Het doet mij weemoedig mijmeren over tienerjaren en gymlokalen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:34 schreef OldJeller het volgende:
Van die goedkope troep moet je bijna kokhalzen.
u spuit diamantstof onder de oksels?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:34 schreef OldJeller het volgende:
volgens mij is Axe helemaal niet zo goedkoop, maar geen idee, ik koop het niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:34 schreef OldJeller het volgende:
No shit!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
NEW DELHI - Een 26-jarige man heeft Unilever aangeklaagd omdat hij na zeven jaar Axe-gebruik nog steeds geen vriendin heeft.
http://www.telegraaf.nl/b(...)om_Axe-effect__.html
Nu maar hopen dat ie gelijk krijgt, zijn we eindelijk van die stupide reclames af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
Waarschijnlijk net zo dom als al die vrouwen die denken dat mannen ze aantrekkelijker vinden als ze veel parfum en plamuur op hebbenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |