De Coca Cola reclame liegt ook, eigenlijk zit er namelijk geen aparte wereld in die automaten. Ga ze aanklagen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:26 schreef NBT het volgende:
De reclame liegt wel................... en dat is slecht!
Sinds ik AXE gebruik kijk ik niet meer scheelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef Blistering het volgende:
Axe deo.
Enkel 15 jarige pubertjes met overdreven veel puisten gebruiken dat.
Hoe bedoel je, die is er niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:27 schreef livalo het volgende:
[..]
De Coca Cola reclame liegt ook, eigenlijk zit er namelijk geen aparte wereld in die automaten. Ga ze aanklagen!
Ik gebruik het nu een week, great succes. Misschien gebruikt hij het verkeerd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:23 schreef Heretic het volgende:
Zat op m'n werk weer eens NU.nl door te kijken toen ik het volgende tegenkwam:
Een 26-jarige Indiėr is hierin wel erg doorgeslagen. Hij heeft Unilever aangeklaagd, omdat hij na zeven jaar nog steeds geen profijt heeft van het ‘Axe-effect’.
Vaibhav Bedi hoopte dankzij het deodorantmerk, eigendom van Unilever, eindelijk aan een vriendin te komen, maar hij raakte depressief door het ontbreken van het effect.
De inwoner van New Delhi eist daarom 30 duizend euro schadevergoeding van het bedrijf.
De rechtbank heeft aangegeven eerst meer onderzoek te willen doen naar de diverse Axe-producten, alvorens de zaak in behandeling te nemen.
Bedi voelt zich belazerd: “In de reclame lopen er hordes vrouwen aan achter mannen die Axe gebruiken. Ik gebruik het al zeven jaar en heb nog steeds geen vriendin.”
KLACHT: (waarschijnlijk lelijke) Losers die geen vriendin kunnen krijgen en dan willekeurig anderen de schuld gaan geven!
JPquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:38 schreef ynuhh het volgende:
AXE vind ik toch wel zo verschrikkelijk stinken. Het is helemaal erg als jongens het als body spray gaan gebruiken, als of zo'n graf aura meiden aantrekt ofzo. Godverdomme, doe dan een lekker luchtje op zoals Boss Bottled.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Van die 30.000 euro koopt die dude dan een mooie auto waarmee hij wel de chickies kan playen![]()
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:38 schreef ynuhh het volgende:
AXE vind ik toch wel zo verschrikkelijk stinken. Het is helemaal erg als jongens het als body spray gaan gebruiken, als of zo'n graf aura meiden aantrekt ofzo. Godverdomme, doe dan een lekker luchtje op zoals Boss Bottled.
Altijd schat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:40 schreef Life het volgende:
[..]
Die heb ik ookWil je nu voor me koken?
Komt niet door AXE, Komt door je goede pijpkunsten bij je baas.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:45 schreef Cybey het volgende:
Snap er niets van, ik ben twee weken terug begonnen met AXE gebruiken. De eerste dag was een maandag. Dus ik loop m'n werk binnen en begroet m'n baas. Kwartiertje later wordt ik zijn kantoor in geroepen en krijg gewoon een promotie naar vice-president van het bedrijf met een lease-bak van de zaak. Kreeg er gelijk een secretaresse bij, dus ik haar ontmoeten, doet ze gelijk m'n gulp open en begint me te pijpen.
Eergister was ik nog in de supermarkt, begint ineens zo'n meisje daar aan me te zitten enzo. En dit soort dingen gebeuren me de hele twee weken al
AXE werkt gewoon, die gast snapt gewoon niet hoe het werkt...
Had ik kunnen verwachtenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:48 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Komt niet door AXE, Komt door je goede pijpkunsten bij je baas.
Sportiefquote:
Wat gebruikt een echte baas zoals jou dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef Blistering het volgende:
Axe deo.
Enkel 15 jarige pubertjes met overdreven veel puisten gebruiken dat.
"en geen chick wil je niet"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef Cacciatore het volgende:
ahahahhahaha losers ja ik heb deo van Aqua di Gio kk lekker en dan aqua di gio opspuiten en geen chick wil je niet whehe
Je was me net voor...quote:
Hmmm... Ik gebruik het niet, en dat werk ook!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik gebruik het nu een week, great succes. Misschien gebruikt hij het verkeerd.
quote:
Laat d'r geen risotto maken, want dat kan ze niet.....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:40 schreef Life het volgende:
[..]
Die heb ik ookWil je nu voor me koken?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:03 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Laat d'r geen risotto maken, want dat kan ze niet.....
Waar maak je dat uit op? Als je dat topic gelezen had, dan had je gelezen dat die jongen het niet eens geproefd had.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:03 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Laat d'r geen risotto maken, want dat kan ze niet.....
En je geeft die jongen toch nog een 2e kans. Zwak hoor. Hier op Fok! kan je iets veel beters vinden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op? Als je dat topic gelezen had, dan had je gelezen dat die jongen het niet eens geproefd had.
Edit: kut ik ga er op in.![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:45 schreef Cybey het volgende:
Snap er niets van, ik ben twee weken terug begonnen met AXE gebruiken. De eerste dag was een maandag. Dus ik loop m'n werk binnen en begroet m'n baas. Kwartiertje later wordt ik zijn kantoor in geroepen en krijg gewoon een promotie naar vice-president van het bedrijf met een lease-bak van de zaak. Kreeg er gelijk een secretaresse bij, dus ik haar ontmoeten, doet ze gelijk m'n gulp open en begint me te pijpen.
Eergister was ik nog in de supermarkt, begint ineens zo'n meisje daar aan me te zitten enzo. En dit soort dingen gebeuren me de hele twee weken al
AXE werkt gewoon, die gast snapt gewoon niet hoe het werkt...
GODVERDOMME post dat soort dingen niet als ik nog moet reageren.quote:
Je had exact 4 minuten. NIET BENUT DUS JAMMER DANquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
GODVERDOMME post dat soort dingen niet als ik nog moet reageren.
Als in: elke chick wil jou welquote:
Maar het puberaal chick noemen is alquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:03 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Als in: elke chick wil jou wel
niet als in: en geen chick hebben, dat wil je niet.
Iemand mattie noemenquote:
Die vond ik 15 jaar geleden het lekkerst ruikenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:35 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Zo smerig, maar je kreeg er prima muggen mee plat.
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:44 schreef On het volgende:
met mijn Axe heb ik zat vrouwen in bed gekregen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:45 schreef Confetti het volgende:
Indiers. Heel dat Azie zit vol met untermenschen.
Het westenDe Verenigde Staten Van Amerika
quote:
Met axe ruik je dat luchtje niet, wat een stank geeft datquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
Hoor al die Axe bashers dan.
Een klein beetje kan toch wel op de goeie plaats. Verder altijd een lekker luchtje erop bij.
Ed Hardy of Versace
Rollers vind ik pas vies
Nou, ik kan niet voor 2NutZ spreken, maar de oksels lijken me een geschikte plek om deo op te doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:18 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is de goede plek volgens jou dan?
Jean Paul wie?quote:
Wat nou een willekeurige ander? Heb je die reclames wel eens gezien? Ze beloven je gewoon een vriendin, en als ze niet leveren wat ze beloven kunnen ze een rechtzaak aan de broek krijgen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:23 schreef Heretic het volgende:
KLACHT: (waarschijnlijk lelijke) Losers die geen vriendin kunnen krijgen en dan willekeurig anderen de schuld gaan geven!
quote:
Doh, hoe moet ik anders weten waar die JP voor stond.quote:
Ja, maar dat is zo logisch dat het me lijkt dat hij iets anders bedoelt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou, ik kan niet voor 2NutZ spreken, maar de oksels lijken me een geschikte plek om deo op te doen.
Voor nichterige matrozen ja!quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:38 schreef Cacciatore het volgende:
gewoon aqua di gio mattie die is kk aan heheh
Probeer die maar eens.quote:
Baasquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:27 schreef Kevincy het volgende:
[..]
![]()
Google jij eens AKS![]()
En als je dan toch aan het googelen bent... Google: "Chromosoom te veel" Leer je weer wat over jezelf.
Moet een leerrijke dag voor je zijn... Beetje Nederlandse taal... Een beetje zelfkennis opdoen![]()
Prima luchtje, maar net als die trui van je zullen alle Turken om je heen ook zo ruiken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:38 schreef Cacciatore het volgende:
gewoon aqua di gio mattie die is kk aan heheh
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op? Als je dat topic gelezen had, dan had je gelezen dat die jongen het niet eens geproefd had.
Edit: kut ik ga er op in.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |