Wantquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:14 schreef scrub_nurse het volgende:
is het mogelijk mijn reactie volledig te verwijderen uit het topic strafblad?
Wantquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:42 schreef scrub_nurse het volgende:
i know,maar ik bedoel dat mn naam weg is..
Maar dan moet je ook weer uit dit topic gewist worden want als je zusje hier kijkt ziet ze dat je uit dat topic verwijderd wil worden. Eigenlijk maak je het zo alleen erger.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:23 schreef scrub_nurse het volgende:
ik wil niet gevonden worden in dat topic door mijn zusje die ook fokt,als t niet kan zeg dat dan gewoon, het is toch niet een enorm stomme vraag?
Ja, en nu ga jij haar ook al quoten. Nog meer werk voor de modquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:50 schreef Dromer het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook weer uit dit topic gewist worden want als je zusje hier kijkt ziet ze dat je uit dat topic verwijderd wil worden. Eigenlijk maak je het zo alleen erger.
Nee hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:52 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja, en nu ga jij haar ook al quoten. Nog meer werk voor de mod
Het is niet een enorm stomme vraag maar waarom postte je dan überhaupt een reactie in dat topic als je er niet gevonden wilt worden? Iets met "bezint eer ge begint" en niet klakkeloos op de 'invoeren' button rammen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:23 schreef scrub_nurse het volgende:
ik wil niet gevonden worden in dat topic door mijn zusje die ook fokt,als t niet kan zeg dat dan gewoon, het is toch niet een enorm stomme vraag?
Hoe zit dat dan met deze? [WGR][SC] ... met JJ die de regels van de SC niet kent,...quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:01 schreef Sjeen het volgende:
....
Mod's verwijderen in principe geen posts of topics op verzoek....
Dat was waarschijnlijk niet op verzoek maar gewoon als mod aktie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:35 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met deze? [WGR][SC] ... met JJ die de regels van de SC niet kent,...
Ja, dat kan wat mij betreftquote:
Regel dat dan even.quote:
De eeuwige kettingbrief-pyramide.quote:Op zondag 24 januari 2010 05:25 schreef Mark het volgende:
makkelijke geld verdienen met paypal
Te sneu om waar te zijn
Jij maakt ook wat mee zeg....quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:00 schreef skattebaut het volgende:
Mod, er ligt werk voor je in dit topic: Vingertop afgeknipt
Asociale reacties en trollerij aub verwijderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |