dat moeten ze iid aanbieden tegenwoordigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:57 schreef freecell het volgende:
Heuj, moeten telemarketeers tegenwoordig zelf aanbieden om je in het 'bel me niet' register te zetten?
Iemand van de disneyboekenclub die me vanalles aan wilde smeren en toen ik zei: doe maar niet, bood ze zelf aan om me daar maar in te zetten.
Ik: daar sta ik al in
Zij: onuja, ik zet je er nog wel een keer in, kan geen kwaad.
quote:
In Brabant!quote:
Jaaaa -edit- een bekende leest meequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:32 schreef PM-girl het volgende:
Maar ik was heel erg druk met werken, peutermoederen, me zorgen maken over de Mexicaanse griepen mijn huis schoonmaken.
En ik heb een heel spannend boek, dus als ik niets hoef te doen, kies ik voor mijn boek.
Freecell, ik las dat jullie een huis krijgen? Te gek!![]()
Zijn er verder nog andere belangrijke dingen die ik gemist heb?
welke regio?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:27 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Weet iemand een leuk cadeau (liefst een uitje ofzo) voor twee jongens (en hun ouders) van ongeveer 7-10 jaar oud?
Dankjewel!
Volgens mij wel hoor, een neef van ons woont er pal achterquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:39 schreef pinquit het volgende:
ik wil ook naar naturalis!
volgens mij bestaat archeon niet meer nee.
Nee, op zich niet, maar ik vind de berichten in de media niet zo geruststellend. Dat kinderen steeds meer de risicogroep blijken te vormen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jaaaa -edit- een bekende leest mee![]()
Was er in je directe omgeving aanleiding om je druk te maken over de mex. griep?
Ja! Kei hip man!quote:
Dank. Ik ben geloof ik wat zoekende wat icoon betreft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:47 schreef pinquit het volgende:
nou, jouw herfstblad mag er anders ook wezen!![]()
Dat is een utopisch streven natuurlijk.Om elk kind uit je groep op zijn/haar niveau te onderwijzen. Ik heb 28 leerlingen. En ik kan dat dus niet. 3 niveaugroepen, 4misschien maar meer trek ik organisatorisch niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn jongens gaan naar een prot. chr. school. Vond ik wel fijn, zeker omdat ze hier wel klassikaal onderwijs krijgen, maar allemaal op hun eigen niveau
Of eerst uit eten en daarna op de bank met ieder een laptopquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:29 schreef moussy het volgende:
Ik zou gezellig naast elkaar op de bank gaan zitten fokken op ieder een eigen laptop ipv gezelliguit eten
Niet ziek geworden?quote:
Twee dagen op de rand van, en vandaag gaat het weer okayigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet ziek geworden?
oh en hoi enzo.
hij doet t nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:22 schreef moussy het volgende:
Ohh kiek us!
http://www.denhelderactue(...)09/10/halloween4.jpg
Heb ik gemaakt!![]()
ik spot hem net op een plaatselijke nieuwssite!
Ah, Hondurasgriep.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Twee dagen op de rand van, en vandaag gaat het weer okayig.
http://www.denhelderactue(...)zelen-in-binnenstad/ de meneer met de wond dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij doet t niet
linkje naar t artikel?
Gaaf gedaan!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:26 schreef moussy het volgende:
[..]
http://www.denhelderactue(...)zelen-in-binnenstad/ de meneer met de wond dus
Dan mag je er daar hele andere dingen instoppen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:27 schreef Ynske het volgende:
goeie deal bij de Jumbo
een zak met spul van de groente/fruitafdeling voor 5 euro, gedeeld met huisgenootje
onze buit was, zak met elstarappels, 4 grote mango's, 2 zakken met mandarijntjes en een tricolor paprikazak
Neequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:18 schreef E.T. het volgende:
Vicky, ben je al gebeld??
je kon ook nog kiezen voor aardappelsoort, en geloof bloemkoolquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:40 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dan mag je er daar hele andere dingen instoppen!En paste dat allemaal in dat zakje joh?
![]()
Wij mochten hier kiezen uit: zak 1,5 kilo jonagold appels, spruitjes, peren, witte druiven en broccoli..
Dus als ik 538 aanzet hoor ik jou straks?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nee
zal wel rond half 6 zijn.
Ik ben echt zenuwlappig...
Ja hier ook, maar telkens maar 5 soorten producten ofzo. En dan is vaak het meerendeel spul wat ik niet moetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kon ook nog kiezen voor aardappelsoort, en geloof bloemkool
paste iddok een paar appels staken uit, maar dat mocht
t verandert hier iig iedere week qua producten
Ik hoop het!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:43 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dus als ik 538 aanzet hoor ik jou straks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |