Maar hoe weet ik dat zeker, dan? En wie zegt dat als ik het zelf zeker denk te weten, dat het dan ook klopt? Ik heb toevallig de mogelijkheid om een slotje te plaatsen, maar dat wil niet zeggen dat als ik denk/weet dat iets niet klopt, dat ik dat dan ook moet doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:53 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ook niet als je weet dat iets niet waar is?
Je zegt het zelf al: je weet het niet met zekerheid (die van picu). Wie ben ik dan om wél zeker te weten (voor zover ik überhaupt die hele geschiedenis gevolgd heb) dat het niet klopt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:52 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ja, het is onwaar, klinkare onzin (over die van picu zeg ik het niet met zekerheid maar skattebout topics is inmiddels duidelijk dat het uit de duim gezogen was) Ik vind dat geen basis voor een bron voor "anderen die er misschien nog wat aan hebben"
Prima.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik dat zeker, dan? En wie zegt dat als ik het zelf zeker denk te weten, dat het dan ook klopt? Ik heb toevallig de mogelijkheid om een slotje te plaatsen, maar dat wil niet zeggen dat als ik denk/weet dat iets niet klopt, dat ik dat dan ook moet doen.
In [WGR] (maar dat geldt waarschijnlijk FOK!-wijd) gaan we uit van het verhaal van TS. Mensen vallen op enig moment toch wel door de mand en zo niet? Dan niet.
Dan is het ergste dat er is gebeurd: een paar topics in de DB of je AT.
Er is niemand dood en de policy wordt ook niet met voeten getreden. Ik zie het probleem niet.
Of in elk geval: nú niet.
Voor zover ik weet, wordt er bij een kloonscan naar meer gekeken dan alleen naar het ip.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:43 schreef Poeke het volgende:
En wat betreft die kloonscan; Als iemand van IP verwisseld valt er moeilijk te scannen toch?
Waar het de laatste tig posts in deze thread al over gaat gok ik zo.quote:
Thanks! Had ik nog niet gezien...quote:Op zondag 21 februari 2010 11:53 schreef Dromer het volgende:
[..]
Waar het de laatste tig posts in deze thread al over gaat gok ik zo.
(en je achtenswaardige collega heeft 'm zo te zien hierheen gestuurd)
En waar maken mensen zich druk over denk ik dan.. als ik 'm zo lees.
Er wordt inderdaad ook naar mailadressen gekekenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:13 schreef Light het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, wordt er bij een kloonscan naar meer gekeken dan alleen naar het ip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |