Als je uit Polen komt ofzo is dat vast fantastisch, maar ik ben zelf na een werkdag toch ook gehecht aan mijn eigen ding en stel dat toch ook wel primair als eis als ik zo ver zou moeten reizen dat heen- en weer reizen niet meer reëel is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:32 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind 't wel een beetje zeikerig van TS: je hebt een bed en je kunt voor niks overnachten aan 't eind van iedere werkdag dat is meer dan jouw baas feitelijk verplicht is te regelen voor je.
contract staat sowieso niks over in,cao hoogstwaarschijnlijk ook nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:40 schreef Maanvis het volgende:
En antwoord op mijn vraag komt er weer niet, omdat TS te lui is om zijn contract of CAO te checken.
Ga je CAO lezen danquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:01 schreef babipangang het volgende:
[..]
contract staat sowieso niks over in,cao hoogstwaarschijnlijk ook niet
Mooi dat je het hebt kunnen regelen. Hoe reageerde je werkgever?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:02 schreef babipangang het volgende:
maar om even een update te geven: goedkope overnachting den haag
ja ging allemaal vrij makkelijk moet ik zeggen, maar reiskosten zou ik sowieso recht op hebben, komen ze niet onderuit. Als het de reiskosten niet waren dan had ik wel een vergoeding gekregen voor zelf een hotel te regelen, maar voor mij is het net iets voordeliger om van de reiskosten iets te boekenquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mooi dat je het hebt kunnen regelen. Hoe reageerde je werkgever?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |