quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:25 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Claire ook zoals ze het vertelt.
Vreemdgaam is een einde relatie voor haar, terwijl slaan dat niet is/was.
Ik blijf dat verrassend vinden.
Je kunt idd afspraken maken over vreemdgaan, hoewel je het dna niet zo noemt volgens mij.
Maar over slaan heb ik nog nooit iemand zien dealen met de ander binnen een relatie.
Voutje, moest "dan" zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
wat heeft dna er mee te maken?
OT. wie zijn we op dit moment aan het bashen, Huub of Claire?
Ja, want met die "wij" kan ze onmogelijk de mensen in deze vergulde SC bedoelen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:37 schreef sandra17 het volgende:
Dus of ze heeft nog iets achter de hand waar wij geen weet van hebben, of ze heeft gewoon geen zaak...
Geen familie van huubOmaDuck is mama van Huub
Ik ga Claire eens een poosje bashen, Huub heeft nu wel genoeg gehadquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
wat heeft dna er mee te maken?
OT. wie zijn we op dit moment aan het bashen, Huub of Claire?
Ik stel voor dat we Sophietje pakken, dat wijf is lang genoeg buiten schot geblevenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga Claire eens een poosje bashen, Huub heeft nu wel genoeg gehad
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij droeg niet voor niets zo vaak een zonnebril![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Sophietje pakken, dat wijf is lang genoeg buiten schot gebleven
Nee, niet Sophie. Dat is een kalfje (quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Sophietje pakken, dat wijf is lang genoeg buiten schot gebleven
Met die familie is niets mis mee, die dronkaard is haar vader, die ook nog haar moeder terroriseert.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oooooohhhhh das wel erg hard hoor, heb meelij met dat bybytje met zo een familie van beide kanten.
Jammer eigenlijk dat Huub niet meer twittert.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:47 schreef Jian het volgende:
Is ie nou al van z'n bed gelicht![]()
"Spread 'm you fuckin bastard, You have the right to remain silent, Anything ...etc"
De Party had het fout. Er vlogen geen telefoons door het huis maar babyfoonsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarschijnlijk heeft die Sophie de hele boel op zitten stoken, klein serpentje!
Hij moet hier gewoon weer gezellig komen mee postenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk dat Huub niet meer twittert.
't Is zeker een leuk kindje. Snap alleen niet zo goed waarom Claire met haar in die roddelbladen gaat staan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, niet Sophie. Dat is een kalfje () en ze heeft al een achterstand aldus iemand hier.
![]()
Ik vind Ron wel een kandidaat. Komt door zijn big hair.
Allo allo, Madame Defargequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Met die familie is niets mis mee, die dronkaard is haar vader, die ook nog haar moeder terroriseert.
ja, kind van d'r vader he.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarschijnlijk heeft die Sophie de hele boel op zitten stoken, klein serpentje!
Ik snap het ook niet, ongeacht of het waar is of niet....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:55 schreef Day het volgende:
[..]
't Is zeker een leuk kindje. Snap alleen niet zo goed waarom Claire met haar in die roddelbladen gaat staan.
Zeker gezien het onderwerp.
You aarg miestakene, I am zie other bietch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |