijn muziek op boven in de hoek van mijn huis hoor ik hun gebonk er soms bovenuit.

Mijn inkomen is helaas niet zo hoog anders had ik maar wat graag, hoe klein dan ook, een vrijstaand huisje willen hebben. Ook al had het maar 1 slaapkamer gehad. En helaas hebben woningstichtingen, voor zover ik weet, geen vrijstaande woningen in de verhuur. Ik woon overigens in Oost Groningen. Tenzij iemand suggesties heeft?

Wat moet ik hier nu mee?

[ Bericht 0% gewijzigd door Adelante op 30-10-2009 18:29:50 ]
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:28:48 #2
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_74231494
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:26 schreef Snowwie888 het volgende:
Ik woon in een 2 onder 1 kap woning en over het algemeen zijn mijn buren wel rustig, echter als ze bezig zijn moet ik ook alles perse meekrijgen. Mijn woonkamer zit aan hun keuken vast en mevrouw de buurvrouw zit vaak in die keuken te rommelen. Het geeft een erg onprettig gevoel als je rustig tv wilt kijken dat je steeds gebonk aan de andere kant van de muur hoort. Ik vraag me wel eens af waarom een deur niet op een normale manier dichtgedaan kan worden, waarom moet het altijd zo hard? Ook de tijden dat ze meestal zitten te bonken en stommelen is onprettig, meestal tussen 22:00 en 2:00 uur. Een tijdje terug heb ik maar eens op nette manier geïnformeerd en bij de buren gevraagd wat ze nu precies steeds aan het doen zijn. Nou, ik kreeg me daar toch een muil van de buurman. Hij werd gelijk kwaad en begon ook opeens te zeggen dat hij last van mij had (yeah, tuurlijk, waarom kwam ie dan niet?). Nou daar gaat de burenrelatie. Ik was al eerder verhuist vanwege burenruzies en ik heb een soort van tick op gelopen voor huisgeluiden. Ik kan ze simpelweg heel moeilijk verdragen. Bij het slaan met deuren of bij het omhoog denderen op de trap vraag ik me steeds af, waarom? waarom steeds zo hard? Ik ga dan koken van woede en als ik op zo'n moment die kerel voor me had staan had ik em tot pulp geslagen. Het is gewoon erg, ik kan die geluiden niet meer verdragen, ook al zijn ze niet eens zo hard. Meestal draai ik zelf op mijn hobbykamertje boven muziek, want ik wil absoluut niets van hun horen, maar zelfs met mijn muziek op boven in de hoek van mijn huis hoor ik hun gebonk er soms bovenuit. Mijn inkomen is helaas niet zo hoog anders had ik maar wat graag, hoe klein dan ook, een vrijstaand huisje willen hebben. Ook al had het maar 1 slaapkamer gehad. En helaas hebben woningstichtingen, voor zover ik weet, geen vrijstaande woningen in de verhuur. Ik woon overigens in Oost Groningen. Tenzij iemand suggesties heeft?

Wat moet ik hier nu mee?
Dit is denk ik het probleem van jouw buurman. Hij is impotent...
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:29:36 #3
245691 missU
Same shit, different day?
pi_74231519
terug bonken
WcPot is my bottom bitch!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:30:16 #4
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74231539
Ik ben bang dat je eerder jezelf moet aanpassen. We wonen nu eenmaal in NL en de ruimte ligt niet voor het oprapen.

Is extra isolatie geen optie?
Stand for something or fall for anything
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:30:26 #5
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_74231543
Je buren zijn het probleem niet, jij bent het probleem.

Ga vrijstaand wonen als je niet tegen geluiden kunt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_74231550
quote:
Ik woon in een 2 onder 1 kap woning en over het algemeen zijn mijn buren wel rustig, echter als ze bezig zijn moet ik ook alles perse meekrijgen. Mijn woonkamer zit aan hun keuken vast en mevrouw de buurvrouw zit vaak in die keuken te rommelen. Het geeft een erg onprettig gevoel als je rustig tv wilt kijken dat je steeds gebonk aan de andere kant van de muur hoort.

Ik vraag me wel eens af waarom een deur niet op een normale manier dichtgedaan kan worden, waarom moet het altijd zo hard? Ook de tijden dat ze meestal zitten te bonken en stommelen is onprettig, meestal tussen 22:00 en 2:00 uur. Een tijdje terug heb ik maar eens op nette manier geïnformeerd en bij de buren gevraagd wat ze nu precies steeds aan het doen zijn. Nou, ik kreeg me daar toch een muil van de buurman. Hij werd gelijk kwaad en begon ook opeens te zeggen dat hij last van mij had (yeah, tuurlijk, waarom kwam ie dan niet?). Nou daar gaat de burenrelatie.

Ik was al eerder verhuist vanwege burenruzies en ik heb een soort van tick op gelopen voor huisgeluiden. Ik kan ze simpelweg heel moeilijk verdragen. Bij het slaan met deuren of bij het omhoog denderen op de trap vraag ik me steeds af, waarom? waarom steeds zo hard? Ik ga dan koken van woede en als ik op zo'n moment die kerel voor me had staan had ik em tot pulp geslagen. Het is gewoon erg, ik kan die geluiden niet meer verdragen, ook al zijn ze niet eens zo hard. Meestal draai ik zelf op mijn hobbykamertje boven muziek, want ik wil absoluut niets van hun horen, maar zelfs met mijn muziek op boven in de hoek van mijn huis hoor ik hun gebonk er soms bovenuit.

Mijn inkomen is helaas niet zo hoog anders had ik maar wat graag, hoe klein dan ook, een vrijstaand huisje willen hebben. Ook al had het maar 1 slaapkamer gehad. En helaas hebben woningstichtingen, voor zover ik weet, geen vrijstaande woningen in de verhuur. Ik woon overigens in Oost Groningen. Tenzij iemand suggesties heeft?

Wat moet ik hier nu mee?

Pulp

[ Bericht 2% gewijzigd door Conversatie op 30-10-2009 18:47:04 ]
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:31:35 #7
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_74231571
quote:
Ik woon in een 2 onder 1 kap woning en over het algemeen zijn mijn buren wel rustig, echter als ze bezig zijn moet ik ook alles perse meekrijgen. Mijn woonkamer zit aan hun keuken vast en mevrouw de buurvrouw zit vaak in die keuken te rommelen. Het geeft een erg onprettig gevoel als je rustig tv wilt kijken dat je steeds gebonk aan de andere kant van de muur hoort. Ik vraag me wel eens af waarom een deur niet op een normale manier dichtgedaan kan worden, waarom moet het altijd zo hard? Ook de tijden dat ze meestal zitten te bonken en stommelen is onprettig, meestal tussen 22:00 en 2:00 uur. Een tijdje terug heb ik maar eens op nette manier geïnformeerd en bij de buren gevraagd wat ze nu precies steeds aan het doen zijn. Nou, ik kreeg me daar toch een muil van de buurman. Hij werd gelijk kwaad en begon ook opeens te zeggen dat hij last van mij had (yeah, tuurlijk, waarom kwam ie dan niet?). Nou daar gaat de burenrelatie. Ik was al eerder verhuist vanwege burenruzies en ik heb een soort van tick op gelopen voor huisgeluiden. Ik kan ze simpelweg heel moeilijk verdragen. Bij het slaan met deuren of bij het omhoog denderen op de trap vraag ik me steeds af, waarom? waarom steeds zo hard? Ik ga dan koken van woede en als ik op zo'n moment die kerel voor me had staan had ik em tot pulp geslagen. Het is gewoon erg, ik kan die geluiden niet meer verdragen, ook al zijn ze niet eens zo hard. Meestal draai ik zelf op mijn hobbykamertje boven muziek, want ik wil absoluut niets van hun horen, maar zelfs met mijn muziek op boven in de hoek van mijn huis hoor ik hun gebonk er soms bovenuit. Mijn inkomen is helaas niet zo hoog anders had ik maar wat graag, hoe klein dan ook, een vrijstaand huisje willen hebben. Ook al had het maar 1 slaapkamer gehad. En helaas hebben woningstichtingen, voor zover ik weet, geen vrijstaande woningen in de verhuur. Ik woon overigens in Oost Groningen. Tenzij iemand suggesties heeft?

Wat moet ik hier nu mee?
Ik ken het gevoel, ik zit een beetje in dezelfde situatie, ik woon in een soort maisonette met mensen boven mij. En je hoort hun takke herrie (muziek e.d.) vaak boven de TV uit..

Ik word er ook panisch van en kan er ook serieus boos om worden. ik zit nu al 9 maanden in deze puinzooi en ga binnenkort weer verhuizen. Ik ben nu alweer aan het reageren op een andere woning want dit trek ik niet meer.

Mischien een optie voor je om weer te verhuizen? neem maar van mij aan bij burenoverlast verliest het slachtoffer vaak het gevecht.

Ook verschillende malen aan de deur geweest zonder resultaat.

Ik heb zelf ook al meedere malen de politie gebeld en die komen op een gegeven moment niet eens meer!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_74231596
Volgens mij hebben je buren gewoon een meisje in hun kelder opgesloten.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:33:24 #9
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74231622
quote:
Ik was al eerder verhuist vanwege burenruzies

Wat moet ik hier nu mee?
Misschien moet je weer eens ruzie gaan maken, dat heeft het de vorige keren ook opgelost, toch?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:36:39 #10
277907 Sony100
Panda In Da House!
pi_74231701
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:32 schreef AlienSexFiend het volgende:
Volgens mij hebben je buren gewoon een meisje in hun kelder opgesloten.

pi_74231709
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:30 schreef fathank het volgende:
Je buren zijn het probleem niet, jij bent het probleem.

Ga vrijstaand wonen als je niet tegen geluiden kunt.
Als je de ts nog eens beter leest dan had je kunnen lezen dat ik dat wel graag had gewild.

Alleen de gedachte al, vrijstaand wonen, geen bonkerige buren, gewoon lekker s'avonds op tijd naar bed kunnen gaan.
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:30 schreef Dj_unkie het volgende:
Is extra isolatie geen optie?
Nee, het zijn contact geluiden, daar kun je heel moeilijk tegen isoleren. Zelfs met m'n oorpluggen in zijn het geen bonken meer die ik hoor, maar voel.
pi_74231884
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:42 schreef ASroma het volgende:
of
[ afbeelding ]
En hoe gaat verschillende knopen leggen zijn probleem oplossen?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:44:41 #14
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_74231923
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:43 schreef On het volgende:

[..]

Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_74232021
Leefgeluiden: deal with it, we leven in Nederland waar iedereen helaas hutje mutje op elkaar woont. Zet anders je stereo wat harder zodat je ze niet hoort en anders is dit toch echt de oplossing (werkt zelfs in rumoerige studentenhuizen):
pi_74232059
TS komt over als iemand die bij het minste of geringste al helemaal uit zijn slof schiet. !
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:05:20 #17
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_74232499
Als je te veel last van buren hebt gehad dan krijg je daar toch iets van mee. Alsof het altijd een gevoelige plek zal blijven omdat er teveel op gehamerd is, dat is iets wat ik in ieder geval denk te herkennen. Dan heb je al moeite met de gewone geluiden, laat staan als de buren ook nog eens ongehinderd en onbeschaamd met deuren gooien zonder dat ze er bij stil staan dat dat doordreunt.

Als je niet kunt verhuizen, dan moet je er toch op af. Misschien met behulp van zo'n mediator, zo iemand die bemiddelt tussen buren als er problemen zijn. Het kan zijn dat je buren gewoon niet in de gaten hebben wat voor een onnodige herrie ze maken. Als ze weten dat dat bij jou sowieso al gevoelig ligt dan zou het iets kunnen oplossen.

Ik denk dat zolang zij niet weten hoe hard het jou valt, dat je wacht op niets. En misschien maakt het het ook draaglijker als je over en weer eens koffie gaat drinken of af en toe iets langsbrengt. Dat het kontakt in ieder geval redelijk aangenaam verloopt.
pi_74232607
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:43 schreef On het volgende:

[..]

De hele dag in de bossen rondlopen en allerlei knopen leren leggen bij de scoutingclub.
Het kan heerlijk stil zijn als je diep in het bos zit.
Maar ja dan is er weer zo'n idioot die een kampvuur maakt en z'n gitaar pakt en liedjes gaat zingen
5 Ferrari's op videoband!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:26:56 #19
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_74233193
It's about being boss, not being the boss...
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:42:20 #20
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_74233728
Je woont naast Dizzee Rascal??
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:44:39 #21
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_74233809
Zo blijkt maar weer: autistische mensen hebben het zwaar.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_74233933
Hahha dat had ik ook een keer... ik had toen ten einde raad maar middernacht aangebeld bij de buren met een bivakmuts op en hem toen in zijn eigen huis tegen de grond geslagen... Daarna bond ik zijn vrouw vast op het bed terwijl ik nog even dolde met die vent haha lachen was dat

Daarna nooit meer geklop gehoord
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:54:46 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_74234137
Eerst zeg je dat de geluiden niet zo hard zijn en vervolgens zeg je dat je ze met oordoppen in nog steeds hoort.

Je bent gewoon je eigen aanstellerij aan het verdoezelen. Wen er maar aan dat niet iedereen op kousevoetjes door z'n huis heen loopt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_74234346
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:48 schreef Flammie het volgende:
Hahha dat had ik ook een keer... ik had toen ten einde raad maar middernacht aangebeld bij de buren met een bivakmuts op en hem toen in zijn eigen huis tegen de grond geslagen... Daarna bond ik zijn vrouw vast op het bed terwijl ik nog even dolde met die vent haha lachen was dat

Daarna nooit meer geklop gehoord
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_74234814
quote:
meestal tussen 22:00 en 2:00 uur.
Nou, ik kreeg me daar toch een muil van de buurman.
Je buurman zit te fappen tussen 22:00 en 2:00.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')