quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:51 schreef febster het volgende:
Er is weer iemand voor de trein gesprongen tussen Eindhoven en Boxtel.
quote:
Ben je iets van plan, Volkert?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:03 schreef febster het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat JPB dadelijk de eerste President van de EU wordt.
Logisch, ik heb nog nooit een afstandsbediening voor een appel gezien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Apple remote binnen gekregen, werkt dat kut ding niet.
Batterijtjes er in doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Applequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
zit er in. En een nieuwe maakt ook geen fuck uit.....
Een echte of een Deal Extreme?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Orgineel natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een echte of een Deal Extreme?
In het geval van het laatste, schroef em eens open en kijk of er uberhaupt wel elektronica in zit.
ik heb een AB bij mn laptop, maar wat moet je ermee? ik zit er toch bijna bovenopquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Logisch, ik heb nog nooit een afstandsbediening voor een appel gezien.
Muziek streamen naar je stereo of een film naar je tv.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb een AB bij mn laptop, maar wat moet je ermee? ik zit er toch bijna bovenop
Acer laptop? Geef maar aan mij dan die AB als jij er niets mee doetquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb een AB bij mn laptop, maar wat moet je ermee? ik zit er toch bijna bovenop
ik heb een dell xps... das eh...een echte laptopfquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Acer laptop? Geef maar aan mij dan die AB als jij er niets mee doet
kwam m tegen op zoek naar inspiratie voor onze pompoenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik moest er hard om lachen en sla het plaatje ook op![]()
Ik ben net verhuisdquote:
Ze had geen raam om het uit te gooien?quote:Op zondag 1 november 2009 20:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben net verhuisdEen vriendin ging verhuizen, kwamen we daar en toen zat alles nog in elkaar. Dus ik vraag om een inbus om de Ikea meuk uit elkaar te gaan halen, heeft ze die geen
Hebben moeten wachten tot haar vader er was, die had gelukkig wel wat dingen bij zich.. En daarna wasmachine een kleine rottrap afgetilt, past hij niet! Uiteindelijk de plint er maar afgesloopt en met wat frotten lukte het eindelijk...
Ken ook mannen die zo waardeloos voorbereiden.quote:Op zondag 1 november 2009 21:06 schreef bleiblei het volgende:
Wanneer ga jij verhuizen?
Ik help graag mee als alles wat niet heel gemakkelijk door het trapgat kan, ook door het raam naar buiten mag.
Enne, mental note. Nooit vrouwen mee helpen verhuizen.
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die gaan verhuizen, maar gemakshalve van te voren "vergeten" voorbereidingen te treffen.
DuchessX!quote:
En dan staat het aan jouw kant vast door de sensatiekijkersquote:Op zondag 1 november 2009 23:15 schreef r8ality het volgende:
Als niet alles in (stapelbare!) dozen zit maak ik meestal ook rechtsomkeert ja.
En ik ga morgenvroeg extra vroeg opstaan. Waarom? De grote A67-randweg fileshow. Om vervolgens op m'n dooie gemakje via Oirschot naar Tilburg te rijden
.
Als je er niets van weet, blaat dan ook niet. Waarom denk je dat ik via Oirschot (dus eerst binnendoor) ga rijden? Juist, omdat ik juist met die stroom verkeer mee moet. Dus om te voorkomen dat ik samen met die 2000 man die over de Kennedylaan aan komen rijden vaststa bij Batadorp, lekker binnendoor.quote:Op zondag 1 november 2009 23:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan staat het aan jouw kant vast door de sensatiekijkers
quote:Op zondag 1 november 2009 23:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als je er niets van weet, blaat dan ook niet. Waarom denk je dat ik via Oirschot (dus eerst binnendoor) ga rijden? Juist, omdat ik juist met die stroom verkeer mee moet. Dus om te voorkomen dat ik samen met die 2000 man die over de Kennedylaan aan komen rijden vaststa bij Batadorp, lekker binnendoor.
njeu dan ligt ie wel x plat denkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:03 schreef febster het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat JPB dadelijk de eerste President van de EU wordt.
hetzelfde als altijd: stilstaande druktequote:
quote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef bleiblei het volgende:
wat is er morgen dan op de snelweg?
quote:Afgesloten vanaf 31 oktober 2009 tot februari 2010:
* De A67 vanuit Geldrop/Venlo richting Antwerpen/'s-Hertogenbosch/Tilburg ter hoogte van knooppunt Leenderheide. Verkeer wordt via het verkeersplein Leenderheide langs de werkzaamheden geleid.
* De verbinding vanuit oprit 33 Waalre via verkeersplein Leenderheide naar de A67 richting Venlo.
* De verbinding vanaf knooppunt De Hogt (verkeer vanuit 's-Hertogenbosch/ Tilburg/Antwerpen) via verkeersplein Leenderheide naar de Leenderweg.
wablief?quote:
Waar moet je tegenwoordig helemaal heen??quote:
Tlburgquote:Op maandag 2 november 2009 09:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waar moet je tegenwoordig helemaal heen??
Oh!quote:
Scooterquote:Op maandag 2 november 2009 09:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oh!Misschien is op de fiets sneller?
Welke idioot rijdt er nu met zijn vrachtwaggel de sloot in en komt daarbij bijna te overlijden?quote:Op maandag 2 november 2009 09:35 schreef Inu het volgende:
Welke idioot springt er nu in de spits voor de trein?Te laat op mn werk en ook nog in een propvolle trein over Leiden gemoeten
![]()
En BB, bij mijn verhuizing was alles perfect geregeld. Ik had alles al uit elkaar, behalve mn bed want dat kon ik niet alleen, en alles was ingepakt en een gedeelte had ik zelfs al in het busje gezetDus het is gewoon een bepaald type mens die geen voorbereidingen treft
Ik denk niet dat dat vrijwillig wasquote:Op maandag 2 november 2009 09:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Welke idioot rijdt er nu met zijn vrachtwaggel de sloot in en komt daarbij bijna te overlijden?.
Onzin. Vrachtwaggels slapen altijd 's morgens. Ze kunnen ook gewoon om 10.00 gaan rijden, wat wakkerderquote:Op maandag 2 november 2009 09:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat vrijwillig wasBij mensen die voor een trein springen meestal wel...
Dus alle ongelukken zijn de schuld van mensen die in slaap vallen?quote:Op maandag 2 november 2009 10:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Onzin. Vrachtwaggels slapen altijd 's morgens. Ze kunnen ook gewoon om 10.00 gaan rijden, wat wakkerder.
Negen van de tien keer is de oorzaak van een vrachtwagen-ongeluk onoplettendheid. Slapen dus.quote:Op maandag 2 november 2009 10:05 schreef Inu het volgende:Vanaf 2 december pas weer internet thuis...
[..]
Dus alle ongelukken zijn de schuld van mensen die in slaap vallen?![]()
Oeh, ze hebben trouwens bij Broodnodig in Utrecht Fika, Zweedse high-tea
Je kreeg een broodje, een taartje, 7 soorten koekjes, een sapje en thee of koffie voor 14,50quote:Op maandag 2 november 2009 10:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Negen van de tien keer is de oorzaak van een vrachtwagen-ongeluk onoplettendheid. Slapen dus.
En is die high-tea met smorgas-dingen?.
J. ook?quote:Op maandag 2 november 2009 10:45 schreef Inu het volgende:
Oeh, ik wil ook in New York wonenEn ik wil op gegeven moment wel weer naar een iets kleinere plaats, maar meer omdat ik kinderen niet in Utrecht wil laten opgroeien... Er is echt geen ruimte en volgens mij zijn de scholen ook niet al te best... Ik zou wel graag ergens wonen waar ik snel in een grotere stad ben en ik wil ook een treinstation
Dat vind ik wel serieus een nadeel van Veldhoven.quote:Op maandag 2 november 2009 10:45 schreef Inu het volgende:
Oeh, ik wil ook in New York wonenEn ik wil op gegeven moment wel weer naar een iets kleinere plaats, maar meer omdat ik kinderen niet in Utrecht wil laten opgroeien... Er is echt geen ruimte en volgens mij zijn de scholen ook niet al te best... Ik zou wel graag ergens wonen waar ik snel in een grotere stad ben en ik wil ook een treinstation
Die pitlane-exitquote:
Dunno, heb ik me daar ooit eerder door tegen laten houden dan?quote:
Maar Eindhoven was toch maar ff fietsen?... Of was dat vanuit Colt en Moppie?quote:Op maandag 2 november 2009 10:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat vind ik wel serieus een nadeel van Veldhoven.Ik wil ook een treinstation.
![]()
Kom dan ook uit Z'meer dat tot voorkort 16 treinstations had.Treins zijn handig.
Nee. Maar een relatie wordt wel heul moeilijk danquote:Op maandag 2 november 2009 10:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Dunno, heb ik me daar ooit eerder door tegen laten houden dan?
[..]
Maar Eindhoven was toch maar ff fietsen?... Of was dat vanuit Colt en Moppie?
Hier mag ze zelf antwoord op gevenquote:
Is het een nieuwe of een reeds bekende J.?quote:Op maandag 2 november 2009 11:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hier mag ze zelf antwoord op geven.
Ja iddquote:Op maandag 2 november 2009 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is het een nieuwe of een reeds bekende J.?
Wel verwarrend, als je steeds vriendjes met dezelfde voorletter hebt
Laat me dat dan ook doenquote:Op maandag 2 november 2009 11:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hier mag ze zelf antwoord op geven.
De vorige keer ging het toch ook goedquote:Op maandag 2 november 2009 10:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee. Maar een relatie wordt wel heul moeilijk dan.
Dus het blijkt toch de ware?quote:Op maandag 2 november 2009 11:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja iddmaar het is gewoon Job
[..]
Laat me dat dan ook doen
[..]
De vorige keer ging het toch ook goedMaar New York zou wel goed voor hem zijn
Ik vind van niet. Helaas heb ik niks te vindenquote:
Dat weet ik niet, maar zonder elkaar was op zn zachtst gezegd niet leuk te noemen... gewoon een laatste poging nuquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 11:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar zonder elkaar was op zn zachtst gezegd niet leuk te noemen... gewoon een laatste poging nuHet gaat nu dus óf goed óf gigantisch mis en dan ben ik er iig klaar mee ipv dat halve wat we hiervoor hadden...
Dat ook.quote:Op maandag 2 november 2009 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoop voor jullie dat het de juiste beslissing blijkt
En als het dat niet is, dan is dat iig ook duidelijk hiernaquote:Op maandag 2 november 2009 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoop voor jullie dat het de juiste beslissing blijkt
Ik wens jullie veel liefde en vruchtige sex toe!quote:Op maandag 2 november 2009 11:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar zonder elkaar was op zn zachtst gezegd niet leuk te noemen... gewoon een laatste poging nuHet gaat nu dus óf goed óf gigantisch mis en dan ben ik er iig klaar mee ipv dat halve wat we hiervoor hadden...
quote:Op maandag 2 november 2009 11:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ik wens jullie veel liefde en vluchtige sex toe!
Arme reaal, krijg haast medelijden.quote:Op maandag 2 november 2009 11:29 schreef r8ality het volgende:
En mocht het mis gaan ben ik er wel weer om te luisteren. Of me failliet te sms-en. Of denken dat ik uberhaupt indruk maak
.
quote:Op maandag 2 november 2009 11:29 schreef r8ality het volgende:
En mocht het mis gaan ben ik er wel weer om te luisteren. Of me failliet te sms-en. Of denken dat ik uberhaupt indruk maak
.
"Haast".quote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Arme reaal, krijg haast medelijden.
Wel sad.quote:Op maandag 2 november 2009 11:29 schreef r8ality het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme jongenquote:Op maandag 2 november 2009 11:29 schreef r8ality het volgende:
.
Geilheid!quote:Op maandag 2 november 2009 11:41 schreef bleiblei het volgende:
Oh shit... Zo moet ik het niet doen...
Zeg r8al, hoe komt het eigenlijk dat je zo gevoelig bent voor de "linkerschouder" rol bij vrouwen?
Wat drijft je in die hoek?
Zeg Dr. Phil?quote:Op maandag 2 november 2009 11:41 schreef bleiblei het volgende:
Oh shit... Zo moet ik het niet doen...
Zeg r8al, hoe komt het eigenlijk dat je zo gevoelig bent voor de "linkerschouder" rol bij vrouwen?
Wat drijft je in die hoek?
haaiquote:
ik stel voor KLBquote:
Doe ik ook niet, kan voor zover ik iets weet het best wel begrijpen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
.... maar om alles nu weer op r8al te schuiven vind ik ook niet fair
quote:Op maandag 2 november 2009 11:53 schreef Levitation het volgende:
Tja, ze hadden natuurlijk ook via pm kunnen communiceren. Nu hebben we er allemaal een menig over.
Mooi toch, welkom in het Eindhoven Topic waar wij allen een mening over alles hebbenquote:Op maandag 2 november 2009 11:53 schreef Levitation het volgende:
Tja, ze hadden natuurlijk ook via pm kunnen communiceren. Nu hebben we er allemaal een menig over.
Dat terzijdequote:Op maandag 2 november 2009 11:53 schreef Levitation het volgende:
Oprah (blanke versie dan).quote:Op maandag 2 november 2009 11:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
volgens mij heb ik hem meerdere malen voor gewaarschuwd
Je liet je er zojuist wel over uitquote:Op maandag 2 november 2009 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
r8al heeft al jaren een zwak voor Inu. En dan ben je kwetsbaarder. Just my 2 cents, ik vind het evengoed niet sjiek van haar om met die wetenschap in je achterhoofd, op zo iemand terug te vallen als je je klote voelt. Maar ik ken het hele verhaal niet en zal mij er dus verder niet over uitlaten, maar om alles nu weer op r8al te schuiven vind ik ook niet fair
Zo ken ik nog een stelquote:Op maandag 2 november 2009 11:53 schreef Levitation het volgende:
Tja, ze hadden natuurlijk ook via pm kunnen communiceren.
ja hallo, jouw vent moest perse naar Burka-racing kijkenquote:
Ik ben het er ook mee eens dat je niet moet janken als mensen een mening over je vormen als je besluit bepaalde uitlatingen over het internet te tiefen. Da's niet meer dan logisch volgens mijquote:Op maandag 2 november 2009 11:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi toch, welkom in het Eindhoven Topic waar wij allen een mening over alles hebben
nee echt? wie zou je nog ugw bedoelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
ik zei ook dat ik me er verder niet over zou uitlatenquote:Op maandag 2 november 2009 11:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
Je liet je er zojuist wel over uit
Ik kan me hier ook wel in vinden, echter denk ik niet dat Inu niet ter goeder trouw heeft gehandeld, echter baseer ik mijn mening op de hier in het forum opgedane kennis.
quote:Op maandag 2 november 2009 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zei ook dat ik me er verder niet over zou uitlaten
Het was met die post dan ook al geheel duidelijk, meer zeggen zou totaal overbodig zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zei ook dat ik me er verder niet over zou uitlaten
Ik voel mezelf ook niet aangevallenquote:Op maandag 2 november 2009 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben het er ook mee eens dat je niet moet janken als mensen een mening over je vormen als je besluit bepaalde uitlatingen over het internet te tiefen. Da's niet meer dan logisch volgens mij![]()
(disclaimer: dat was niet per definitie persoonlijk naar jou gericht Juup)
quote:Op maandag 2 november 2009 11:59 schreef r8ality het volgende:
WTF. Ik had toch echt een reply getypt. Vaag. Anyhoe. Inderdaad. Inu is blast from the past, dat is voor mij sowieso al teveel pluspunten.
En ik ben niet klootzak genoeg en word te snel verliefd. Zal ook wel een causaal verbandje tussen zitten.
nichtsquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 11:59 schreef r8ality het volgende:
WTF. Ik had toch echt een reply getypt. Vaag. Anyhoe. Inderdaad. Inu is blast from the past, dat is voor mij sowieso al teveel pluspunten.
En ik ben niet klootzak genoeg en word te snel verliefd. Zal ook wel een causaal verbandje tussen zitten.
ik snap het niet meerquote:Op maandag 2 november 2009 11:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het was met die post dan ook al geheel duidelijk, meer zeggen zou totaal overbodig zijn.
Allemaal de schuld van Danny.quote:Op maandag 2 november 2009 12:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Had ik vanmorgen ook, had een reactie getypt op dat jij op de scooter naar je werk kon... en die staat er ook niet.
Geil jij op luchtalarm?quote:Op maandag 2 november 2009 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik snap het niet meer
Oeh, luchtalarms
Als je zolang zonder W..vriendin zit is dat heel normaal denk ik.quote:Op maandag 2 november 2009 11:59 schreef r8ality het volgende:
ik ook, tis ook al 12 uur zie ik.quote:
Mag je loslopen dan?quote:Op maandag 2 november 2009 12:02 schreef Juup© het volgende:
Ik ben afgelopen week al een paar maal vlakbij het huis van -moppie- gelopenRaak mij aan.
* touchquote:Op maandag 2 november 2009 12:02 schreef Juup© het volgende:
Ik ben afgelopen week al een paar maal vlakbij het huis van -moppie- gelopenRaak mij aan.
quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 12:02 schreef Juup© het volgende:
das nu ook ongeveer voorbij, hoorde hier op welschap ook nixquote:
of nog enger: andersom!quote:Op maandag 2 november 2009 12:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, ben veel te bang dat jij mij aanrandt en dat ik dan klappen krijg van Colt.
quote:Op maandag 2 november 2009 12:08 schreef Levitation het volgende:
Ik ben gisteren nog vlak langs moppie gefietst.
ja, duidelijk toch?quote:
ik heb nog aan moppie gedacht gisteren, ja ook aan Colt.quote:Op maandag 2 november 2009 12:08 schreef Levitation het volgende:
Ik ben gisteren nog vlak langs moppie gefietst.
Hoezo herinner je dat en dat is inmiddels ook wel weer een jaar geleden denk ik.quote:Op maandag 2 november 2009 12:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
En jouw oren zijn nochtans pas geleden uitgespoten. Vreemd.
Misschien hebben ze per ongeluk zijn pielemuis uitgespoten ipv zijn oren.quote:Op maandag 2 november 2009 12:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
En jouw oren zijn nochtans pas geleden uitgespoten. Vreemd.
autist, weet je nog?quote:Op maandag 2 november 2009 12:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hoezo herinner je dat en dat is inmiddels ook wel weer een jaar geleden denk ik.
Ja dat weet ik ook niet, ik herinner mezelf de gekste dingen. Zo wist ik ook dat ArTiC 1 week geleden kon vieren dat hij al 1 jaar zonder noemenswaardige medicatie leefde.quote:Op maandag 2 november 2009 12:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hoezo herinner je dat en dat is inmiddels ook wel weer een jaar geleden denk ik.
Niet alles, wel de gekste dingen.quote:Op maandag 2 november 2009 12:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
autist, weet je nog?
die onthouden alles
Wist niet eens dat Julia dood wasquote:Op maandag 2 november 2009 12:18 schreef FUFR het volgende:
John Astin
toch jammer dat zijn opvolger (raoul Julia) zo vroeg gestorven is.
john astin leeft zelfs nog
Helaas wel ja, vond het een leuke acteur.quote:Op maandag 2 november 2009 12:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wist niet eens dat Julia dood was
Weer wat geleerd. Feeding time, tot later
Vraag me af hoe mijn huwelijk gerekend is in deze cijfers.quote:Westerse afkomst
Vorig jaar trouwden in Nederland 28.000 mensen die niet in Nederland zijn geboren of getogen. De helft was van westerse afkomst, een kwart kwam uit Turkije of Marokko.
Zeven op de tien westerse allochtonen trouwden een autochtone partner, zes op de tien niet-westerse allochtonen huwden een partner uit de eigen bevolkingsgroep.
HALF, dat zeg je zelf ook altijd.quote:Op maandag 2 november 2009 12:22 schreef Levitation het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ijken-stagneert.html
[..]
Vraag me af hoe mijn huwelijk gerekend is in deze cijfers.
Half meegerekend?quote:
je hoeft het hier niet recht te lullenquote:Op maandag 2 november 2009 12:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Half meegerekend?![]()
Ik behoor officieel tot de 2de generatie niet westerse allochtonen, wat natuurlijk nergens op slaat.![]()
Volgens de cijfers behoor ik dus tot de minderheid die een partner heeft gekozen uit een andere "achtergrond", totaal onzinnig, voel me namelijk gewoon NL-se en ervaar mijn relatie nu niet echt als een "gemengd huwelijk". Tenzij je randstedeling/brabander als gemengd huwelijk wilt zien.
Er wordt gesproken over mensen die niet in NL geboren of getogen zijn. Volgens mij ben jij beide wèl en derhalve is jouw huwelijks volgens mij niet in de telling meegenomenquote:Op maandag 2 november 2009 12:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Half meegerekend?![]()
Ik behoor officieel tot de 2de generatie niet westerse allochtonen, wat natuurlijk nergens op slaat.![]()
Volgens de cijfers behoor ik dus tot de minderheid die een partner heeft gekozen uit een andere "achtergrond", totaal onzinnig, voel me namelijk gewoon NL-se en ervaar mijn relatie nu niet echt als een "gemengd huwelijk". Tenzij je randstedeling/brabander als gemengd huwelijk wilt zien.
Ik lul niets recht.quote:Op maandag 2 november 2009 12:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
je hoeft het hier niet recht te lullen
ik ben voor gemengde huwelijks.
zie het maar zo, je huwelijk is nu FUFR-approved!quote:Op maandag 2 november 2009 12:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik lul niets recht.Ik vind gewoon dat er stom gerekend wordt.
Ik ben voor liefde in zijn algemeenheid, wie met wie interesseert me weinig.
ik denk eerder dat het Colt isquote:Op maandag 2 november 2009 12:51 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben wel heel erg eng volgens mij.
Iedereen komt bijna langs maar durft niet even aan te bellen.
Komt door je gevaarlijke bloedhondsquote:Op maandag 2 november 2009 12:51 schreef -moppie- het volgende:
Ik had gewoon geen tijd.quote:Op maandag 2 november 2009 12:51 schreef -moppie- het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2009 13:00 schreef FUFR het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gekooid__.html?p=2,2
Ik zou alleen die auto mijn terrein af gesleept hebben en langs de weg hebben neergezet. Zo kost het een parkeerplek.quote:
Dat hoop ik inderdaad ook.quote:Op maandag 2 november 2009 12:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik denk eerder dat het Colt is
maar je gaat ons deze week nog wel zien hoor.
Ik ga er vanuit dat Colt dan een nieuwe fles heeft gemaakt en deze niet kapot laat vallen..
ja dat plekt...quote:Op maandag 2 november 2009 13:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat hoop ik inderdaad ook.
Wat geeft dat trouwens een zooi zeg
quote:
Zo voel ik me de laatste tijd wel ja!quote:
je bent op het station?quote:Op maandag 2 november 2009 13:28 schreef r8ality het volgende:
AH-to-go op loopafstand.
Doner Company op loopafstand.
Welke straat?quote:Op maandag 2 november 2009 13:31 schreef r8ality het volgende:
Nee, voor een advocaten en notarisbureau in hartje Tilburg.
Stationsstraat.quote:
ik blijf gewoon uit de buurtquote:Op maandag 2 november 2009 12:51 schreef -moppie- het volgende:
Nee, je bent Friesquote:Op maandag 2 november 2009 14:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij bent raar, want ik ben heul niet eng...
Ik ben altijd duidelijk geweest over alles, ook over mijn gevoelens voor Job, dus r8al heeft altijd alles geweten, ook waar ik aan toe was en wat hij kon verwachten van mij... ik was gewoon op sommige punten zelf niet zeker over bepaalde dingen en toen ik dat eenmaal wel was, heb ik dat ook meteen verteld... het had soms wel wat netter gekund idd, maar het is nu eenmaal allemaal al gebeurdquote:Op maandag 2 november 2009 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
r8al heeft al jaren een zwak voor Inu. En dan ben je kwetsbaarder. Just my 2 cents, ik vind het evengoed niet sjiek van haar om met die wetenschap in je achterhoofd, op zo iemand terug te vallen als je je klote voelt. Maar ik ken het hele verhaal niet en zal mij er dus verder niet over uitlaten, maar om alles nu weer op r8al te schuiven vind ik ook niet fair
Hoezo, waar en waarom?quote:Op maandag 2 november 2009 14:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben altijd duidelijk geweest over alles, ook over mijn gevoelens voor Job, dus r8al heeft altijd alles geweten, ook waar ik aan toe was en wat hij kon verwachten van mij... ik was gewoon op sommige punten zelf niet zeker over bepaalde dingen en toen ik dat eenmaal wel was, heb ik dat ook meteen verteld... het had soms wel wat netter gekund idd, maar het is nu eenmaal allemaal al gebeurd
Heb net in een station-versie in speelgoedautootjesblauw gereden van je Volvo, r8al
De timmerman die de tentoonstelling kwam afbreken had er eentje en hij heeft mij samen met de spullen weer teruggebracht naar mn werkquote:
Friese dúmkesquote:Op maandag 2 november 2009 14:56 schreef Levitation het volgende:
moppie, kun jij friese dumkes maken?
Cool!quote:Op maandag 2 november 2009 15:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Friese dúmkes
Benodigheden:
250 g Koopmans Kristalbloem, 100 g hazelnoten, 100 g boter, 150 g lichtbruine suiker, 1 ei, 1 tl kaneel, 1 tl gemberpoeder,
1 el anijspoeder, zout
Bereidingswijze:
Oventemperatuur en baktijd:
Elektrische oven: 170°C
Heteluchtoven: 150°C
Baktijd: ca. 20 minuten
Vet de bakplaat in. Verwarm de oven voor. Maal de hazelnoten fijn. Roer de boter met de suiker zacht en klop deze tot een crème. Voeg het ei toe. Zeef de bloem en spatel deze door het beslag. Roer het beslag nog enkele minuten goed door. Schep kaneel, gemberpoeder, anijspoeder, een snufje zout en de gemalen hazelnoten door het beslag.
Rol het deeg op een met bloem bestoven werkvlak uit tot een rechte lap van 1 cm dikte. Snijd hieruit reepjes van 2x4 cm. Leg de deegreepjes op een bakplaat en bak ze in het midden van de oven gaar en bruin. Druk de koekjes als ze uit de oven komen aan een kant met de duim in. Laat ze daarna afkoelen.
Denk het wel
zo jammer dat ik meer van nootjes en kaas enzo houquote:Op maandag 2 november 2009 15:41 schreef Inu het volgende:
http://www.cookiediet.eu/nl/?gclid=CK2O7uvF7J0CFYyD3godFxMsLg
Dus... Koekjes eten om af te vallen
Koekjes zijn lekker, maar om alleen nog maar koekjes te eten...yuk...quote:Op maandag 2 november 2009 15:41 schreef Inu het volgende:
http://www.cookiediet.eu/nl/?gclid=CK2O7uvF7J0CFYyD3godFxMsLg
Dus... Koekjes eten om af te vallen
Ik heb ook ge-soepdieet. Was idd iets van 4 kilo kwijt in een week, maar ik wilde gewoon brood op gegeven momentquote:Op maandag 2 november 2009 15:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Koekjes zijn lekker, maar om alleen nog maar koekjes te eten...yuk...
Ik heb ooit zo'n weightcare kuur gedaan van 600kcal per dag. Ik ging dromen van eten.quote:Op maandag 2 november 2009 15:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb ook ge-soepdieet. Was idd iets van 4 kilo kwijt in een week, maar ik wilde gewoon brood op gegeven momentEn die koolsoep komt echt je neus uit na 3 dagen
600 is ook wel erg weinig! Was ook wel idioot van mij toen, ik was toen echt 17 ofzo, toen was ik al hartstikke magerquote:Op maandag 2 november 2009 16:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb ooit zo'n weightcare kuur gedaan van 600kcal per dag. Ik ging dromen van eten.
Honger heb ik sowieso wel.quote:Op maandag 2 november 2009 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Dieten
4 koekjes als een volwaardige vervanging van 2 maaltijden zienIk krijg al honger als ik het lees
600kcal gaat wel lekker snel met afvallen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:10 schreef Inu het volgende:
[..]
600 is ook wel erg weinig! Was ook wel idioot van mij toen, ik was toen echt 17 ofzo, toen was ik al hartstikke mager
Mwah, slank zijn heb ik al lang opgegeven. Obesitasloos zou al fijn zijnquote:Op maandag 2 november 2009 16:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Honger heb ik sowieso wel.![]()
Ben vanmiddag met poging 1.369.125 begonnen om af te vallen.![]()
Ik weeg weer iets van 98 kilo en de maat is weer vol.Baal er zo van, wil gewoon slank zijn.
![]()
En ernaast sport... Ik begin een beetje een pensje te krijgen, maar ik vind het nog niet storend genoeg om echt te gaan lijnen... betwijfel of dat ook ooit gaat komenquote:Op maandag 2 november 2009 16:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
600kcal gaat wel lekker snel met afvallen.Als je het langer dan 1 dag kunt volhouden.
Alcohol uit je dieet schrappen helpt toch wel?quote:Op maandag 2 november 2009 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
niet dat ik er erg veel moeite voor doe momenteel![]()
We wegen ongeveer hetzelfdequote:Op maandag 2 november 2009 16:14 schreef Inu het volgende:
[..]
En ernaast sport... Ik begin een beetje een pensje te krijgen, maar ik vind het nog niet storend genoeg om echt te gaan lijnen... betwijfel of dat ook ooit gaat komenZo lang ik onder de 85 kilo blijf vind ik het eigenlijk wel goed
Ach nu zal er wel weer sex mogelijk zijn dus gaat die buik wel verdwijnen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:14 schreef Inu het volgende:
[..]
... Ik begin een beetje een pensje te krijgen,
Nee, mijn hoofd was bijna naar beneden gericht maar mijn ogen op wat andersquote:Op maandag 2 november 2009 16:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Toen ze zich voorstelde keek je naar je tenen.
Tietjesquote:Op maandag 2 november 2009 16:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, mijn hoofd was bijna naar beneden gericht maar mijn ogen op wat anders
Staat de rest hier droog dan?quote:Op maandag 2 november 2009 16:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach nu zal er wel weer sex mogelijk zijn dus gaat die buik wel verdwijnen.
Ik heb het niet over anderen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Staat de rest hier droog dan?Behalve Colt en Moppie, die zijn allebei al dun
Inderdaad, wat doen FUFR en J / BB en SQ / Levi en V (V is toch ook dun?)??quote:Op maandag 2 november 2009 16:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Staat de rest hier droog dan?Behalve Colt en Moppie, die zijn allebei al dun
quote:Op maandag 2 november 2009 16:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad, staan FUFR en J / BB en SQ / Levi en V (V is toch ook dun?) allemaal droog?!
Luie seksquote:Op maandag 2 november 2009 16:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad, wat doen FUFR en J / BB en SQ / Levi en V (V is toch ook dun?)??
Droog staan?quote:Op maandag 2 november 2009 16:34 schreef -moppie- het volgende:
wat ben ik toch allemaal aan t doen?!
aanbellen en dan snel wegrennenquote:
Ik weet waar hij woontquote:Op maandag 2 november 2009 16:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat zou echt iets voor jou zijn ja
Voor de zestiende keer: neequote:Op maandag 2 november 2009 16:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Alcohol uit je dieet schrappen helpt toch wel?
V. is een gezonde boerenzoonquote:Op maandag 2 november 2009 16:42 schreef Levitation het volgende:
V. is niet dun... hij is niet dik, maar ik zou hem ook niet willen omschrijven als "dun". Zijn BMI zal ergens rond de 25/26 zitten.
Bagdad op de kromstraat zeggen ze!quote:Op maandag 2 november 2009 16:47 schreef Juup© het volgende:
Waar kun je lekkere shoarma kopen in Veldhoven?
Oh, maar minder alcohol bekent toch minder calorien?...quote:Op maandag 2 november 2009 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor de zestiende keer: nee
En ik ben niet geheel alcoholvrij, ik heb mijn inname sterk verminderd
Zo'n BMI heb ik ook ooit gehad (toen ik een baby was denk ikquote:Op maandag 2 november 2009 16:42 schreef Levitation het volgende:
V. is niet dun... hij is niet dik, maar ik zou hem ook niet willen omschrijven als "dun". Zijn BMI zal ergens rond de 25/26 zitten.
Zeggen ze, daar heb ik niets aan natuurlijk. Ik wil eigen ervaringenquote:Op maandag 2 november 2009 16:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Bagdad op de kromstraat zeggen ze!
Minder eten ook. Niet meer eten ook.quote:Op maandag 2 november 2009 16:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, maar minder alcohol bekent toch minder calorien?...
De meeste calorieen in bier pis je uit, zeker op mijn tempoquote:Op maandag 2 november 2009 16:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, maar minder alcohol bekent toch minder calorien?...
Ik moet die rommel niet... kweet nie dus.quote:Op maandag 2 november 2009 16:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeggen ze, daar heb ik niets aan natuurlijk. Ik wil eigen ervaringen
Gewicht gedeeld door je lengte in het kwadraat. Tussen 20 en 25 is ideaalquote:Op maandag 2 november 2009 16:50 schreef ColtZ40 het volgende:
Hoe kan je dat bmi gebeuren berekenen?
http://www.dse.nl/~kokopelli/bmi.htmlquote:Op maandag 2 november 2009 16:50 schreef ColtZ40 het volgende:
Hmmm dan hou ik het maar bij friet of zo denk ik.quote:Op maandag 2 november 2009 16:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik moet die rommel niet... kweet nie dus.
gewicht delen door het kwadraat van je lengte.quote:Op maandag 2 november 2009 16:50 schreef ColtZ40 het volgende:
Te laat.quote:Op maandag 2 november 2009 16:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
gewicht delen door het kwadraat van je lengte.
Voor de luie mens: http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html
Nu heb ik ook zin in frietquote:Op maandag 2 november 2009 16:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmmm dan hou ik het maar bij friet of zo denk ik.
En ik vraag mezelf trouwens af of het Voedingscentrum het BMI berekenen echt een spelletje vindt.quote:Op maandag 2 november 2009 16:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Te laat.
Het achterlijk van die BMI berekening was dat in mijn zware tijd ik die niet kon doen omdat 156 kg niet aan te geven was![]()
Als ik mijn lengte/gewicht invoer geeft 'ie aan dat ik veel te zwaar ben en 10-15% moet afvallen. Kijk ik bij een gewicht 10-15% lager, geeft 'ie nog precies het zelfde aan.quote:Op maandag 2 november 2009 16:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Te laat.
Het achterlijk van die BMI berekening was dat in mijn zware tijd ik die niet kon doen omdat 156 kg niet aan te geven was
wok'n goquote:Op maandag 2 november 2009 17:00 schreef Juup© het volgende:
Misschien loop ik wel even naar het Citycentrum o.i.d. en ga ik daar wokken of zo.
Ik vind de userinterface van win7 "niet mijn ding".quote:Op maandag 2 november 2009 17:03 schreef Juup© het volgende:
Ben benieuwd wanneer mijn Windows 7 DVD binnenkomt
Ik zou het niet weten, ik wil het gewoon proberen.quote:Op maandag 2 november 2009 17:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind de userinterface van win7 "niet mijn ding".
Daar hebben ze start -> programma's -> bureau-accesoires -> rekenmachine voor uitgevonden Juupquote:Op maandag 2 november 2009 16:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Te laat.
Het achterlijk van die BMI berekening was dat in mijn zware tijd ik die niet kon doen omdat 156 kg niet aan te geven was
Dat is veel teveel werkquote:Op maandag 2 november 2009 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar hebben ze start -> programma's -> bureau-accesoires -> rekenmachine voor uitgevonden Juup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |