Dus ik was net bij een vriend want mijn autoradio deed kut en ik ben daar een kneus in. Dus hij wil me helpen en hij begint te trekken en doen, prima.. Vond ik.
Op een gegeven moment rijden er twee kansjongeren langs op een scooter, bij voorbaat al triest.. Enfin.
HOMO'S!! Is wat er door de straat geroepen werd. Maargoed, dat gebeurd soms bij dat soort mensen want ze hebben geen groter vocabulair.
Even later rijden ze weer langs, en wederom: HOMO'S!! Dus wij zo van
Blijkbaar zijn ze naar huis geweest ondertussen en heeft één zo'n knuppeltje een hamer opgehaald!
Komt hij bij mijn auto staan en begint te schreeuwen:
Hij: "Ja, jij noemde mij vroeger een junkie en ik wil dat je je verontschuldigingen aan biedt!"
Ik: "Nou, ik weet dat ik bij je in de klas heb gezeten maar junkie kan ik me niet herinneren."
Hij: "Godverdomme, ik sla je op je k*nkersmoel als je nu niet toegeeft"
Ik: "Gast, zo te zien zat ik er dus blijkbaar toen al niet ver vanaf, dus wat is je probleem."
Hij: "IK GA OP JE AUTO INSLAAN JA

"
Ik: Ja, dat kun je doen inderdaad, als je kunt rennen."
Hij loopt half wild/trippend weg en zegt dat hij mij nog wel eens tegenkwam in het donker. (

)
Klacht: Kansjongeren die junk zijn en mij verwijten dat ik ze daarop heb geattendeerd.
Edit: Voor de azijn zeurders ->> Ik ben niet echt met de dood bedreigd, alleen vond ik het in de buurt komen.
[ Bericht 6% gewijzigd door Prism op 30-10-2009 15:52:36 ]
"On the third, look out for Otis Wright. Until then keep your head up."