Niets.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:24 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Ok iemand scheld je dochter/vriendin/moeder uit waar ze bij is en wat doe je dan??
Nee, lezen... ik zou stoppen met schelden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:27 schreef Cacciatore het volgende:
hahaha jij zegt dat tegen een groepje lijpe mocros STOP IS MET SCHELDEN JULLIE
ja gewoon voorbeeldje toch mogen ook spange negro's zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, lezen... ik zou stoppen met schelden.
Waarom zouden het "lijpe mocros" moeten zijn
angst, pure angst dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:49 schreef Koepert het volgende:
[..]
Neuh... vind het de moeite niet te reageren..
Er is geen mogelijkheid om jou boos te krijgen of aan het vechten te krijgen?quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:35 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja gewoon voorbeeldje toch mogen ook spange negro's zijn
Ja, fysiek geweld gebruiken. Schelden doet me werkelijk niets.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:36 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Er is geen mogelijkheid om jou boos te krijgen of aan het vechten te krijgen?
had je ma een druppel mediteraans bloed gehad dan was je wel anders hahaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja, fysiek geweld gebruiken. Schelden doet me werkelijk niets.
Ik ben een volbloed zuid-Limburger.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:40 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
had je ma een druppel mediteraans bloed gehad dan was je wel anders haha
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ben een volbloed zuid-Limburger.
Stiekem wel, maar jij was ook ooit een hangjongere!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:38 schreef Michielos het volgende:
DankMaar herkennen jullie je in mijn klacht?
Nope. Ik ben met discipline opgevoed en niet alleen door mijn ouders (ook door mijn vele vechtkunsttrainers).quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:06 schreef rece het volgende:
[..]
Stiekem wel, maar jij was ook ooit een hangjongere!
Goh, hoe raad je hetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:17 schreef mrsmies het volgende:
Michielos denkt dat zn pikkie groeit van elke vechtkamp die hij heeft gevolgd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |