Ja heb gedeelte donker geverfd en mijn ouders vinden het zo ontzettend lelijk..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt je haar niet geverfd hè?
Alles goed Marloesz? Niet meer ziekies?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:22 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Sorry maar neem mij gewoon niet te serieus..
vooral niet op vrijdag
Is de bunker nog iets dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:25 schreef beequeen het volgende:
Invasie. Niet allleen de bukert is volgelopen maar ook het badje van VOL.
denk je dat huub dat erg vindt dan..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Soury was een geintje,(omdat Marloesz vroeg wie het nummer had) en al had ik het nummer wel zou het dan toch niet openbaar gaan maken, je geeft toch niet zonder toestemming een telefoonnummer aan een ander, ik ieder geval niet
en al zal het zo wezen Marlousz. ten 1e je geeft niet zonder toestemming een ander het nummer (zal ik niet doen) en wat ga je hem vragen dan???quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:18 schreef Marloesz het volgende:
[..]
er is echt wel iemand hier die zijn nummer heeft..
Die stond blank vandaag maar dat schijnt een hoax te zijnquote:
Je hebt vast een hele hoge pet op van Huub.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en al zal het zo wezen Marlousz. ten 1e je geeft niet zonder toestemming een ander het nummer (zal ik niet doen) en wat ga je hem vragen dan???
tringgg tringgg
Marlousz/Hoi Huub je spreekt met Marlousz van FOK
Huub/Huh??Wie?? Marlousz Wie??hoe kom jij GVD aan mijn nummer??
Marlousz/ Nou Huub dat heb ik gevraagd op FOK en het werd gepost, dus dacht, ach ik ga eens Huub bellen.
Huub/ Nou Marlousz, hier ben ik niet van gediend en je stoort me ook want ik zit heerlijk gezellig in de Kroeg met mijn gabbertjes
Marlousz/ Ja maar Huub, wilde alleen ff weten of het waar is dat jij claire door de kamer had geslingert....
en toen werd spontaan de verbinding verbroken...
Zoiets Marlousz
nee ik zet alleen mijn eigen nr op internet en dan belt er gewoon niemand..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan ken je Marloesz nog niet, die doet dat gewoon.
Ah, okay.....thanx...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die stond blank vandaag maar dat schijnt een hoax te zijn
[url=http://frontpage.fok.nl/nieuws/120234/-[Upd]-Waterschade-Vlemmix,-de-fotos.html]http://frontpage.fok.nl/nieuws/120234/-[Upd]-Waterschade-Vlemmix,-de-fotos.html[/url]
dus je wilt mij niet leren kennen?quote:
Lijkt me wel leuk, als je een nummer hebt dat je toch gaat dumpen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:29 schreef Marloesz het volgende:
[..]
nee ik zet alleen mijn eigen nr op internet en dan belt er gewoon niemand..
Die tijd dat ik dat wel deed is allang geleden..
ik hou gewoon van die jongenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hebt vast een hele hoge pet op van Huub.![]()
Ben jij die hulp van Claire die er de brui aan gegeven heeft?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:30 schreef Toverheks het volgende:
maak maar een geintje hoor Marlousz, en over dat andere, je hebt ontkleuringsverf he, moet je eerst doen dan weer een kleurtje erin, nee je hoeft niet naar Claire toe ik kan het ook voor je oplossen
twittert die nog?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom ook niet. Misschien Eric.
Had ik allang door hoor.quote:
Geen idee, heb wel iets voorbij zien komen, maar misschien dat iemand anders het weet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:32 schreef Marloesz het volgende:
[..]
twittert die nog?
want dat heb ik dan niet gevolgd..
Moeilijk hè, drie lettergrepen? Heb ik expres gedaan als oliebollenfilter.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk Moooiiiii of Sunny..... of Omaduck, of Marazu ....
ja daarom kwam ik ook hierquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:25 schreef beequeen het volgende:
Invasie. Niet allleen de bukert is volgelopen maar ook het badje van VOL.
hahahha nee maar dat weet ik gewoonquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben jij die hulp van Claire die er de brui aan gegeven heeft?![]()
Ja, erg moeilijk...... als het nog ergens op sloeg, zou ik me nog druk maken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moeilijk hè, drie lettergrepen? Heb ik expres gedaan als oliebollenfilter.
ben nog steeds een schimpie..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alles goed Marloesz? Niet meer ziekies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |