quote:Op woensdag 4 november 2009 01:35 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
is dat echt zó erg kwetsbaar.??? (nog niet meegemaakt)
quote:Op woensdag 4 november 2009 01:35 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
is dat echt zó erg kwetsbaar.??? (nog niet meegemaakt)
quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:51 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Wordt hoog tijd dan, met die legging van je
Gelukkig, ik ben niet de enige.quote:
daar kom jij na jaren achter?quote:Op zondag 11 september 2011 13:41 schreef BeffJeck het volgende:
Ramazan heeft ze gestuurd om Michelos het leven zuur te maken.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Leuk hey, ieder topic op dezelfde manier beginnen. Bijna even origineel als iedere post op een bepaalde manier afsluiten.
![]()
Gr. Veldmuis
V.
quote:
Dat heette toen 'nozems', heeft Cor mij verteld, hij was er toen namelijk zelf eentje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:05 schreef Michielos het volgende:
Hangjongeren zijn van alle tijden. In de 60's hadden we ook al hangjongeren.
Dit ga je niet menen, Sioul van Partyflock nu ook op Fok!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:37 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
je doelt op eh.....schop in m'n noten........
de eerste de beste die me DáT flinkt sloop ik tot ie eruit ziet als een wokkel.!!!
Beide hebben hun sterkste techniek uit de kast gehaald en zijn geclashed wat over bleef was michielos gewond op de grond van ramazan was er geen spoor te bekennen!quote:Op zondag 11 september 2011 18:14 schreef KeizerKuzco het volgende:
Heeft Michielos de strijd tegen Ramazan dan eindelijk gewonnen? Aangezien er geen topics meer over deze baas verschijnen.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat heette toen 'nozems', heeft Cor mij verteld, hij was er toen namelijk zelf eentje.
Onze held ligt momenteel ziek in bed. Ja, zelfs helden zijn weleens ziek.quote:Op maandag 12 september 2011 07:22 schreef Bushalte het volgende:
Wanneer komen er weer nieuwe michielos verhalen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |