abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74229278
Binnenkort heb ik een klus van 1,5 week zo ongeveer 105-110 km verderop. Omdat het lange dagen zijn heeft de werkgever gezegd een hotel/pension oid te regelen voor overnachting. Krijg ik vandaag een telefoontje dat het hotel geregeld wordr, maar om de kosten te drukken moeten we met 2 personen op 1 kamer. (Het gaat in totaal om een club van 44 personen, waarvan ik er 2 ken, allemaal uit andere regios verder) Ik heb meteen te kennen gegeven hiermee niet akkoord te gaan.

In hoeverre mag/kan een werkgever dit verplichten? Of doet een werkgever nu iets wat eigenlijk niet eens mag? Als ik op en neer moet rijden kost mijn werkgever 52 euro per dag aan reiskostenvergoeding. Voor dat geld kan ik wel een hotel geboekt krijgen waar ik een eigen kamer heb.

Ik hoef niet langs een onbekende te liggen in een hotelkamer. Zul je zien dat ie ook nog stinkt en snurkt. En ik wil wat privacy.

Iemand zoiets meegemaakt? In hoeverre sta ik in mijn recht?

[ Bericht 3% gewijzigd door babipangang op 30-10-2009 17:30:30 ]
pi_74229487
Doe niet zo ongezellig joh. Misschien heb je wel bijzonder aangename collega's.
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_74229490
Ik heb dit wel meegemaakt. Maar dat was een vrouwelijke collega en goede vriendin.
Maar het lijkt me echt niets om met een kerelcollega een kamer te delen. .
pi_74229515
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:07 schreef druide het volgende:
Ja en dan wekelijks gezellig met elkaar naar de sauna.
pi_74229542
Ja meegemaakt en geweigerd. Ik had geen zin in de discussie met mijn baas en heb op eigen kosten een kamer geboekt voor mezelf. Misschien had ik wel recht op vergoeding, maar soms kan zo'n discussie meer kwaad dan goed doen, en dan kan je hem beter uit de weg gaan.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_74229577
Ik zou ontslag nemen en een uitkering uitvragen! Dit zijn geen manieren natuurlijk van jouw baas
pi_74229609
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:09 schreef JumpingJacky het volgende:
Ja meegemaakt en geweigerd. Ik had geen zin in de discussie met mijn baas en heb op eigen kosten een kamer geboekt voor mezelf. Misschien had ik wel recht op vergoeding, maar soms kan zo'n discussie meer kwaad dan goed doen, en dan kan je hem beter uit de weg gaan.
het gaat om een klus van meerdere dagen, stuk of 6 overnachtingen. Dus zelf betalen zit er niet in, tenzij ik voor niks wil werken. Mocht er geen oplossing zijn dan rij ik op en neer dagelijks.
Maar ik vraag me af of een werkgever dit zo maar mag doen?
pi_74229662
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:07 schreef druide het volgende:
de kans is zeer klein dat het een vrouw is waarmee ik de kamer deel
pi_74229665
Zie het als een 50% korting op een overnachting actie.
pi_74229717
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:08 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja en dan wekelijks gezellig met elkaar naar de sauna.
Of tegen de wind in pissen.
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_74229833
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:15 schreef druide het volgende:

[..]

Of tegen de wind in pissen.
*grijns*.

Zes dagen schept natuurlijk best een band. .
pi_74230130
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:10 schreef TwyLight het volgende:
Ik zou ontslag nemen en een uitkering uitvragen! Dit zijn geen manieren natuurlijk van jouw baas
JIj date met een uitkering?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:47:07 #13
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_74230574
Ik zou het ook niet accepteren, ben ook nog nooit voor de keuze gesteld eigenlijk, maar aan de andere kant: voetballers verdienen miljoenen per jaar en die delen ook een hotelkamer.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:49:17 #14
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_74230633
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:13 schreef babipangang het volgende:

[..]

de kans is zeer klein dat het een vrouw is waarmee ik de kamer deel
Want??? Je hebt een echt mannen beroep?? Ijzervlechter of betonstorter ofzo??
pi_74230662
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:47 schreef static het volgende:
Ik zou het ook niet accepteren, ben ook nog nooit voor de keuze gesteld eigenlijk, maar aan de andere kant: voetballers verdienen miljoenen per jaar en die delen ook een hotelkamer.
Dat heeft een ander argument dan kosten besparen. Dat gaat om teambulding. Dat is hier blijkbaar niet het argument.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:55:10 #16
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_74230765
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:10 schreef TwyLight het volgende:
Ontslag nemen en uitkering aanvragen zal niet samen gaan...
pi_74230813
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:49 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Want??? Je hebt een echt mannen beroep?? Ijzervlechter of betonstorter ofzo??
beveiliging
pi_74230816
Het lijkt me sterk dat je baas je uberhaupt kan verplichten om in een hotel te gaan zitten, ik neem aan dat hij je niet betaalt voor de uren die je tijdens die klus niet werkend door brengt. Met andere woorden, buiten werktijd mag je doen en laten wat je wilt. Dus ook op en neer naar huis rijden, waar je naar eigen zeggen wel een reiskosten vergoeding voor krijgt.

Als hij je een hotelkamer aanbiedt die je dan moet delen met een collega mag je dat volgens mij gewoon weigeren, zeker zolang er andere mogelijkheden zijn om op tijd op je werk te zijn. De vraag is natuurlijk of hij je de keuze mag geven tussen op en neer rijden of een hotelkamer delen. En dat antwoord moet ik je helaas schuldig blijven.
pi_74231001
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:57 schreef Antaresje het volgende:
Het lijkt me sterk dat je baas je uberhaupt kan verplichten om in een hotel te gaan zitten, ik neem aan dat hij je niet betaalt voor de uren die je tijdens die klus niet werkend door brengt. Met andere woorden, buiten werktijd mag je doen en laten wat je wilt. Dus ook op en neer naar huis rijden, waar je naar eigen zeggen wel een reiskosten vergoeding voor krijgt.

Als hij je een hotelkamer aanbiedt die je dan moet delen met een collega mag je dat volgens mij gewoon weigeren, zeker zolang er andere mogelijkheden zijn om op tijd op je werk te zijn. De vraag is natuurlijk of hij je de keuze mag geven tussen op en neer rijden of een hotelkamer delen. En dat antwoord moet ik je helaas schuldig blijven.
is ook niet verplicht een hotel, maar door de lange dagen van 07:00 tot 19:00 wel het makkelijkst.
Verder heeft de werkgever ook geen verplichting om een hotel te regelen volgens mij. Wel is toegezegd dat er een hotel geregeld zou worden voor mensen die van ver komen. Maar met 2en op 1 kamer wordt me wel een beetje te gek. En werkgever is verplicht om reiskosten te betalen, ongeacht of ik een hotel weiger of niet.

Ik kan nog altijd op eigen kosten een hotel boeken, kan ik wel betalen van de reiskosten, maar eerst wachten of werkgever nog met oplossing gaat komen. Maandag doe ik even bellen naar de persoon die erover gaat

[ Bericht 8% gewijzigd door babipangang op 30-10-2009 18:10:02 ]
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:13:22 #20
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74231146
Zoiets gebeurt heel veel, maar hoe het zit met weigeren weet ik niet. Wat staat hierover in je contract/CAO?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_74231204
Gebruik deze en je slaapt zonder zorgen.

Blij dat ik wel altijd een eigen kamer krijgt trouwens, of we nu met zijn tweeën of twintigen zijn maakt niets uit.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:17:05 #22
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74231236
Zeggen dat je homo bent, wil niemand een kamer met je delen, werkt prima.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_74238126
wee je welk hotel je blijft slapen?

kun je de naam hier neerzetten,

misschien kun je het hotel zelf opbellen en vragen voor een kleine meerprijs of je een eigen kamer mag hebben, dan moet je ongeveer aan 20 - 30 p/d rekenen,

dit is trouwens geen rare vraag als je die aan hotel stelt + meestal voor 5 tientjes per dag heb je een leuke suite waar je de blits mee kunt maken
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:54:22 #24
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_74238504
Ik zou zeggen wie betaald bepaald. In het kader van kostenbesparing kan ik het me voorstellen dat je baas dit doet, maar of hij het kan verplichten zou ik niet weten.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_74238949
Tip. Spreek eerst eens met je collega's.

Je staat volkomen in je recht hoor. Je wilt na een dag samenwerken toch wel even privacy?

Kijk welke van je collegae er ook zo over denken, en vertel de baas dat je gewoon op en neer gaat rijden als je geen kamer krijgt, zodat hij die besparing van 2=1 helaas toch niet krijgt. Vertel erbij dat het niet is om hem te pesten, maar dat je na een dag werken gewoon even op jezelf wilt zijn en niet met een collega in ondergoed op een kamer wilt zitten.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:08:48 #26
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_74239078
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:54 schreef karr-1 het volgende:
Ik zou zeggen wie betaaldt bepaaldt. In het kader van kostenbesparing kan ik het me voorstellen dat je baas dit doet, maar of hij het kan verplichten zou ik niet weten.
@ TS, kan je niet zeggen dat je er tegen opziet, omdat je gesteld bent op privacy na je werk? En stel dat het niet klikt met je kamergenoot?
pi_74243556
Je werkgever zal wel gek zijn om in deze tijd voor iedereen een aparte hotelkamer te reserveren. En als er over twee maanden een paar worden ontslagen, staan jullie ook weer op de barricades.

Sommige mensen zijn echt niks gewend.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 01:16:33 #28
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_74244202
lekker, komt je collega met een slingerende halfstijve na het douchen de badkamer uitlopen om zich om te kleden...
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:17:07 #29
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_74246183
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 01:16 schreef TeenWolf het volgende:
lekker, komt je collega met een slingerende halfstijve na het douchen de badkamer uitlopen om zich om te kleden...
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_74246232
Het was handiger geweest om huisjes op een bungalowpark te huren. Dan kan je ieder zijn eigen slaapkamer (dus privacy) geven en het is waarschijnlijk ook stukken goedkoper.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:31:03 #31
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_74246965
Ik had een topic verwacht vol mensen die je vertellen dat je het maar moet pikken Valt me weer mee.

Ik zou zelf wel even goed balen maar snap het ook wel weer van je baas en zou er denk ik geen bezwaar tegen maken. Hij biedt je natuurlijk gewoon ook de kans om naar huis te rijden met vergoeding.

Geen optie overigens om gewoon de reiskosten te declareren en buiten zijn medeweten om toch in een ander hotel te overnachten?
pi_74247874
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:44 schreef ragnarokgod het volgende:
wee je welk hotel je blijft slapen?

kun je de naam hier neerzetten,

misschien kun je het hotel zelf opbellen en vragen voor een kleine meerprijs of je een eigen kamer mag hebben, dan moet je ongeveer aan 20 - 30 p/d rekenen,

dit is trouwens geen rare vraag als je die aan hotel stelt + meestal voor 5 tientjes per dag heb je een leuke suite waar je de blits mee kunt maken
nog niet bekend welk hotel, enige wat ik weet dat 2 op 1 kamer gebeuren
20-30 euro vind ik nogal veel eigenlijk, zoveel verdien ik namelijk ook niet, en om dagelijks zo'n 3 uur voor niks te werken baal ik ook van
pi_74247909
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:08 schreef Plots het volgende:

[..]

@ TS, kan je niet zeggen dat je er tegen opziet, omdat je gesteld bent op privacy na je werk? En stel dat het niet klikt met je kamergenoot?
ja het argument van privacy ga ik maandag nogmaals aandragen, want vind ik gewoon belangrijk. En ik slaap al slecht van mezelf, laat staan dat er savonds iemand langs me ligt te knorren, kom ik helemaal niet in slaap en ben ik helemaal kapot de volgende dag, kan ik beter naar huis rijden
pi_74247927
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 01:16 schreef TeenWolf het volgende:
dat zou inderdaad ook zo'n situatie kunnen zijn wat ik niet mee hoef te maken
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:27:38 #35
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_74247943
Stel je niet aan.
pi_74247947
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 09:23 schreef JumpingJacky het volgende:
Het was handiger geweest om huisjes op een bungalowpark te huren. Dan kan je ieder zijn eigen slaapkamer (dus privacy) geven en het is waarschijnlijk ook stukken goedkoper.
dat zou natuurlijk ook een optie kunnen zijn, maar of dit nog zo geregeld kan worden zo snel vraag ik me af. Ik ga het maandag nog aankaarten
pi_74248030
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 10:31 schreef aaipod het volgende:
Ik had een topic verwacht vol mensen die je vertellen dat je het maar moet pikken Valt me weer mee.

Ik zou zelf wel even goed balen maar snap het ook wel weer van je baas en zou er denk ik geen bezwaar tegen maken. Hij biedt je natuurlijk gewoon ook de kans om naar huis te rijden met vergoeding.

Geen optie overigens om gewoon de reiskosten te declareren en buiten zijn medeweten om toch in een ander hotel te overnachten?
had ik ook verwacht, maarja een beetje privacy is ook heel normaal lijkt me

Ja eventueel kan ik ook overnachting zelf regelen, van die reiskostenvergoeding kan ik een redelijk hotel boeken. Hoeft niet eens buiten mijn baas weten om, want ik zit in eigen tijd en dan moet ik zelf weten of ik op neer rijd, reiskosten krijg ik toch wel. Ook al slaap ik in de auto voor de deur van werklocatie
pi_74248046
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 11:32 schreef babipangang het volgende:

[..]

had ik ook verwacht, maarja een beetje privacy is ook heel normaal lijkt me

Ja eventueel kan ik ook overnachting zelf regelen, van die reiskostenvergoeding kan ik een redelijk hotel boeken.
Lijkt me de beste oplossing.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:34:22 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74248062
Maar dan krijg je die reiskostenvergoeding toch grotendeels onrechtmatig?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74250750
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
Maar dan krijg je die reiskostenvergoeding toch grotendeels onrechtmatig?
Hoezo dan?
Je werkgever stuurt je toch ver weg? Je bent als werknemer niet verplicht om op hotel te gaan.
Wie zorgd er dan dat je kinderen hun tandenpoetsen 's avonds?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:59:12 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74251143
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:44 schreef HarryP het volgende:

Hoezo dan?
Je werkgever stuurt je toch ver weg? Je bent als werknemer niet verplicht om op hotel te gaan.
Wie zorgd er dan dat je kinderen hun tandenpoetsen 's avonds?
Omdat hij die tussenliggende nachten niet thuis, maar in een hotel wil gaan slapen, betaald door de reiskostenvergoeding voor reiskosten die in die tussenliggende dagen/nachten dus niet worden gemaakt.
Tenminste, zo lees ik het.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:12:23 #42
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_74251409
In principe zou ik ook zeggen dat je om reiskosten te declareren die kosten wel daadwerkelijk gemaakt moet hebben. Mijn insteek was meer bedoeld als in: wat niet weet wat niet deert.
pi_74252898
tvp

Verder is TS wereldvreemd ofzo?

[ Bericht 18% gewijzigd door Cahir op 31-10-2009 15:24:19 ]
  donderdag 5 november 2009 @ 13:44:17 #44
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_74417947
wat een werkgever
ik zou ook weigeren, of er zou moeten gesproken worden over een risicopremie of emotionele schadevergoeding
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  donderdag 5 november 2009 @ 13:50:16 #45
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_74418117
Ik moest een keer met een lekkere vrouwelijke collega samen naar een conferentie in het buitenland. Het romantische Parijs ook nog. Het was natuurlijk wel de bedoeling dat er 2 kamers waren geboekt, en dat was ook aanvankelijk zo. Maar ik ben ook gekke Gerrit niet, dus heb ik stiekem haar kamer de dag ervoor geannulleerd en het hotel zat bij aankomst natuurlijk al vol. Dus moest ze wel bij mij op de kamer, en er stond natuurlijk ook maar 1 bed.

De beste versiertruuk uit mijn historie, al zeg ik het zelf.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_74419648
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:55 schreef glasbak het volgende:

[..]

Ontslag nemen en uitkering aanvragen zal niet samen gaan...
de aanvraag gaat prima samen met ontslag nemen.

de uitkering krijgen is een ander verhaal
  vrijdag 6 november 2009 @ 00:40:26 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74441089
En antwoord op mijn vraag komt er weer niet, omdat TS te lui is om zijn contract of CAO te checken.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 6 november 2009 @ 00:41:04 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74441097
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik moest een keer met een lekkere vrouwelijke collega samen naar een conferentie in het buitenland. Het romantische Parijs ook nog. Het was natuurlijk wel de bedoeling dat er 2 kamers waren geboekt, en dat was ook aanvankelijk zo. Maar ik ben ook gekke Gerrit niet, dus heb ik stiekem haar kamer de dag ervoor geannulleerd en het hotel zat bij aankomst natuurlijk al vol. Dus moest ze wel bij mij op de kamer, en er stond natuurlijk ook maar 1 bed.

De beste versiertruuk uit mijn historie, al zeg ik het zelf.
Geniaal!
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 6 november 2009 @ 10:56:56 #49
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_74446705
Bekijk het gewoon eens positief TS. Misschien bloeit er wat moois op..
Overal verstand van.
pi_74449637
Ik vind 't wel een beetje zeikerig van TS: je hebt een bed en je kunt voor niks overnachten aan 't eind van iedere werkdag dat is meer dan jouw baas feitelijk verplicht is te regelen voor je.
Hallon!
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:43:21 #51
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_74454075
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:32 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind 't wel een beetje zeikerig van TS: je hebt een bed en je kunt voor niks overnachten aan 't eind van iedere werkdag dat is meer dan jouw baas feitelijk verplicht is te regelen voor je.
Als je uit Polen komt ofzo is dat vast fantastisch, maar ik ben zelf na een werkdag toch ook gehecht aan mijn eigen ding en stel dat toch ook wel primair als eis als ik zo ver zou moeten reizen dat heen- en weer reizen niet meer reëel is.
pi_74464708
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 00:40 schreef Maanvis het volgende:
En antwoord op mijn vraag komt er weer niet, omdat TS te lui is om zijn contract of CAO te checken.
contract staat sowieso niks over in,cao hoogstwaarschijnlijk ook niet
pi_74464738
maar om even een update te geven: goedkope overnachting den haag
  vrijdag 6 november 2009 @ 20:12:24 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74465143
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 20:01 schreef babipangang het volgende:

[..]

contract staat sowieso niks over in,cao hoogstwaarschijnlijk ook niet
Ga je CAO lezen dan
Een gedicht over Maanvis
pi_74466516
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 20:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ga je CAO lezen dan
snel gekeken, maar kon niks vinden, geen zin om uitgebreid te lezen, oplossing is er toch al
  vrijdag 6 november 2009 @ 21:06:48 #56
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_74467230
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 20:02 schreef babipangang het volgende:
maar om even een update te geven: goedkope overnachting den haag
Mooi dat je het hebt kunnen regelen. Hoe reageerde je werkgever?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_74467544
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 21:06 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Mooi dat je het hebt kunnen regelen. Hoe reageerde je werkgever?
ja ging allemaal vrij makkelijk moet ik zeggen, maar reiskosten zou ik sowieso recht op hebben, komen ze niet onderuit. Als het de reiskosten niet waren dan had ik wel een vergoeding gekregen voor zelf een hotel te regelen, maar voor mij is het net iets voordeliger om van de reiskosten iets te boeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')