Dit is gewoon een ban waard.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:45 schreef Confetti het volgende:
Indiers. Heel dat Azie zit vol met untermenschen.
Het westenDe Verenigde Staten Van Amerika
ja alleen hebben hun zon cheap namaak versiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Prima luchtje, maar net als die trui van je zullen alle Turken om je heen ook zo ruiken.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:27 schreef Kevincy het volgende:
[..]
![]()
Google jij eens AKS![]()
En als je dan toch aan het googelen bent... Google: "Chromosoom te veel" Leer je weer wat over jezelf.
Moet een leerrijke dag voor je zijn... Beetje Nederlandse taal... Een beetje zelfkennis opdoen![]()
wtfquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:07 schreef BonzaiBoompje het volgende:
Axe.....![]()
Axel Rose![]()
Rosewood![]()
Woodstock![]()
Stockcars![]()
Pindakaas![]()
Dit klopt net zoveel als die pinda met zijn aanklacht![]()
De aars toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zo logisch dat het me lijkt dat hij iets anders bedoelt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:33 schreef Saekerhett het volgende:
Vroegah was je echt leip als 17-jarige met Axe Pulse. Die reclame van die chickies die naast je kwamen staan in die kroeg
Nu Boss Bottled.
Als je Nederlands zo belabberd is dat je het tegenovergestelde zegt van wat je (w.s.) bedoelde. Faal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef Cacciatore het volgende:
ahahahhahaha losers ja ik heb deo van Aqua di Gio kk lekker en dan aqua di gio opspuiten en geen chick wil je niet whehe
Jill Sander Sun is ook erg lekker en niet te zwaar horquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds het lekkerste mannengeurtje, Boss Bottled is tenminste niet zo overheersend als veel andere geurtjes. Mits niet te veel opgespoten natuurlijk.
gaat aan t werk jijquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:29 schreef Heretic het volgende:
[..]
Jill Sander Sun is ook erg lekker en niet te zwaar hor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |