quote:
Van een selectie uit deze vier zijn er drie iets (<10 km) te hard en eentje 21 te hard.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:01 schreef Billy_Talent het volgende:
Hoe hoog zijn die boetes eigenlijk TS? Hoeveel per uur te hard?
Dat zouden meer mensen moeten doen. Dan hadden we hier niet van die oeverloze discussies.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:58 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik reageer alleen op reacties waar ik het mee eens ben.
Dan zijn er uberhaupt geen discussies meer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen. Dan hadden we hier niet van die oeverloze discussies.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:58 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik ga toch niet zachter rijden. Ik reageer alleen op reacties waar ik het mee eens ben.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:14 schreef teknomist het volgende:
Het idiote van het systeem is dat je de boete pas veel later krijgt. Zo is het effect bijna helemaal weg.
En de correctiemarge mag wel wel iets ruimer...
Marge op je eigen teller?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:28 schreef bluebit het volgende:
[..]
onzin, je hebt al twee marges: de marge op je eigen teller en de marge die de politie hanteert....lijkt me toch meer dan voldoende
ja, als je teller 50 aangeeft dan rij je 47 of zo. je eigen teller is absoluut niet exact (ook niet als ie digitaal is)quote:
Ah vandaar dat mijn teller afwijkt van mijn navigatie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:31 schreef bluebit het volgende:
[..]
ja, als je teller 50 aangeeft dan rij je 47 of zo. je eigen teller is absoluut niet exact (ook niet als ie digitaal is)
Plus dat je dan nog eens 3 km cadeau krijgt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:31 schreef bluebit het volgende:
[..]
ja, als je teller 50 aangeeft dan rij je 47 of zo. je eigen teller is absoluut niet exact (ook niet als ie digitaal is)
Ik vind de marges ook ruim genoeg ja. Bij trajectcontroles worden er onder de 10km/h te hard ook geen boetes verstuurd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:28 schreef bluebit het volgende:
[..]
onzin, je hebt al twee marges: de marge op je eigen teller en de marge die de politie hanteert....lijkt me toch meer dan voldoende
Same here.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:41 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Plus dat je dan nog eens 3 km cadeau krijgt.(boven de 100 is het 3%). Ik rij meestal 130 op de teller (waar je 120 mag) en dat levert geen boetes op.
Klopt, is een erg nuttige site idd. M'n nieuwe cheap-ass Chinese navi blijkt ook flitspalen aan te geven, erg handig op onbekend terrein ('s nachts).quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:43 schreef mrkrul het volgende:
www.flitsservice.nl
helpt al flink
of op het displaytje van je radio kijken en 538 of q-music of iets dergelijks opzetten.
Natuurlijk, als jou teller 120 zou aangeven als je 120 rijd dan is de kans groot dat hij bij sommigen 120 zal aangeven als ze 122 reden en dat is onacceptabel. Daarom geeft een teller altijd hoger aan dan dat je werkelijk rijd, juist om dit soort dingen te voorkomen.quote:
Alsof 120KM/u+ snel isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:06 schreef ikweethetookniet het volgende:Student en snelle auto
![]()
blijft een lastige combinatie
350km/h is wel snel ja. Dat is ook 120+quote:
Als de kut server van fok mijn ster in een smiley verandert, wat kan ik daarvoor???quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:11 schreef Aethereal het volgende:
Smileypost hierboven:
TS kan er niet mee omgaan.
TS zijn genen.
Er mee om leren gaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:14 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Als de kut server van fok mijn ster in een smiley verandert, wat kan ik daarvoor???
Ja echt, braakneiging verwekkend NL beleid, en de majority van de fokkers is het er ook nog mee eensch ook.quote:
omgquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:47 schreef mstx het volgende:
[..]
350km/h is wel snel ja. Dat is ook 120+
Als ik een ster selecteer hoeft Fok er toch geenquote:
Flitsservice is inderdaad erg goed. Dagelijks even checken voordat ik circuit A15 opga.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:54 schreef Life het volgende:
Op flitsservice kan je een SMS-alert instellen wanneer een mobiele flitser wordt gedetecteerd op jouw route. Gebruik het zelf ook, zeer handig. Heeft me al aardig wat boetes gescheeld op de A28.
Hoe bepaal jij dat? mijn auto kan op een zandweggetje ook 150 halen en als dat volgens mij wel past, is dat dus een geschikte snelheid?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:08 schreef skattebaut het volgende:
Wat een misselijke moraalridders hier op fok zeg....
Enige zaken die ik zelf aangaande flitsen bijv. constateer zijn:
-De soort weg waar je op rijdt past geheel niet bij de geldende max snelheid.
onzin, maar het is in nederland inderdaad zo dat je de ene bebouwde kom uitrijdt, en het volgende dorp dient zich wel weer aan..quote:-De maximum snelheid wisselt elke 200m en ook zowat met elke bocht die je om gaat.
ik heb ze in de afgelopen 15 jaar nog NOOIT vlak achter een bord zien staan. Voor een bord kan ik begrijpen, want dan ben je gewoon dom als je als automobilist dan al te hard rijdt, en terecht dat je dan boete krijgtquote:-Controles vinden op werkelijk schofterige plekken plaats, bijv vlak voor een bord einde bebouwde kom, maar zelden tot nooit in 30 zones...???
ah ja, en dat bepaal jij dus: dat een overtreding op die plek best mag.....quote:-Op plekken controleren waar een kleine overschrijding geen enkel probleem vormt.
je zit dus ook in de echte criminaliteit als je zo goed de pakkans kunt beoordelen?quote:-De absurde hoeveelheid controles op snelheid i.t.t. oplossen echte criminaliteit...
volgens mij betalen de idioten die te hard rijden die controles zelf.....kwestie van niet meer te hard rijden dus....dan krijgen ze minder geld....en kunnen ze minder controleren.quote:-De financiële middelen (lees roofgelden) die worden vrijgemaakt voor deze controles....
als je zelf een 9 tot 5 mentaliteit hebt, dan zie je ze natuurlijk ook alleen maar rond die tijden he.quote:-De 9 tot 5 mentaliteit van de flitscowboys waarbij vnl. het beroepsverkeer wordt afgeperst, terwijl de sjonnie-gti's avond aan avond met 140 door de bebouwde kom razen zonder uitlaat...
??? een flitspaal is toch lekker makkelijk? vaste positie, staat altijd aan, goedkoper dan bemande controles.quote:-De absurde hoeveelheid flitspalen en trajectcontroles, sowieso de totale doorgeslagenheid van het gevoerde beleid.
gezien je post, lijkt me dit niet raar.quote:-De standaard afwijzingsbrieven die de OVJ verstuurt zonder je bezwaar überhaupt gelezen te hebben.
Wat heeft dit te maken met controles. Dit geldt ook voor loonbelasting, successierechten, btw, etcetera.quote:-De doelen van het afgeperste geld, gratis schoolboeken.... (koop die effe lekker zelf als je kinderen wil gvd)
omdat ie zijn werk doet?quote:-De drijvende kracht achter dit vervolgingsbeleid, de idiote gristengruwelorgelfrustie/bakkersknecht Spee.... Wat heb ik toch een tering hekel aan die moraalridder.
hiermee ben ik het wel eens, maar volgens mij ligt dat toch echt aan de idioot achter het stuur.quote:-De negatieve effecten van dit nassi/bamibeleid, nl. dat 1 op 3 sukkels 40 rijdt @ 50 60@70 65@80 85@100 105@120. (terwijl er plots overal verboden zijn om in te halen...)
nee, een opstopping wordt veroorzaakt door mensen die te hard rijden en vervolgens ergens flink op de rem moeten en zich ergens tussen gaan wringen.....dat zorgt ervoor dat iedereen er achter op de rem moet. Als iedereen in de file gewoon, zeg eens, 60 rijdt, dan zul je zien dat je op de rem moet voor de lul die met 90 voorbij komt knallen en zich vervolgens in de rij autos wurmt. En als twee of drie autos dat doen, dan kun je niet meer met 60 doorrijden.quote:-Overal zijn dagelijks opstoppingen vanwege lui die standaard veeel te langzaam rijden waarschijnlijk uit angst voor bekeuringen.
in het merendeel van duitsland geldt nu al een maximum van 130. Op de wegen waar dit niet het geval is, ben je boven de 130 zelf verantwoordelijk, de verzekering zal niet dekken als je risicovol gedrag hebt vertoond. Ook in duitsland geldt ook dat je fout bent als je achter op een auto klapt. De gemiddelde duitser weet dus dat ook in duitsland het mogelijk is dat een vrachtwagen gaat inhalen of een andere trage weggebruiker kan gaan inhalen en dat ze daar rekening mee moeten houden. Daarnaast heeft de gemiddelde duitser heel wat betere wegmanieren dan de gemiddelde nederlandse automobilist.quote:Alle moraalridders zijn zeker ook tegen Duitse autowegen?
Daar gaan ze ook fijn met 110 inhalen terwijl er een achterligger met 180 aan komt en noemen die dan uiteraard een wegpiraat...
Ja, dat doen ze toch. ze voorkomen dat iedereen denkt dat ze zelf betere regels kunnen verzinnen.quote:Samenvattende: Fok deze vervolgingswaanzin en ga eens wat nuttigs doen k*k*r wouten![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |