KUTBIELSquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:39 schreef Biels het volgende:
Ik mis het deel waar je daadwerkelijk met de dood bent bedreigd?
Rennen en slaan is inderdaad een nauw verbonden proces.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:38 schreef Prism het volgende:
Ik: Ja, dat kun je doen inderdaad, als je kunt rennen."
Ze hebben dus niet helemaal ongelijk...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:38 schreef Prism het volgende:
Dus hij wil me helpen en hij begint te trekken en doen, prima.. Vond ik.
Op een gegeven moment rijden er twee kansjongeren langs op een scooter, bij voorbaat al triest.. Enfin.
HOMO'S!!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:40 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ze hebben dus niet helemaal ongelijk...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The Godfather wil zijn FOK!user terug.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:41 schreef wise het volgende:
neermeppen met die hammer.
Vast binden.
in 2 vuilniszaken doen.
In de achterbak ermee.
Stukje rijden (met muziek)
en dan ergens dumpen in een diepe sloot/meer.
weer 1 minder.
,.
profijt?
Wat ik je brom, maargoed.. Als hij met zijn hamer voor mij staat en mij op mijn smoeltje wil slaan zie ik dat ongeveer als hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:40 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het werkelijk gegaan is.
Andersom.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:40 schreef SuperwormJim het volgende:
Ben toch benieuwd hoe hij 1 persoon met een hamer in tweeen slaatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
The Godfather wil zijn FOK!user terug.
Sorry?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:42 schreef Cacciatore het volgende:
hahaha ja ik ken dat ik was met matties in de stad vorige maand ofzow en toen kwamen 2 turken ook stoer doen Ej wat kijken jullie dan wat kijk je jonge wat kijk je nu dan kijk niet mattie jonge wat kijk je en wij zo kom dan ja kom dan ik zeg je kom nu dan vriend kom dan, lopen ze weg
Dus jullie waren 2 turken aan het checken, en zij flirtten terug?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:42 schreef Cacciatore het volgende:
hahaha ja ik ken dat ik was met matties in de stad vorige maand ofzow en toen kwamen 2 turken ook stoer doen Ej wat kijken jullie dan wat kijk je jonge wat kijk je nu dan kijk niet mattie jonge wat kijk je en wij zo kom dan ja kom dan ik zeg je kom nu dan vriend kom dan, lopen ze weg
ze kekenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:42 schreef Cacciatore het volgende:
Toch gek, dat vrijwel alle topics in KLB gelijk afgeschreven worden als lulverhaalquote:
En jij wil beweren dat er op het HAVO niet geblowd/snoven word?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jij hebt met dat soort volk in de klas gezeten..
Laat maar , ik zeg niks.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd hoe hij 1 persoon met een hamer in tweeen slaat
hahaha ejjjw jahjohh,enzow neejoh van die leestekes enzow neej joh jah daar doe ik ni an neej joh ha is tog goed te lese sow? ja tog. ja manquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:42 schreef Cacciatore het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:40 schreef SuperwormJim het volgende:
Oh, het zal best gebeurd kunnen zijn hoor, maar:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef Prism het volgende:
[..]
Toch gek, dat vrijwel alle topics in KLB gelijk afgeschreven worden als lulverhaal
Met een zaag iemand in tweeen slaan lijkt mij helemaal onpraktisch, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:46 schreef wise het volgende:
[..]
Eerder 1 vuilnis zak van over zijn benen en die ander over zijn hoofd. En dan vasttapen/binden in het midden.
En anders een zaag pakken.
Mwah, ik ben niet met de dood bedreigd maar vond het toch ongeveer in die zin.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Oh, het zal best gebeurd kunnen zijn hoor, maar:
-je bent niet met de dood bedreigd.
-als hij graag wilt dat je sorry zegt, zeg dat dan ff, draai je om en ga evrder waar je mee bezig was.
Mjah, je kunt wel krampachtig tegen hem in gaan, maar als je hem gelijk geeft gaat hij ook weer weg, kun jij eerder met je eigen dingen verder gaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:50 schreef Prism het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet met de dood bedreigd maar vond het toch ongeveer in die zin.
Maargoed, ik ben niet met de dood zelf bedreigd![]()
En nja, dat had ik kunnen doen. Mits ik er geen spijt van had.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:39 schreef Biels het volgende:
Ik mis het deel waar je daadwerkelijk met de dood bent bedreigd?
Zit wat in, ik zal er aan denken.. Mocht hij me toch nog opzoeken in het donkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mjah, je kunt wel krampachtig tegen hem in gaan, maar als je hem gelijk geeft gaat hij ook weer weg, kun jij eerder met je eigen dingen verder gaan
ben je langbezig, dus extra pijnlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:48 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Met een zaag iemand in tweeen slaan lijkt mij helemaal onpraktisch, maar dat terzijde.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:40 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:38 schreef Prism het volgende:
Hij: "Ja, jij noemde mij vroeger een junkie en ik wil dat je je verontschuldigingen aan biedt!"
Ik: "Nou, ik weet dat ik bij je in de klas heb gezeten maar ik ben te bang om me iets te herinneren."
Hij: "Godverdomme, ik sla je op je k*nkersmoel als je nu niet toegeeft"
Ik: "oh ow, sorry dat ik het heb gezegd, sla me alsjeblieft niet."
Hij: "IK GA OP JE AUTO INSLAAN JA"
Ik:wacht maar, ik open er een topic over en dan ben je de sjaak (naar pc rennen doet)"
Hij loopt half wild/trippend weg en zegt dat hij mij nog wel eens tegenkwam in de darkroom.
Klacht: te bang om iets te doen
Fuck die shit! Je laat je toch niet bedreigen, gewoon vol erop als je hem nog een keer tegenkomt en hij weer zo debiel doet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:53 schreef Prism het volgende:
[..]
Zit wat in, ik zal er aan denken.. Mocht hij me toch nog opzoeken in het donker
Is mogelijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd hoe hij 1 persoon met een hamer in tweeen slaat
Want je kunt bepalen met wie je in de klas komt te zitten?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jij hebt met dat soort volk in de klas gezeten..
Laat maar , ik zeg niks.
makes twoequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:30 schreef Kabouter-Wesley het volgende:
Ik geloof niks van dit verhaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |