abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78170385
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 01:53 schreef Poeke het volgende:

[..]

Ook niet als je weet dat iets niet waar is?
Maar hoe weet ik dat zeker, dan? En wie zegt dat als ik het zelf zeker denk te weten, dat het dan ook klopt? Ik heb toevallig de mogelijkheid om een slotje te plaatsen, maar dat wil niet zeggen dat als ik denk/weet dat iets niet klopt, dat ik dat dan ook moet doen.

In [WGR] (maar dat geldt waarschijnlijk FOK!-wijd) gaan we uit van het verhaal van TS. Mensen vallen op enig moment toch wel door de mand en zo niet? Dan niet.
Dan is het ergste dat er is gebeurd: een paar topics in de DB of je AT.

Er is niemand dood en de policy wordt ook niet met voeten getreden. Ik zie het probleem niet.

Of in elk geval: nú niet.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_78170421
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 01:52 schreef Poeke het volgende:

[..]

Ja, het is onwaar, klinkare onzin (over die van picu zeg ik het niet met zekerheid maar skattebout topics is inmiddels duidelijk dat het uit de duim gezogen was) Ik vind dat geen basis voor een bron voor "anderen die er misschien nog wat aan hebben"
Je zegt het zelf al: je weet het niet met zekerheid (die van picu). Wie ben ik dan om wél zeker te weten (voor zover ik überhaupt die hele geschiedenis gevolgd heb) dat het niet klopt.

Van skattebout weet ik het ook niet zeker. Simpelweg omdat het me eigenlijk niet interesseert. (ik heb niet de hele postgeschiedenis van skattebout doorgelezen)

Staat het topic je in de weg: dan post je niet (en dat bedoel ik niet flauw)
  vrijdag 19 februari 2010 @ 02:06:39 #293
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_78170464
Nee oke, ik begrijp het standpunt als je uitgaat van de policy.

Het ligt wellicht aan mijn gevoel voor eerlijkheid. Ik kan er gewoon niet tegen dat (naar mijn mening) mensen aandacht op zichzelf proberen te vestigen door verhalen te verzinnen terwijl er hier zat mensen zijn die wel serieus op zoek zijn naar een fatsoenlijk advies. Ik begrijp de reden erachter dan ook niet behalve dat er waarschijnlijk een ziekelijk steekje los zit bij zo'n figuur en leg me neer bij de gedachte dat hij er ws niets aan kan doen.

Einde discussie (voor nu )
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_78171608
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 01:59 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Maar hoe weet ik dat zeker, dan? En wie zegt dat als ik het zelf zeker denk te weten, dat het dan ook klopt? Ik heb toevallig de mogelijkheid om een slotje te plaatsen, maar dat wil niet zeggen dat als ik denk/weet dat iets niet klopt, dat ik dat dan ook moet doen.

In [WGR] (maar dat geldt waarschijnlijk FOK!-wijd) gaan we uit van het verhaal van TS. Mensen vallen op enig moment toch wel door de mand en zo niet? Dan niet.
Dan is het ergste dat er is gebeurd: een paar topics in de DB of je AT.

Er is niemand dood en de policy wordt ook niet met voeten getreden. Ik zie het probleem niet.

Of in elk geval: nú niet.
Prima.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_78171632
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 01:43 schreef Poeke het volgende:

En wat betreft die kloonscan; Als iemand van IP verwisseld valt er moeilijk te scannen toch?
Voor zover ik weet, wordt er bij een kloonscan naar meer gekeken dan alleen naar het ip.
pi_78255853
Had er wel meer van verwacht , in deel 2 van deze reeks stond toch meerdere malen heel stellig dat het geen onzin was , dat er al gekeken was op een kloon ,
erger nog : dat het topic verkloot werd door 2 users die beschuldigingen van HOAX bleven roepen.
Dus mocht daar niks zeggen. OK.
Hier wel , maar ineens gaat t nergens meer over: Pikachu is onschuldig tot t tegendeel is bewezen,
meer kunnen ze niet doen , enz.
Hoeft voor mij ook niet, een slotje zetten. Nee tuurlijk niet : heb ik daar zolan voor zitten lezen , aanvankelijk nog met de intentie TS advies te geven , later met de hoop dat mods willen samenwerken met verontwaardigde lezers, en graag de zaak van alle kanten willen bekijken.
Maar nee.
Dat valt mij tegen.
Dan post ik daar toch niet.
Nee , heb ik dan maar niet gedaan.

[ Bericht 93% gewijzigd door eigendeegcookie op 21-02-2010 08:02:56 ]
uiteindelijk lukt altijd alles
  Licht Ontvlambaar zondag 21 februari 2010 @ 11:33:05 #297
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_78257791
Waar heb je het over?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 21 februari 2010 @ 11:53:42 #298
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_78258245
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:33 schreef Sjeen het volgende:
Waar heb je het over?
Waar het de laatste tig posts in deze thread al over gaat gok ik zo.
(en je achtenswaardige collega heeft 'm zo te zien hierheen gestuurd )

En waar maken mensen zich druk over denk ik dan.. als ik 'm zo lees.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  Licht Ontvlambaar zondag 21 februari 2010 @ 12:01:39 #299
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_78258432
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:53 schreef Dromer het volgende:

[..]

Waar het de laatste tig posts in deze thread al over gaat gok ik zo.
(en je achtenswaardige collega heeft 'm zo te zien hierheen gestuurd )

En waar maken mensen zich druk over denk ik dan.. als ik 'm zo lees.
Thanks! Had ik nog niet gezien...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 21 februari 2010 @ 13:26:36 #300
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_78261031
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 07:13 schreef Light het volgende:

[..]

Voor zover ik weet, wordt er bij een kloonscan naar meer gekeken dan alleen naar het ip.
Er wordt inderdaad ook naar mailadressen gekeken
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_78311341
ff een vraagje, ik zag een topic van skattebaut (jullie favo user) omhoog komen in mijn AT. Die gozer heeft toch een permban nu of niet? Zinloos om open te laten als er mensen op skattebaut blijven reageren? Ik heb in banmeldtopic gekeken maar daar zie ik alleen een oude 48 uur ban staan van midden januari? Gedwongen prijsverlaging project?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2010 17:47:50 ]
pi_78312605
Ik weet niet of 'ie een permban heeft (wat over het algemeen nooit zo 'premanent' is), maar het topic zakt vanzelf wel weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')