Als het echt een fantast is dan zit je toch een beetje in een lastige hoek. Er zijn in WGR een groot aantal mensen die serieus proberen te helpen en er tijd en moeite in stoppen. Als de groep door heeft of het vermoeden heeft dat het allemaal gelogen is dan zijn minder prettige reakties wel te verwachten. Mensen worden nou eenmaal niet graag in de maling genomen en verdoen hun tijd liever niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:54 schreef Sjeen het volgende:
Ik zie niet in waarom ze te sluiten, omdat een bende users zich niet fatsoenlijk kan gedragen? Er lopen wel meer fantasten zonder op FOK!
Fijn dat mensen mijn topics af menen te mogen doen als verzonnen etc...quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:54 schreef Sjeen het volgende:
Ik zie niet in waarom ze te sluiten, omdat een bende users zich niet fatsoenlijk kan gedragen? Er lopen wel meer fantasten zonder op FOK!
Dit topic is niet verzonnen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:03 schreef Sjeen het volgende:
Het is een case, waarop een duidelijk antwoord mogelijk is. Een dergelijk topic kan vervolgens weer van nut zijn voor iemand die in zo'n situatie verzeild raakt en gaat googlen of zoeken op FOK! naar een antwoord.
En wie zegt dat dit verzonnen is, ik ga dat niet bepalen
Losstaand van wel of niet etteren: waarom blijf je een dergelijk topic steeds omhoog kicken als er al een tijd door niemand iets is gezegd? Zo trek je zelf de aandacht en krijg je weer reacties. Is het omdat je het laatste woord wil hebben? Ik ben bang dat dat op FOK! niet snel gaat werken. Het is verstandiger om een topic dat stilgevallen is met rust te laten als je dergelijke reacties zat bent. Nu lok je ze juist uit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:06 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Fijn dat mensen mijn topics af menen te mogen doen als verzonnen etc...
Mij hier ongefundeerd als fantast menen te mogen afschilderen.
En dat topic op topic op topic.
Er is hier geen leesplicht, wel een plicht om het een beetje fatsoenlijk te houden.
Daar kan een groot aantal lui hier echter niks mee.
Wat is er nu leuker dan met een groep lekker mee etteren.
Nog maar eens opnieuw dan:quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:09 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dit topic is niet verzonnen.
Het slaat ook nergens op om het zomaar en ongefundeerd als zodanig te bestempelen.
In mijn bekendenkring loopt nu iemand zonder vingertop rond dankzij die stoel.
Ik kan het niet waarderen dat daarmee op dergelijke wijze de draak wordt gestoken.
Heel asociaal.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:20 schreef Sjeen het volgende:
Je weet dat je voor een groot deel zelf in de hand hebt hoe een topic verloopt...
Kerel,quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
Beetje aparte zin.
Maar het gaat toch nergens over, verplaats dit soort onzin verhaaltjes dan naar ONZ.
Nee, dat heb ik helemaal niet.quote:
Je bent zelf ook niet onschuldig, aangezien je blijft aanzuigen, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:15 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik helemaal niet.
Ik open een serieus topic en binnen 10 seconden komt de gebruikelijke spamclub het even om zeep helpen.
Maakt niet uit wat ik schrijf, het elke keer weer: leugenaar, fantast, etc.
Daar heb ik dus nul invloed op.
Dat ligt voor 100% in de handen van de personen die daarmee beginnen.
Wat is dit nu weer voor beschuldiging zonder grond?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je bent zelf ook niet onschuldig, aangezien je blijft aanzuigen, moet ik zeggen.
Ik ben gisteren langs geweest, maar je hoeft niet constant te blijven emmeren over posts die er niet zouden horen. Die beoordeling ligt bij ons. Niet bij jou.
Erm... nee?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:20 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor beschuldiging zonder grond?
Ben je nu nog boos omdat ik je eerder van wan-moderatie heb beticht?
Daar lijkt het wel op.
En nu kies je weer de kant van de trollen alhier.
Je topic van gister over dat eergisteren een maat van je in elkaar geslagen was door een buschauffeur, wat dus (opnieuw) een verzonnen verhaaltje bleek te zijn. Omdat ik blijkbaar je topic verpestte door je verhaaltje onderuit te halen stalk jij mij juist in 4 verschillende topics.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:12 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Kerel,
Gister liep je me ook al te stalken in een ander topic.
Vandaag probeer je hier weer je gram te halen....
Wie ben jij om dergelijke bovenstaande verzoeken te gaan indienen hier?
Bijzonder asociaal.
quote:Op maandag 4 januari 2010 08:00 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik 'ken' TS inmiddels wat beter.
Eh hallo,quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Erm... nee?
Elk topic bekijk ik alsof het de eerste is, zonder direct naar de TS te kijken. Volgens mij ben ik gisteravond ongeveer 5 minuten na je vraag hier, gaan schonen in je topic.
Ga me dan ook niet zitten beschuldigen van niet-modden.
Wel is het zo dat je blijft happen en daarmee je eigen topic om zeep helpt. Op een gegeven moment zijn mensen het gewoon een beetje zat en dat geldt ook voor mij.
Helemaal niet het geval.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:21 schreef Sjeen het volgende:
Jezus, je lijkt wel een kleuter die aan de jas van de juf staat te trekken op het schoolplein. 'Juhuuuf, juhuuf, zij pesten mij en ik heb echt waar helemaal niks gedaan! Het is allemaal de schuld van hullie...'
Hier weer een ultiem voorbeeld van stalking.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je topic van gister over dat eergisteren een maat van je in elkaar geslagen was door een buschauffeur, wat dus (opnieuw) een verzonnen verhaaltje bleek te zijn. Omdat ik blijkbaar je topic verpestte door je verhaaltje onderuit te halen stalk jij mij juist in 4 verschillende topics.
Jij bent de stalker.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:48 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hier weer een ultiem voorbeeld van stalking.
Maakt er gemakshalve even van dat een maat van me in elkaar geslagen is... staat nergens in het hele topic.
Stelt dat het verzonnen is terwijl hij er niet bij was en het ook geheel niet kan weten of het nu waar is of niet...
Dus zelfs in wgr feedback komt hij proberen de boel te zieken....
Die post was niet aan jou gerichtquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:37 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik zie zelfs van jou een post staan over of mijn envelopje kapot is...
Het is vrij simpel. FOK! is soms net als het echte leven. Soms moet je een beetje incasseren.quote:De vorige keer dat dit speelde deed je nl. ook niets.
Ja, mij beschuldigen zoals je nu ook weer half doet.
Denk nu eens na. ik ben niet degene die vraagt om dit soort terreur.
Jij bent alleen degene die die toe laat of stopt.
Laat je het half toe dan blijft het ook door etteren, en dat zie je hier.
Je topic wel. Je afhankelijke gedrag evenwel niet.quote:Is mijn topic soms niet geschikt voor WGR?
Dat doe je wel, je noemt me hierboven een kleuter die de juf roept etc.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:47 schreef Sjeen het volgende:
Ik doe geen verzoek af als kinderachtig, ik modereer gewoon ongeacht user of TS... Jij komt steeds huilen, terwijl je zelf een aardig hand erin hebt hoe een topic/reactie ontvangen zal worden. Dat heeft iets te doen met toonzetting...
Dankjewelquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Het is toch raar dat we in WGR (toch 1 van de grotere fora op FOK!) nauwelijks problemen hebben, en dat jij twee topics opent, waarna het uit de hand loopt. Aan wie ligt dat dan? Nou dan.
Stalking: het iemand hinderlijk volgen...quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:50 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou even de definite van stalking opzoeken...
Echt, je zou het jezelf zo veel gemakkelijker maken als je zo af en toe eens zou nadenken voordat je iets post. En echt, het is niet altijd en overal maar de schuld van anderen, echt niet.
nee dat is de laatste week van februari pas, dus bereid je maar voor.quote:
Hier weer zo'n gangmakerspost...quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:01 schreef JumpingJacky het volgende:
Is het schoolvakantie of zo?
En hier weer zo'n verkneukelpost van zo'n ellendige kleuter.quote:
Kun je iets duidelijker zijn, weet ik ook waar het over gaat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:05 schreef Sjeen het volgende:
Soms verlang ik echt terug naar BHFH...
Hou jij nou eens op met happen en beperk je tot de conversatie die er toe doet... Je hoeft niet op alles te reageren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:04 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hier weer zo'n gangmakerspost...
Moet je allemaal laten staan, dan houdt het zeker op.
En weer een.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat is de laatste week van februari pas, dus bereid je maar voor.
eet smakelijkquote:
Dit is geen happen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hou jij nou eens op met happen en beperk je tot de conversatie die er toe doet... Je hoeft niet op alles te reageren.
Jaja heel grappig.quote:
Shit, iedereen is tegen je.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:09 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Jaja heel grappig.
Subtiel doe je hier ook weer me aan het belachelijk maken van mij.
Gast, je kent mij helemaal niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Shit, iedereen is tegen je.
Hoe zou dat nou komen?
Weer een trol reactie....quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:14 schreef Nizno het volgende:
zal ik alvast een nieuwe WGR FB openen?
Nee, ik ken je inderdaad niet. Maar voordat je nou weer begint met dat jij het slachtoffer bent bent, kijk eens naar jezelf. Zou er een reden zijn waarom tientallen mensen zich geroepen voelen zo te reageren in jouw topics? Als iemand jouw posthistory bekijkt, zien ze een groot aantal topics die door jou begonnen zijn en waar er op een gegeven moment gewoon duidelijk wordt dat je de boel zit te verneuken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:25 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Gast, je kent mij helemaal niet.
Je komt een topic binnen gedenderen en gaat me uit maken voor fantast, leugenaar etc.
Daar doen nog tien man vrolijk aan mee.
Als ik er dan wat van zeg ben ik het zelf schuld.
Dan wordt de schuldvraag zonder onderbouwing bij mij gelegd.
Vervolgens kom je hier ook nog wat vervelen.
Aan wie zou dat wel liggen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:59 schreef Sjeen het volgende:
Het is dus de schuld van alles en iedereen, behalve die van jou. Begrijp ik dat goed? Kun je dan ook even antwoord geven op de vraag van Five misschien:
[..]
Dankjewel
Edit, never mindquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:52 schreef skattebaut het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |