quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 00:08 schreef skattebaut het volgende:Wat een misselijke moraalridders hier op fok zeg....
Enige zaken die ik zelf aangaande flitsen bijv. constateer zijn:
-De soort weg waar je op rijdt past geheel niet bij de geldende max snelheid.
Hoe bepaal jij dat? mijn auto kan op een zandweggetje ook 150 halen en als dat volgens mij wel past, is dat dus een geschikte snelheid?
quote:
-De maximum snelheid wisselt elke 200m en ook zowat met elke bocht die je om gaat.
onzin, maar het is in nederland inderdaad zo dat je de ene bebouwde kom uitrijdt, en het volgende dorp dient zich wel weer aan..
quote:
-Controles vinden op werkelijk schofterige plekken plaats, bijv vlak voor een bord einde bebouwde kom, maar zelden tot nooit in 30 zones...???
ik heb ze in de afgelopen 15 jaar nog NOOIT vlak achter een bord zien staan. Voor een bord kan ik begrijpen, want dan ben je gewoon dom als je als automobilist dan al te hard rijdt, en terecht dat je dan boete krijgt
quote:
-Op plekken controleren waar een kleine overschrijding geen enkel probleem vormt.
ah ja, en dat bepaal jij dus: dat een overtreding op die plek best mag.....
quote:
-De absurde hoeveelheid controles op snelheid i.t.t. oplossen echte criminaliteit...
je zit dus ook in de echte criminaliteit als je zo goed de pakkans kunt beoordelen?
quote:
-De financiële middelen (lees roofgelden) die worden vrijgemaakt voor deze controles....
volgens mij betalen de idioten die te hard rijden die controles zelf.....kwestie van niet meer te hard rijden dus....dan krijgen ze minder geld....en kunnen ze minder controleren.
quote:
-De 9 tot 5 mentaliteit van de flitscowboys waarbij vnl. het beroepsverkeer wordt afgeperst, terwijl de sjonnie-gti's avond aan avond met 140 door de bebouwde kom razen zonder uitlaat...
als je zelf een 9 tot 5 mentaliteit hebt, dan zie je ze natuurlijk ook alleen maar rond die tijden he.
quote:
-De absurde hoeveelheid flitspalen en trajectcontroles, sowieso de totale doorgeslagenheid van het gevoerde beleid.
??? een flitspaal is toch lekker makkelijk? vaste positie, staat altijd aan, goedkoper dan bemande controles.
quote:
-De standaard afwijzingsbrieven die de OVJ verstuurt zonder je bezwaar überhaupt gelezen te hebben.
gezien je post, lijkt me dit niet raar.
quote:
-De doelen van het afgeperste geld, gratis schoolboeken.... (koop die effe lekker zelf als je kinderen wil gvd)
Wat heeft dit te maken met controles. Dit geldt ook voor loonbelasting, successierechten, btw, etcetera.
quote:
-De drijvende kracht achter dit vervolgingsbeleid, de idiote gristengruwelorgelfrustie/bakkersknecht Spee.... Wat heb ik toch een tering hekel aan die moraalridder.
omdat ie zijn werk doet?
quote:
-De negatieve effecten van dit nassi/bamibeleid, nl. dat 1 op 3 sukkels 40 rijdt @ 50 60@70 65@80 85@100 105@120. (terwijl er plots overal verboden zijn om in te halen...)
hiermee ben ik het wel eens, maar volgens mij ligt dat toch echt aan de idioot achter het stuur.
quote:
-Overal zijn dagelijks opstoppingen vanwege lui die standaard veeel te langzaam rijden waarschijnlijk uit angst voor bekeuringen.
nee, een opstopping wordt veroorzaakt door mensen die te hard rijden en vervolgens ergens flink op de rem moeten en zich ergens tussen gaan wringen.....dat zorgt ervoor dat iedereen er achter op de rem moet. Als iedereen in de file gewoon, zeg eens, 60 rijdt, dan zul je zien dat je op de rem moet voor de lul die met 90 voorbij komt knallen en zich vervolgens in de rij autos wurmt. En als twee of drie autos dat doen, dan kun je niet meer met 60 doorrijden.
quote:
Alle moraalridders zijn zeker ook tegen Duitse autowegen?
Daar gaan ze ook fijn met 110 inhalen terwijl er een achterligger met 180 aan komt en noemen die dan uiteraard een wegpiraat...
in het merendeel van duitsland geldt nu al een maximum van 130. Op de wegen waar dit niet het geval is, ben je boven de 130 zelf verantwoordelijk, de verzekering zal niet dekken als je risicovol gedrag hebt vertoond. Ook in duitsland geldt ook dat je fout bent als je achter op een auto klapt. De gemiddelde duitser weet dus dat ook in duitsland het mogelijk is dat een vrachtwagen gaat inhalen of een andere trage weggebruiker kan gaan inhalen en dat ze daar rekening mee moeten houden. Daarnaast heeft de gemiddelde duitser heel wat betere wegmanieren dan de gemiddelde nederlandse automobilist.
quote:
Samenvattende: Fok deze vervolgingswaanzin en ga eens wat nuttigs doen k*k*r wouten
Ja, dat doen ze toch. ze voorkomen dat iedereen denkt dat ze zelf betere regels kunnen verzinnen.