quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:51 schreef febster het volgende:
Er is weer iemand voor de trein gesprongen tussen Eindhoven en Boxtel.
quote:
Ben je iets van plan, Volkert?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:03 schreef febster het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat JPB dadelijk de eerste President van de EU wordt.
Logisch, ik heb nog nooit een afstandsbediening voor een appel gezien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Apple remote binnen gekregen, werkt dat kut ding niet.
Batterijtjes er in doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Applequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
zit er in. En een nieuwe maakt ook geen fuck uit.....
Een echte of een Deal Extreme?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Orgineel natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een echte of een Deal Extreme?
In het geval van het laatste, schroef em eens open en kijk of er uberhaupt wel elektronica in zit.
ik heb een AB bij mn laptop, maar wat moet je ermee? ik zit er toch bijna bovenopquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Logisch, ik heb nog nooit een afstandsbediening voor een appel gezien.
Muziek streamen naar je stereo of een film naar je tv.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb een AB bij mn laptop, maar wat moet je ermee? ik zit er toch bijna bovenop
Acer laptop? Geef maar aan mij dan die AB als jij er niets mee doetquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb een AB bij mn laptop, maar wat moet je ermee? ik zit er toch bijna bovenop
ik heb een dell xps... das eh...een echte laptopfquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Acer laptop? Geef maar aan mij dan die AB als jij er niets mee doet
kwam m tegen op zoek naar inspiratie voor onze pompoenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik moest er hard om lachen en sla het plaatje ook op![]()
Ik ben net verhuisdquote:
Ze had geen raam om het uit te gooien?quote:Op zondag 1 november 2009 20:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben net verhuisdEen vriendin ging verhuizen, kwamen we daar en toen zat alles nog in elkaar. Dus ik vraag om een inbus om de Ikea meuk uit elkaar te gaan halen, heeft ze die geen
Hebben moeten wachten tot haar vader er was, die had gelukkig wel wat dingen bij zich.. En daarna wasmachine een kleine rottrap afgetilt, past hij niet! Uiteindelijk de plint er maar afgesloopt en met wat frotten lukte het eindelijk...
Ken ook mannen die zo waardeloos voorbereiden.quote:Op zondag 1 november 2009 21:06 schreef bleiblei het volgende:
Wanneer ga jij verhuizen?
Ik help graag mee als alles wat niet heel gemakkelijk door het trapgat kan, ook door het raam naar buiten mag.
Enne, mental note. Nooit vrouwen mee helpen verhuizen.
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die gaan verhuizen, maar gemakshalve van te voren "vergeten" voorbereidingen te treffen.
DuchessX!quote:
En dan staat het aan jouw kant vast door de sensatiekijkersquote:Op zondag 1 november 2009 23:15 schreef r8ality het volgende:
Als niet alles in (stapelbare!) dozen zit maak ik meestal ook rechtsomkeert ja.
En ik ga morgenvroeg extra vroeg opstaan. Waarom? De grote A67-randweg fileshow. Om vervolgens op m'n dooie gemakje via Oirschot naar Tilburg te rijden
.
Als je er niets van weet, blaat dan ook niet. Waarom denk je dat ik via Oirschot (dus eerst binnendoor) ga rijden? Juist, omdat ik juist met die stroom verkeer mee moet. Dus om te voorkomen dat ik samen met die 2000 man die over de Kennedylaan aan komen rijden vaststa bij Batadorp, lekker binnendoor.quote:Op zondag 1 november 2009 23:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan staat het aan jouw kant vast door de sensatiekijkers
quote:Op zondag 1 november 2009 23:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als je er niets van weet, blaat dan ook niet. Waarom denk je dat ik via Oirschot (dus eerst binnendoor) ga rijden? Juist, omdat ik juist met die stroom verkeer mee moet. Dus om te voorkomen dat ik samen met die 2000 man die over de Kennedylaan aan komen rijden vaststa bij Batadorp, lekker binnendoor.
njeu dan ligt ie wel x plat denkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:03 schreef febster het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat JPB dadelijk de eerste President van de EU wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |