Heb weleens een stevige discussie met bassos gehad. Dat lijkt mij dan weer heel wat moeilijker te bewerkstelligen.quote:Precies. Daarom verdenk ik jou er ook niet van Bassos te zijn.
Bedoel, wie kruipt er nu in de kont aanbid nou zijn eigen kloon ?
(ok,kan ook nog een afleidings maneuvre zijn ... maar toch )
Dat is altijd het eerste wat ik doe met kloons, zodat niemand je meer verdenktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:48 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Heb weleens een stevige discussie met bassos gehad. Dat lijkt mij dan weer heel wat moeilijker te bewerkstelligen.
Zeg eens eerlijk, hoeveel heb je er?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat is altijd het eerste wat ik doe met kloons, zodat niemand je meer verdenkt
Zeg, ben je flieft ofzo ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:49 schreef Dragorius het volgende:
Oh en nogmaals, ik vind het anders lullig voor Lavenderr worden onderhand, ze is echt uniek
Jaaaa, ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:49 schreef Dragorius het volgende:
Oh en nogmaals, ik vind het anders lullig voor Lavenderr worden onderhand, ze is echt uniek
Ok, finito?
Hoe weet je dat zo zeker ? nou ? vertel ?quote:... ze is ook geen kloon maar een echte, originele dame![]()
Daarom zit ik te wachten op een stevige discussie tussen dragorius en lavenderr, dan is die verdenking ook eens weg. Ik dacht serieus namelijk dat lavenderr de vriendin was van dragorius, door de manier waarop ze met/over elkaar communiceren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat is altijd het eerste wat ik doe met kloons, zodat niemand je meer verdenkt
Ja ieder moment nu hoor.. FA's slapen denk ik... komt goed!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:50 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ohjee, hoe ver zitten we met aftellen ?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom zit ik te wachten op een stevige discussie tussen dragorius en lavenderr, dan is die verdenking ook eens weg. Ik dacht serieus namelijk dat lavenderr de vriendin was van dragorius, door de manier waarop ze met elkaar communiceren.
Nou ja het wordt wel tijd dat ze eens samen naar bed gaan want het straalt echt van ze afquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom zit ik te wachten op een stevige discussie tussen dragorius en lavenderr, dan is die verdenking ook eens weg. Ik dacht serieus namelijk dat lavenderr de vriendin was van dragorius, door de manier waarop ze met/over elkaar communiceren.
Liegbeestquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ieder moment nu hoor.. FA's slapen denk ik... komt goed!
Kan ik al ergens een reden lezen of 'gewoon omdat het kan' ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ieder moment nu hoor.. FA's slapen denk ik... komt goed!
Ga jij nou maar pm-etjes versturenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou ja het wordt wel tijd dat ze eens samen naar bed gaan want het straalt echt van ze af
quote:
Ja en jij dan weer ridder-op-het-witte-paard spelen voor het meewerkend-voorwerp zekerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ga jij nou maar pm-etjes versturen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja en jij dan weer ridder-op-het-witte-paard spelen voor het meewerkend-voorwerp zeker
Vandaar de seksuele spanning tussen die 2quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Bastard het volgende:
Ik ben er uit.. MC is een kloon van Led.
Dat laatste vind ik altijd primaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kan ik al ergens een reden lezen of 'gewoon omdat het kan' ?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Bastard het volgende:
Ik ben er uit.. MC is een kloon van Led.
Slimme mensen hebben dan ook een 2de browser open staan met een proxy.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:55 schreef Dragorius het volgende:
Oh en Bastard kan zo een kloonscan aanvragen, zien ze ook dat ik geen kloons heb uberhaupt
Oh ik ook hoorquote:
Hij houdt het ook voor zich, de tekst staat immers nu op zijn monitor...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat je dit voor je zou houden.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor
Daarom moest ik ook zo lachen om die van Dragorius vanmorgen, als ie me echt een ban had aangesmeerd voor crewbashing had je me op kunnen vegen
Dude, doe niet zo paranoide...echtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:56 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Slimme mensen hebben dan ook een 2de browser open staan met een proxy.
Oh come on, deze is zo slecht, die is echt banwaardigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:56 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hij houdt het ook voor zich, de tekst staat immers nu op zijn monitor...sorry
Ja mij ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor
Daarom moest ik ook zo lachen om die van Dragorius vanmorgen, als ie me echt een ban had aangesmeerd voor crewbashing had je me op kunnen vegen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:57 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oh come on, deze is zo slecht, die is echt banwaardig
Zo moeilijk is het niet hoor. Dit komt dan ook vaak voor op plekken waar mensen werken, om zodoende sites aan te kunnen die hun werkgever ze verboden heeft bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dude, doe niet zo paranoide...echt
Laatst was er een gast in GAM die voor de grap om een ban vroeg.. kreeg m hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]Maar de FA's controleren altijd eerst he, dus dat was er nooit gekomen..tenzij ze hadden meegespeeld
Dat weet ik wel, maar ik bedoel denk je echt nog steeds dat... ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet hoor. Dit komt dan ook vaak voor op plekken waar mensen werken, om zodoende sites aan te kunnen die hun werkgever ze verboden heeft bijvoorbeeld.
2 weken zonder mijn kloon _Led_ trek ik niet hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Laatst was er een gast in GAM die voor de grap om een ban vroeg.. kreeg m hoor
Nee, het ging me meer om jouw excuses over het zo blatant negeren van mijn gevoelens en die van zwakzinnigen, en excuses van MC wegens het maken van die opmerking en tevens algehele calimero'erigheidquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:01 schreef Bastard het volgende:
Waar blijven die excuses van je Led? Of was het een lokkertje voor de TT?
Van mij kun je in ieder geval niet zeggen dat ik m'n best niet gedaan heb !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:01 schreef Dragorius het volgende:
Maar het is maar een matige rel zo...
Ja, en dat schijn ik niet te begrijpen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:04 schreef Dragorius het volgende:
Mannenhumor Lavenderr....mannenhumor...meer kan ik er niet van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |