Je bent nog dommer dan ik dachtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, erg moeilijk...... als het nog ergens op sloeg, zou ik me nog druk maken.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en al zal het zo wezen Marlousz. ten 1e je geeft niet zonder toestemming een ander het nummer (zal ik niet doen) en wat ga je hem vragen dan???
tringgg tringgg
Marlousz/Hoi Huub je spreekt met Marlousz van FOK
Huub/Huh??Wie?? Marlousz Wie??hoe kom jij GVD aan mijn nummer??
Marlousz/ Nou Huub dat heb ik gevraagd op FOK en het werd gepost, dus dacht, ach ik ga eens Huub bellen.
Huub/ Nou Marlousz, hier ben ik niet van gediend en je stoort me ook want ik zit heerlijk gezellig in de Kroeg met mijn gabbertjes
Marlousz/ Ja maar Huub, wilde alleen ff weten of het waar is dat jij claire door de kamer had geslingert....
en toen werd spontaan de verbinding verbroken...
Zoiets Marlousz
oh spannendquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Had ik allang door hoor.Wacht maar totdat hij jou gaat bekogelen.
Je zou het echt doen he? Bellen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:36 schreef Marloesz het volgende:
[..]
![]()
maar zou me anders voorstellen![]()
en daarna zou ik Ben bellen![]()
Ze zegt van niet, maar als je met zo'n vraag binnenkomt dan begin ik wel heel hard te twijfelenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zou het echt doen he? Bellen?
Was tegen het zwart aan geverfd.. en ben blond..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:30 schreef Toverheks het volgende:
maak maar een geintje hoor Marlousz, en over dat andere, je hebt ontkleuringsverf he, moet je eerst doen dan weer een kleurtje erin, nee je hoeft niet naar Claire toe ik kan het ook voor je oplossen
Huub heeft toch ook sinds kort een nieuw nummer omdat Claire z'n telefoon had laten afsluiten?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, als je een nummer hebt dat je toch gaat dumpen.
En is dat leuk?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moeilijk hè, drie lettergrepen? Heb ik expres gedaan als oliebollenfilter.
Hoezo?quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:35 schreef Marloesz het volgende:
[..]
ben nog steeds een schimpie..![]()
maar gaat al beter..
Ik ben onder de indruk.quote:
Jij komt toch ook op VOL, of mag dat niet?quote:
Zelf bedacht. Ik ben vrij creatiefquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:41 schreef Marloesz het volgende:
[..]
En is dat leuk?
olliebollenfilter zijn..
Of is dat een uitdrukking die we in Brabant niet gebruiken..
heb je pm gestuurd...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:39 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Was tegen het zwart aan geverfd.. en ben blond..
het is alleen de onderste laag van mijn haren..
Hoe leg je dat uit![]()
nu is het al bijna licht bruin..
dus denk jij dat ze me weer mezelf kunnen kleuren?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zou het echt doen he? Bellen?
Google is your friendquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:42 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Hoezo?
het gaat dan wel niet over mij..
maar zou wel graag willen weten hoe je dat bedoelt..
Ow, ben je er zo-eentje.quote:
Zou ik ook hebben..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zegt van niet, maar als je met zo'n vraag binnenkomt dan begin ik wel heel hard te twijfelen
Je begint steeds dwazer te worden. Ik zou zeggen, ga een spuitje halen bij Huub, kalmeer je misschien een beetje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelf bedacht. Ik ben vrij creatief![]()
Het betekent dat je boven een bepaald aantal hersencellen moet zitten, wil je het goed kunnen schrijven of uitspreken.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelf bedacht. Ik ben vrij creatief![]()
Het betekent dat je boven een bepaald aantal hersencellen moet zitten, wil je het goed kunnen schrijven of uitspreken.
ja ik ging ook te offtopic..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je pm gestuurd...
ot, zou huub ook zijn haar steeds hebben laten verfen door Claire???
(ja moest ff wat over Huub en Claire hier posten he)
Marazu heeft de Hilversumse griep en slaat wild om zich heen, omdat Huub in de problemen zit, en niet iedereen post verstuurt om hem te steunen enzo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:42 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Hoezo?
het gaat dan wel niet over mij..
maar zou wel graag willen weten hoe je dat bedoelt..
Ma-za-ru is het. Zó moeilijk is dat toch niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Marazu heeft de Hilversumse griep en slaat wild om zich heen, omdat Huub in de problemen zit, en niet iedereen post verstuurt om hem te steunen enzo.
die varkens griep is volgens mij ook in ons brabant actief..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Marazu heeft de Hilversumse griep en slaat wild om zich heen, omdat Huub in de problemen zit, en niet iedereen post verstuurt om hem te steunen enzo.
Ik ga mijn oude gewoonte om gewoon door te scrollen bij haar posten, weer in ere herstellen. Daar valt niet mee te praten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ma-za-ru is het. Zó moeilijk is dat toch niet?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:53 schreef Marloesz het volgende:
[..]
die varkens griep is volgens mij ook in ons brabant actief..
en we hadden die q koorts al..
ow jah moet ontopic zijn..
Hoop dat Huub en Claire de pandemie overleven
Probeer d'r anders een ban aan te smeren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga mijn oude gewoonte om gewoon door te scrollen bij haar posten, weer in ere herstellen. Daar valt niet mee te praten.
vrij simpelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
niet alleen hun, maar natuurlijk iedereenquote:
Of Huub is ook naar Top Oss.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:05 schreef Marloesz het volgende:
Had echt gehoopt dat huub vanavond iets van zich liet horen..![]()
Heb mijn vriend naar top oss gestuurd..![]()
maar valt me echt zwaar tegen dat Huub nog niks van zich heeft laten horen..
Je zou echt bijna gaan denken dat het waar is..
volgens mij is het niet meer tot ons plezier..quote:
ga denk ik iemand bellenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen idee, ik werp af en toe een blik om te kijken of je er nog bent
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:12 schreef Marloesz het volgende:
[..]
ga denk ik iemand bellen
shit heb zijn nummer niet meer..![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:32 schreef Disana het volgende:
Oeps, ik dacht ik ga eens kijken hoe de meningen over Huub en Claire zijn. Kom ik in een SC terecht.
Kom op zeg je zit de hele dag te f5'en en nu je gal spugenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:32 schreef Disana het volgende:
Oeps, ik dacht ik ga eens kijken hoe de meningen over Huub en Claire zijn. Kom ik in een SC terecht.
Ja ik ben al wegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat dus.
Zullen we 't weer over de gate zelf hebben?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:21 schreef Marloesz het volgende:
heb ik ook hier iedereen weggejaagd..![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |