Leuk hey, ieder topic op dezelfde manier beginnen. Bijna even origineel als iedere post op een bepaalde manier afsluiten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:05 schreef Michielos het volgende:
Zoals de meeste Fokkers wel weten, ben ik normaal gesproken een rustige jongen.
SUPERWORMJIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Leuk hey, ieder topic op dezelfde manier beginnen. Bijna even origineel als iedere post op een bepaalde manier afsluiten.
![]()
Gr. Veldmuis
V.
En je paint nog slechter dan een 3-jarig autistisch polio patientje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:05 schreef Michielos het volgende:
Wat is nu het probleem, lieve TS? Nou dat zal ik eens uitleggen. Hangjongeren zijn van alle tijden. In de 60's hadden we ook al hangjongeren. Zo ook nu. Alleen het wordt van kwaad tot erger. Die woorden die uit hun mond komen als je alleen al langsloopt.. Jezus
[ afbeelding ]
Is goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:13 schreef Dragorius het volgende:
Gaat onze cage-fight nog door de 27e?
gastquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:15 schreef Dragorius het volgende:
Niet gaan huilen dan he, als je in een flying armbar komt.
* Koepert staart je aan....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:16 schreef Cacciatore het volgende:
als iemand mij raar aankijkt wordt ik echt wel boos hoor mattie
Nutcase die je d'r ook bent.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:12 schreef Samsonneke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
K lach om zulke types, die al boos worden als je ze "raar" aankijkt...quote:
Hoi hondquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:07 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
SUPERWORMJIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
awhwahwahawhwa SUPERWORM JIM DSSIUSERPESJT GIDROKFGLJOIZG\JYHF
FUSDJF0]waFIGJ\HOJ
Ik herken wel een aardbei in je paint..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:38 schreef Michielos het volgende:
DankMaar herkennen jullie je in mijn klacht?
nee niet zomaar maar als jij raar kijkt dan wel vind jij dat normaal als iemand je raar aankijkt dan???quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:21 schreef Koepert het volgende:
[..]
K lach om zulke types, die al boos worden als je ze "raar" aankijkt...
Elk topic begint zo. Maar al die topics bevestigen alleen maar dat jij een agressieve ruziezoeker bent.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:05 schreef Michielos het volgende:
Zoals de meeste Fokkers wel weten, ben ik normaal gesproken een rustige jongen.
Het interesseert me geen moer hoe iemand me aankijkt.. Moeten ze lekker zelf weten.. K grinnik erom en loop gewoon door.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:41 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
nee niet zomaar maar als jij raar kijkt dan wel vind jij dat normaal als iemand je raar aankijkt dan???
Zo dat komt bekend voor......quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:05 schreef Michielos het volgende:
Zoals de meeste Fokkers wel weten, ben ik normaal gesproken een rustige jongen. Sommige zaken halen echter het slechtste in mij naar boven. Zo ook dit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat boeit jou het nou hoe iemand je aankijkt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:41 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
nee niet zomaar maar als jij raar kijkt dan wel vind jij dat normaal als iemand je raar aankijkt dan???
echt......quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:48 schreef Cacciatore het volgende:
Boeit het jou niks als iemand jou aankijkt en stoer doet???? wat zijn jullie allemaal gek ofzo
Neuh... vind het de moeite niet te reageren..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:48 schreef Cacciatore het volgende:
Boeit het jou niks als iemand jou aankijkt en stoer doet???? wat zijn jullie allemaal gek ofzo
Nee, al beginnen ze ter plekke met fappen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:48 schreef Cacciatore het volgende:
Ja, de hele wereld is gek, behalve de players jeweets.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:48 schreef Cacciatore het volgende:
24/7 troll.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:16 schreef Cacciatore het volgende:
als iemand mij raar aankijkt wordt ik echt wel boos hoor mattie
Dan lach ik ze waarschijnlijk hardop uit in plaats van alleen te grinniken... K loop echter nog steeds door..quote:
Gewoon klappen jeweeds man aightquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:10 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dan lach ik ze waarschijnlijk hardop uit in plaats van alleen te grinniken... K loop echter nog steeds door..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |