quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:51 schreef febster het volgende:
Er is weer iemand voor de trein gesprongen tussen Eindhoven en Boxtel.
quote:
Ben je iets van plan, Volkert?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:03 schreef febster het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat JPB dadelijk de eerste President van de EU wordt.
Logisch, ik heb nog nooit een afstandsbediening voor een appel gezien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Apple remote binnen gekregen, werkt dat kut ding niet.
Batterijtjes er in doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Applequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
zit er in. En een nieuwe maakt ook geen fuck uit.....
Een echte of een Deal Extreme?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Orgineel natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een echte of een Deal Extreme?
In het geval van het laatste, schroef em eens open en kijk of er uberhaupt wel elektronica in zit.
ik heb een AB bij mn laptop, maar wat moet je ermee? ik zit er toch bijna bovenopquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Logisch, ik heb nog nooit een afstandsbediening voor een appel gezien.
Muziek streamen naar je stereo of een film naar je tv.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb een AB bij mn laptop, maar wat moet je ermee? ik zit er toch bijna bovenop
Acer laptop? Geef maar aan mij dan die AB als jij er niets mee doetquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb een AB bij mn laptop, maar wat moet je ermee? ik zit er toch bijna bovenop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |