Omdat vroeg slapen ... gezond isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waarom gaan de meeste gezonde mensen die ik ken dan zo vroeg slapen, als ze niet snel moe zijn ?
Dat heb ik nou met ademen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik werd daar altijd zo geil van he
* _Led_ makes mental note to self : niet bij Bastard blijven slapen na een feestje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik werd daar altijd zo geil van he
Omdat die mensen weten dat je ongeveer 8 uur slaap per dag nodig hebt, en ze dit dus proberen te bewaken, om zodoende fitter te zijn als ze niet slapen. Je hebt alleen jezelf ermee, als je in je slaapritme gaat lopen snijden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waarom gaan de meeste gezonde mensen die ik ken dan zo vroeg slapen, als ze niet snel moe zijn ?
Ik gebruik geen sterk spul meerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
* _Led_ makes mental note to self : niet bij Bastard blijven slapen na een feestje.
Dat is ook niet waar, er zijn ook methoden om bijvoorbeeld Power Naps te houdenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Omdat die mensen weten dat je ongeveer 8 uur slaap per dag nodig hebt, en ze dit dus proberen te bewaken, om zodoende fitter te zijn als ze niet slapen. Je hebt alleen jezelf ermee, als je in je slaapritme gaat lopen snijden.
Maar ook niet minder zekerquote:
Ja denk het wel jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:05 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar ook niet minder zeker
Zeg, zo maar tussendoor, even hypothetisch he..
Als jij naar een feest zou gaan met vrienden en je werd de volgende dag wakker met een volle condoom in je bed en pijn in je kont, zou je dat dan aan iemand durven vertellen ?
Dus ik ben ongeneeslijk geil?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent chronisch geil.. maar dat komt wel goed na je 20e
Ik zal jou nog eens wat vertellen zeg...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:05 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar ook niet minder zeker
Zeg, zo maar tussendoor, even hypothetisch he..
Als jij naar een feest zou gaan met vrienden en je werd de volgende dag wakker met een volle condoom in je bed en pijn in je kont, zou je dat dan aan iemand durven vertellen ?
Wat is niet waar? Dat jij het eens een keer eens zou zijn met mij, en dat je niet de post in zijn geheel wegwuift, omdat je er iets aan toe kunt voegen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar, er zijn ook methoden om bijvoorbeeld Power Naps te houden
En de slaapbehoefte verschilt ook weer per persoon. En leeftijd. En activiteiten.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ok... Dan zoek ik wel een ander feestmaatje
Ben jij altijd bloedserieus?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat is niet waar? Dat jij het eens een keer eens zou zijn met mij, en dat je niet de post in zijn geheel wegwuift, omdat je er iets aan toe kunt voegen?
Als jij het niet had verteld had ik het wel van Mediaconsument gehoordquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik zal jou nog eens wat vertellen zeg...
Waarom zou ik het met je eens moeten zijn? Dat ben ik niet, simpelweg omdat het een mythe is, die 8 uur slaap.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat is niet waar? Dat jij het eens een keer eens zou zijn met mij, en dat je niet de post in zijn geheel wegwuift, omdat je er iets aan toe kunt voegen?
Onzin !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
quote:
Onzin!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waarom zou ik het met je eens moeten zijn? Dat ben ik niet, simpelweg omdat het een mythe is, die 8 uur slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |