Heb weleens een stevige discussie met bassos gehad. Dat lijkt mij dan weer heel wat moeilijker te bewerkstelligen.quote:Precies. Daarom verdenk ik jou er ook niet van Bassos te zijn.
Bedoel, wie kruipt er nu in de kont aanbid nou zijn eigen kloon ?
(ok,kan ook nog een afleidings maneuvre zijn ... maar toch )
Dat is altijd het eerste wat ik doe met kloons, zodat niemand je meer verdenktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:48 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Heb weleens een stevige discussie met bassos gehad. Dat lijkt mij dan weer heel wat moeilijker te bewerkstelligen.
Zeg eens eerlijk, hoeveel heb je er?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat is altijd het eerste wat ik doe met kloons, zodat niemand je meer verdenkt
Zeg, ben je flieft ofzo ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:49 schreef Dragorius het volgende:
Oh en nogmaals, ik vind het anders lullig voor Lavenderr worden onderhand, ze is echt uniek
Jaaaa, ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:49 schreef Dragorius het volgende:
Oh en nogmaals, ik vind het anders lullig voor Lavenderr worden onderhand, ze is echt uniek
Ok, finito?
Hoe weet je dat zo zeker ? nou ? vertel ?quote:... ze is ook geen kloon maar een echte, originele dame![]()
Daarom zit ik te wachten op een stevige discussie tussen dragorius en lavenderr, dan is die verdenking ook eens weg. Ik dacht serieus namelijk dat lavenderr de vriendin was van dragorius, door de manier waarop ze met/over elkaar communiceren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat is altijd het eerste wat ik doe met kloons, zodat niemand je meer verdenkt
Ja ieder moment nu hoor.. FA's slapen denk ik... komt goed!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:50 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ohjee, hoe ver zitten we met aftellen ?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom zit ik te wachten op een stevige discussie tussen dragorius en lavenderr, dan is die verdenking ook eens weg. Ik dacht serieus namelijk dat lavenderr de vriendin was van dragorius, door de manier waarop ze met elkaar communiceren.
Nou ja het wordt wel tijd dat ze eens samen naar bed gaan want het straalt echt van ze afquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom zit ik te wachten op een stevige discussie tussen dragorius en lavenderr, dan is die verdenking ook eens weg. Ik dacht serieus namelijk dat lavenderr de vriendin was van dragorius, door de manier waarop ze met/over elkaar communiceren.
Liegbeestquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ieder moment nu hoor.. FA's slapen denk ik... komt goed!
Kan ik al ergens een reden lezen of 'gewoon omdat het kan' ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ieder moment nu hoor.. FA's slapen denk ik... komt goed!
Ga jij nou maar pm-etjes versturenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou ja het wordt wel tijd dat ze eens samen naar bed gaan want het straalt echt van ze af
quote:
Ja en jij dan weer ridder-op-het-witte-paard spelen voor het meewerkend-voorwerp zekerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ga jij nou maar pm-etjes versturen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja en jij dan weer ridder-op-het-witte-paard spelen voor het meewerkend-voorwerp zeker
Vandaar de seksuele spanning tussen die 2quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Bastard het volgende:
Ik ben er uit.. MC is een kloon van Led.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |