quote:Alle critici step aside!!!!
Sorry?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:04 schreef minutenman het volgende:
wat lul je nou?
Stuur maar door. Ik dacht niemand doet t, maar jij kan dat vast wel ff mooi doen, had er zelf ff geen zin in.quote:
Ben nog aan het werk, dus kon het even niet doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:09 schreef Zapato het volgende:
[..]
Stuur maar door. Ik dacht niemand doet t, maar jij kan dat vast wel ff mooi doen, had er zelf ff geen zin in.
quote:Om even mijn laatste post te herhalen:
Het enige jammere bij Billie Jean (welke overigens qua zang idd fokking goed is!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Waarom?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ben nog aan het werk, dus kon het even niet doen
[..]
Hoe bedoel je?quote:
Tnx!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:11 schreef Zapper het volgende:
Kwam zojuist een aantal grote foto's tegen van This Is It, echt op posterformaat. Mag ze jullie natuurlijk niet onthouden
[ afbeelding ]
Foto's zijn hier te downloaden: http://rapidshare.com/files/299907321/MJ_This_Is_IT_UHQ.zip
je mag de volgende keerquote:
Ik zou je zeker aandringen om de hekel aan bioscopen voor deze film aan de kant te zetten en hem gewoon te gaan zien in de bios!!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:02 schreef Noax het volgende:
Leuk om te lezen dat jullie zo positief zijn over de film.
Het is dat ik een hekel aan de bioscoop heb, anders had ik em al gezien.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:01 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik zou je zeker aandringen om de hekel aan bioscopen voor deze film aan de kant te zetten en hem gewoon te gaan zien in de bios!!!!![]()
Hij is het waard!!!!
SPOILERDe "ad libs" tussendoor klonken exact hetzelfde als What Abous Us, voorloper van Earth Song. Ofwel, in de film was het niet live. (Vanaf 4:10)
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Ga je weer naar This Is Itquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
dank je wel bobquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
DVD / Blu-Ray staat in principe gepland vóór kerst 2009 (logisch ook vanuit commercieel oogpunt)
Dus duurt niet heel lang.
Geen probleemquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
En mocht je in A'dam wonen of in de buurt ervan, ga dan naar Pathé Arena, want dan heb je helemaal een big ass screen waarop je het kan zien![]()
Het is gewoon zoveel gaver als je deze film in de bios hebt gezien. Bovendien is de sfeer ontzettend leuk (heb nog nooit mensen twintig keer zien klappen in een film bijvoorbeeld)
[/quote][/url]quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat mij trouwens opviel bij Earth Song (ik zal het voor de goede orde even in spoiler tags zetten)
]http://www.youtube.com/watch?v=ExWcKZ7hxWc#t=4m10sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Sony won't release 'This Is It' DVD before holidays
Hmm, LA Times verkoopt normaliter niet veel onzin. Wat betreft de "time window" klopt het wel, dat is veel te kort. Dus dat kan wel kloppen. Dat had Sony op voorhand ook wel kunnen weten. Jammer voor Sony, maar vooral de fans en geïnteresseerden natuurlijk...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:56 schreef Yari het volgende:
[..]
http://www.latimes.com/bu(...)ct30,0,1895851.story
Weet niet hoeveel daar van waar is natuurlijk. Had hem eigenlijk ook voor de kerst nog wel verwacht, maarja.. blijkbaar niet dus.
Had ik ook gezegd, pure verkooppraat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:56 schreef Yari het volgende:
[..]
http://www.latimes.com/bu(...)ct30,0,1895851.story
Weet niet hoeveel daar van waar is natuurlijk. Had hem eigenlijk ook voor de kerst nog wel verwacht, maarja.. blijkbaar niet dus.
Waar heb je hem dan gezien gezien?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:58 schreef Noax het volgende:
[..]
Thnx voor de reply's beide!
Heb zojuist de film gezien, niet in de bioscoop, want ik moet daar echt niets van hebben.
De film is echt een absolute aanrader.
Wanneer er honderd uur aan materiaal is, dan kun je er zeker van zijn dat er nog wel een deel komt.![]()
Er zal ook wel het nodige bonusmateriaal op de br/dvd komen.
met die close-ups ben ik het wel eens ja, soms wilde ik liever het geheel zien zodat ik beter zou zien hoe het er echt uit zou hebben gezien.quote:Op zondag 1 november 2009 14:42 schreef RSie het volgende:
Persoonlijk viel de film mij tegen.
Ik had gehoopt een beter beeld te krijgen hoe het concert zou zijn geweest. Ook vond ik dat MJ vaak nogal close in beeld was waardoor de rest van het hele podium etc. niet in beeld kwam. de opbouw van de nhummers zoals ze in de show moesten komen was finaal door elkaar heen gegooid etc. Ik had liever wat meer achtergrondverhaal gezien en op de DVD wellicht al die halve uitwerkingen van de nummers zoals ze nu in de film waren. So Sorry peeps, als echte fan kan ik niet heel positief zijn over de film.
en ik vind het achteraf gezien ook heel jammer dat de concerten weer een heleboel gelijkenissen hadden met Dangerous en HIStory tour.
overigens was de zang geweldig al was het meerdere malen achteraf ingemonteerd of playback.
Maar god, ik heb me wel aardig vermaakt en Tuschinski is altijd gaaf om weer eens te zijn.
Daar ben ik het echt niet mee eens. Zowel de zang als de band was in veel gevallen live en afwijkend van de cd's.quote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef PimD het volgende:
Ben het eens met RSie, ik vond het eerlijk gezegd ook tegenvallen. Veel van de nummers die ze lieten zien hadden ook uit rehearsals van History/Dangeroustournees kunnen komen want qua dans e.d. was het niet echt veel nieuws. Net de nummers die nieuwe dingen bevatten zoals Thriller werden m.i. een beetje onderbelicht... Daarnaast vond ik het ook net klinken alsof er een CD aanstaat (iets wat ook bij de oudere tournees was) - terwijl de band wel erg goed was te horen aan de paar fragmenten die er te horen waren, zoals de jam tussen de twee gitaristen. Live zou het vast een spektakel van jewelste zijn geweest, maar zo in de bioscoop kwam het bij mij in ieder geval niet over als de revolutionaire show waarover werd gesproken...
Dude, echt. Heb jij wel goed geluisterd dan? Weet je hoeveel Michael dit keer juist wel live heeft gezongen? Juist één van dé pluspunten van de film cq. "concert".quote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef PimD het volgende:
Ben het eens met RSie, ik vond het eerlijk gezegd ook tegenvallen. Veel van de nummers die ze lieten zien hadden ook uit rehearsals van History/Dangeroustournees kunnen komen want qua dans e.d. was het niet echt veel nieuws. Net de nummers die nieuwe dingen bevatten zoals Thriller werden m.i. een beetje onderbelicht... Daarnaast vond ik het ook net klinken alsof er een CD aanstaat (iets wat ook bij de oudere tournees was) - terwijl de band wel erg goed was te horen aan de paar fragmenten die er te horen waren, zoals de jam tussen de twee gitaristen. Live zou het vast een spektakel van jewelste zijn geweest, maar zo in de bioscoop kwam het bij mij in ieder geval niet over als de revolutionaire show waarover werd gesproken...
Kijk, met jou kan ik dan wel weer pratenquote:Op zondag 1 november 2009 19:25 schreef Rnnz het volgende:
Zo, ik ben vanmiddag dus ook geweest en wat een vette show zou het zijn geweest zeg.Ik ben het ook totaal niet eens met een aantal hierboven dat het net leek alsof er een CD aanstond want dat was absoluut niet het geval. De band speelde retetight en Michael was duidelijk 'on top of things'. Bij de meeste nummers hield ie zichzelf in, maar als hij dan voluit zong (bijv. I Just Can't Stop Loving You) dan klonk het ook gewoon vlekkeloos. Iedereen in de zaal zat vol verbazing te kijken naar dat optreden. Ook de Jackson 5 medley vond ik heerlijk.
Billie Jean
Smooth 'Chicago 1945' Criminal
Thriller in 3D
![]()
Iedereen die muziekliefhebber is, is opgegroeid met MJ of gewoon geïnteresseerd is in zijn doen en laten moet deze film zien.
DrDentzz, GA NAAR DE BIOSCOOP.
Earth Song was de demo uitvoeringquote:Op zondag 1 november 2009 19:35 schreef Rnnz het volgende:
Dat dus, er waren niet belachelijk veel nummers niet live. Als ik me goed kan herinneren alleen Jam, Thriller, Earth Song en Man In The Mirror. De rest was allemaal live. Zelfs Smooth Criminal.
Klopt ja, maar dat maakt het nog niet live.quote:Op zondag 1 november 2009 19:43 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Earth Song was de demo uitvoering
Ook dat klopt en dat kon je horen ookquote:Op zondag 1 november 2009 19:54 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Klopt ja, maar dat maakt het nog niet live.
Daar gaat het ook om vanaf daar kun je goed horen dat het demo versie was althans dat stuk danquote:Op zondag 1 november 2009 22:00 schreef Braddie het volgende:
Een redelijk deel van Earth Song was live hoor!
Zeker 3 kwart...
Tot dat hij op die cherry picker stond was het live!
Earth Song was idd niet live. Wat ik overigens dan wel jammer vond is dat hij het stukje uit What About Us gebruikte om het live te laten klinken. De echte fan prikt er wel doorheenquote:Op zondag 1 november 2009 22:16 schreef Rnnz het volgende:
Het couplet en refrein was niet live hoor.Het hele nummer was niet live.
Het refrein is sowieso playback, maar de coupletten en de bridge wil k nog wel s een keer terughoren hoor. De laatste zin van de bridge zingt ie bijvoorbeeld niet. Daarentegen was het wel érg flawless, dus kan het bijna niet live zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 22:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Earth Song was idd niet live. Wat ik overigens dan wel jammer vond is dat hij het stukje uit What About Us gebruikte om het live te laten klinken. De echte fan prikt er wel doorheen
Bron?quote:Op maandag 2 november 2009 00:19 schreef matthijst het volgende:
DVD pas na de kerst:
The “This Is It” DVD will hit stores Jan. 20, just in case anyone’s interested in the actual date instead of guessing.
Denk dat t vooral komt door het vrij hoge verwachtingspatroon bij Michael Jackson. Als je het vergelijkt met de energie en vooral de makkelijkheid van het optreden tijdens de Bad Tour, is het idd bagger. Maar ja, we zijn wat jaartjes verder en in die context was het gewoon goed.quote:Op maandag 2 november 2009 13:25 schreef Rnnz het volgende:
Dat begrijp ik ook niet. Of Michael het vijftig keer zou hebben gekund vraag ik mezelf ook af, maar ik weet wel degelijk zeker dat hij een topshow had afgeleverd. Je moet niet vergeten dat hij al 50 was en zo'n beetje alles al heeft meegemaakt in z'n leven. Wat verwacht je dan, dat hij zonder enige moeite en zonder buiten adem te raken na tien jaar niet optreden even z'n dansnummers danst en zingt tijdens de repetities?
Ja gast, en de band speelde Who Is It, dus heb stille hoop dat ie die doet bij de extra footage van de DVD!quote:Op maandag 2 november 2009 13:40 schreef Rnnz het volgende:
Wat ik trouwens mega cool vond en volgens mij de zaal ook: I Want You Back. Die instrumentals waren echt SUPER en ook heel fris. Zelfde geldt voor Shake Your Body, klonk echt heel verfrissend.
Als je vraagt of hij de moves nog kon: ja. Maar ik denk niet dat hij hetzelfde energieke optreden had kunnen geven als wat hij tijdens de Bad Tour gaf. Maar dat verwachtte ik ook niet van hem.quote:Op maandag 2 november 2009 14:06 schreef mmetje41 het volgende:
Maar denk je dat hij het nog zo kon als vroeger?
Ik wel eigenlijk ook al was hij 50, toch denk ik dat hij het nog net zo kon!!!
Tja, dat had ik ook graag gewild. Daarom vroeg ik me ook af of er nummers van Off The Wall in de film voorkwamen. Had graag Rock With You en Off The Wall willen zien, maar helaas. Ook The Lady In My Life helemaal akoestisch terwijl MJ op een stoel zit zou geweldig zijn geweest, maar het heeft niet zo mogen zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 14:17 schreef Zapato het volgende:
Ja. Daarom vind ik het dus zo jammer dat ie zn show niet heeft aangepast aan hoe hij nú is, maar probeert oude tijden te doen herleven, terwijl dát alleen maar kan tegenvallen.
Ik wil zo graag Michael-de-soul-man zien!
Whatever Happensquote:Op maandag 2 november 2009 14:20 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Tja, dat had ik ook graag gewild. Daarom vroeg ik me ook af of er nummers van Off The Wall in de film voorkwamen. Had graag Rock With You en Off The Wall willen zien, maar helaas. Ook The Lady In My Life helemaal akoestisch terwijl MJ op een stoel zit zou geweldig zijn geweest, maar het heeft niet zo mogen zijn.
Give In To Me had ie ook wel eens live mogen doen. Don't Walk Away had de nieuwe You Are Not Alone kunnen worden. Smile is z'n favoriete nummer en nog zingt ie het niet live.quote:
Ja, alle kanten van de zaak moeten worden belicht he. En aangezien mmetjes net het equivalent van 28 positieve posts heeft geschrevenquote:
Had ik nog niet aan gedacht, maar damn goede suggestie. Njah, het heeft niet zo mogen zijn, laten we maar genieten van de 2009 versie van Human Nature, waar die de hoge noten raakt als nooit tevorenquote:Op maandag 2 november 2009 14:23 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Give In To Me had ie ook wel eens live mogen doen. Don't Walk Away had de nieuwe You Are Not Alone kunnen worden. Smile is z'n favoriete nummer en nog zingt ie het niet live.![]()
Stiekem hoop ik nog dat Michael een geheim privéconcert heeft opgenomen met al z'n nummers in het theater van Neverland.
For All Timequote:
Je hebt het er maar zwaar mee. Maar idd, For All Timequote:Op maandag 2 november 2009 14:28 schreef Rnnz het volgende:
[..]
For All Time![]()
Will You Be There![]()
Never Can Say Goodbye![]()
Who Is It
Work That Body
LIBERIAN GIRL
Oh, pfff ik kan wel ff doorgaan.
Wtf, staat ze nou This Is It te schreeuwen.quote:Op maandag 2 november 2009 14:31 schreef mmetje41 het volgende:
Ik lees vaker mee dan dat ik hier wat post! 28??? haha dat wist ik niet eens!
Oprah Winfrey met Jackie en Tito over This is It
For All Time is 1 van mijn favo nummers en inderdaadquote:Op maandag 2 november 2009 14:28 schreef Rnnz het volgende:
[..]
For All Time![]()
Will You Be There![]()
Who Is It
Work That Body
LIBERIAN GIRL
mag ik met je meequote:Op maandag 2 november 2009 15:13 schreef veuvje het volgende:
[..]
For All Time is 1 van mijn favo nummers en inderdaad![]()
Weet iemand trouwens een site voor die tentoonstelling in London of was het kost?
Wel jammer dat de film nog zo lang op zich laat wachten op DVD....ik had echt gehoopt voor de kerst....maar ja![]()
8 November weer naar de film WHOEHOE kan niet wachten de film is FANTASTISCH!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op maandag 2 november 2009 14:28 schreef Rnnz het volgende:
[..]
For All Time![]()
Will You Be There![]()
Who Is It
Work That Body
LIBERIAN GIRL
ze zouden toch minimaal 1 a 2 keer de hele show achter elkaar moeten hebben gedaan, dit om te zien hoe alles loopt en werkt, dit is onvermijdelijk tijdens repetities. en zoals je kan zien heeft hij dat ook gedaan (in vrijwel ieder nummer zaten stukjes met het rode overhemdje erin.)quote:Op maandag 2 november 2009 20:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Tja, ik weet niet of je de Dangerous Rehearsals ooit hebt gezien, maar ook daar doet ie alles half/half. Hij kent die danspasjes allemaal echt wel uit z'n hoofd, waarom dan als een bezetene zitten oefenen? Ik denk dat het 'm dit keer meer ging om voornamelijk de zang, dan al z'n welbekende pasjes te oefenen.
Wat betreft het weinig vernieuwende, daar geef ik je ook zeker gelijk in. Daarentegen denk ik dat Michael het voor ogen had om het te doen, zoals de fans van hem gewend waren het te zien. Ze vinden het hoe dan ook wel prachtig.
Wat betreft het door elkaar gooien van de opnames. Ze hebben weken achter elkaar geoefend, en ik denk niet dat ze elke dag een geheel concert hebben gedaan. Knip/plak werk is dan onvermijdelijk. Daarnaast, het eigenlijk ook nooit echt bedoeld om de rehearsals integraal uit te brengen![]()
Wie zegt dat Michael dezelfde kleding niet over meerdere dagen heeft gedragen? Misschien was het de bedoeling enkele van deze kostuums tijdens de concerten te dragen. Misschien dat er op de dag(en) dat de gehele show werd geoefend niet altijd een camera aanwezig was. Allemaal giswerk.quote:Op maandag 2 november 2009 21:06 schreef RSie het volgende:
[..]
ze zouden toch minimaal 1 a 2 keer de hele show achter elkaar moeten hebben gedaan, dit om te zien hoe alles loopt en werkt, dit is onvermijdelijk tijdens repetities. en zoals je kan zien heeft hij dat ook gedaan (in vrijwel ieder nummer zaten stukjes met het rode overhemdje erin.)
je laatste zin dekt de lading van de film precies,... ze waren nooit bedoeld om uit te brengen en daarom waren het ook allemaal slechte camerastandpunten, onvolledig beeld etc. stom genoeg is dit wel enigzins geweest waar ik op gehoopt had aangezien er ook van tevoren was nagedacht over camerastandpunten voor tijdens de show en ze dus echt wel opnames moeten hebben vanuit de juiste hoeken, immers dit wordt ook meegenomen tijdens repetities en is zeer belangrijk voor de opbouw van een stage.
Ook dit weten we niet. Het mag echter logisch zijn dat ze de wat mindere beelden eruit hebben geknipt. Zou wat wezen anders...quote:maar waarschijnlijk was op die beelden MJ vocaal of lichamelijk niet helemaal top.
Lijkt mij dat Sony wel enige goede geluidstechnici heeft ingehuurd om dat probleem op te lossenquote:dat mensen hier overigens niet doorhebben dat er veel playback was verbaasd me, dit aangezien er bij vrijwel ieder nummer een MJ in beeld kwam met verschillende pakjes en het geluid naadloos doorliep. dan moet iemand wel echt perfect zingen wil je dat achter elkaar plakken want het is onmogelijk dat hij bij elke uitvoering de toonhoogte en timing exact gelijk houdt. conclusie,... playback adhv live-opnames.
De man was een perfectionist, die wilde dat alles in één keer goed ging. Maar jah, daarvoor zijn de repetities, aldus de man zelfquote:ook vond ik MJ af en toe nogal opgefokt overkomen, als iemand die teveel energie in zijn lichaam had zitten die hij niet kwijt kon waardoor sommige dingen bijna spastisch aandeden waardoor ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat hij inderdaad medische hulp had.
Klopt, beetje hetzelfde als bij 30th Anniversary. Had ie dat ook af en toe. Hier was het wel een stuk minder overigens.quote:Op maandag 2 november 2009 21:06 schreef RSie het volgende:
ook vond ik MJ af en toe nogal opgefokt overkomen, als iemand die teveel energie in zijn lichaam had zitten die hij niet kwijt kon waardoor sommige dingen bijna spastisch aandeden waardoor ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat hij inderdaad medische hulp had.
Ik sta er van te kijken dat de film door een aantal Jacksons nog niet gezien is.quote:Op maandag 2 november 2009 14:31 schreef mmetje41 het volgende:
Ik lees vaker mee dan dat ik hier wat post! 28??? haha dat wist ik niet eens!
Oprah Winfrey met Jackie en Tito over This is It
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |