abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74222845
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:54 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat dan dokter?
Chemische troep

Kun je beter een wijntje drinken, rood.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:54:58 #52
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74222851
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:54 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Haha heb je opeens een snikkel op je voorhoofd erbij
Dat zou echt naar zijn, wat moet ik nou met twee snikkels op mijn voorhoofd
zzz
pi_74222852
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:53 schreef Dragorius het volgende:

[..]

En vervolgens in de krant > "Moderator Fok! dood gevonden na watervergiftiging"

Van een liter zul je niet doodgaan. Daarbij kun je er altijd nog wat chips of koekjes bij eten om het water vast te houden op een gezonde manier.

Je plas ophouden is dan ook niet voor niets zo moeilijk.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:55:10 #54
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_74222855
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:51 schreef Bastard het volgende:
Kennen jullie "Monster Energy" ?
Soort red bull wannabe drink vlgs mij.. anyways, blikje meegenomen naar mn werk omdat ik vanmorgen wel aanvoelde dat dat soort drank welkom zou zijn vandaag.
Dus eerst een halve liter van dat smerig aftreksel weggedronken, vervolgens zit ik al 10 minuten te geeuwen! .. doet dus ook niks
Je "gebruikt" gewoon te veel. Echt. ik ken mensen die nemen een lijntje Coke ... voor het slapen gaan
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:55:45 #55
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74222873
WTF is er nou weer met energydrinks? Mis ik een conspiracy ofzo?
Heb red bull sinds een paar weken ondekt .. drink ik sweekends lekker op, ben ik drukker dan mn eigen kinderen
The truth was in here.
pi_74222906
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:54 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Van een liter zul je niet doodgaan. Daarbij kun je er altijd nog wat chips of koekjes bij eten om het water vast te houden op een gezonde manier.
NEEM HET NOU EENS NIET ZO SERIEUS!!!!
quote:
Je plas ophouden is dan ook niet voor niets zo moeilijk.
Je slaapt op een zeiltje?
Mr. Prolapse 2009
pi_74222910
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:55 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Je "gebruikt" gewoon te veel. Echt. ik ken mensen die nemen een lijntje Coke ... voor het slapen gaan
Die hebben dat dan ook weer nodig als ze uit bed stappen, anders hebben ze daar geen energie voor.

Oftewel slapen kost meer energie dan je denkt!

Heb weleens geprobeerd om een blik redbull te drinken voor het slapen. Eigenlijk geen problemen gehad toen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74222925
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:55 schreef Bastard het volgende:
Heb red bull sinds een paar weken ondekt .. drink ik sweekends lekker op, ben ik drukker dan mn eigen kinderen
ER ZITTEN MICROCHIPS IN VAN DE REPTILIANS JE GAAT ONDER HUN CONTROL VALLEN IN ATLANTIS!!!1111!!
Mr. Prolapse 2009
pi_74222940
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:57 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Oftewel slapen kost meer energie dan je denkt!

Mag ik deze gaan gebruiken in mijn signature op Fok!?
Mr. Prolapse 2009
pi_74222946
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:55 schreef Bastard het volgende:
Ik heb dat een paar jaar terug ontdekt, na een aantal weken begon ik steeds meer te zweten en kreeg ik last van mijn slaapritme., ook ging mijn eetlust achteruit. Toen was het redbull gebruik dan ook erg snel afgelopen.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:58:15 #61
31101 _Led_
pi_74222958
quote:
Die hebben dat dan ook weer nodig als ze uit bed stappen, anders hebben ze daar geen energie voor.
Wie zegt dat ?
zzz
pi_74222970
quote:

[..]

Ik heb dat een paar jaar terug ontdekt, na een aantal weken begon ik steeds meer te zweten en kreeg ik last van mijn slaapritme. Ook ging mijn eetlust achteruit. Toen was het ook erg snel afgelopen.
Niet gemeen bedoeld, maar hoeveel dronk je dan? En was je er dan verslaafd aan ofzo? Want zo heftig reageren mensen niet op energy drink, was maar deels aan het stangen tegen El Bastardo
Mr. Prolapse 2009
pi_74223066
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:58 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Wie zegt dat ?
De mensen die een serieus probleem hadden met dit spul en hierover spraken met mij. Ik ken zelfs huisvrouwen die dat spul gebruiken om met hun kinderen mee naar de speeltuin te gaan. Sta er daarom ook enorm versteld van dat ikzelf hier nooit interesse in heb gehad, vond het ook niet echt indrukwekkend nadat ik het een paar jaar terug een keer geprobeerd had. Een joint geeft meer plezier denk ik.
pi_74223091
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:58 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Niet gemeen bedoeld, maar hoeveel dronk je dan? En was je er dan verslaafd aan ofzo? Want zo heftig reageren mensen niet op energy drink, was maar deels aan het stangen tegen El Bastardo
10 blikjes in de week. Evenveel als een normale koffiedrinker aan koffie drinkt ongeveer.
pi_74223108
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:01 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

De mensen die een serieus probleem hadden met dit spul en hierover spraken met mij. Ik ken zelfs huisvrouwen die dat spul gebruiken om met hun kinderen mee naar de speeltuin te gaan. Sta er daarom ook enorm versteld van dat ikzelf hier nooit interesse in heb gehad, vond het ook niet echt indrukwekkend nadat ik het een paar jaar terug een keer geprobeerd had. Een joint geeft meer plezier denk ik.
Damn, werk je in de verslavingszorg dan?
Mr. Prolapse 2009
pi_74223118
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:02 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

10 blikjes in de week. Evenveel als een normale koffiedrinker aan koffie drinkt ongeveer.
Ligt eraan wat je "normaal" vindt... 1 blikje a 33 cl = 3 tot 4 koppen koffie.
Mr. Prolapse 2009
pi_74223226
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:02 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Damn, werk je in de verslavingszorg dan?
Ik heb een aantal vrienden die daar hun werk in hebben, en ik ben ook een aantal keer een tijd meegelopen, uit interesse. Vrij indrukwekkend allemaal.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:06:29 #68
31101 _Led_
pi_74223248
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:01 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

De mensen die een serieus probleem hadden met dit spul en hierover spraken met mij.
En daardoor weet je dat een willekeurig ander persoon dat ook zo doet ?
Ik ken mensen die voor het slapen een lijn nemen en 'sochtends vrolijk weer opstaan zonder problemen, om de volgende avond weer wat te doen. (Niet dat ik dat goedkeur of normaal gedrag vind, maar da's een ander verhaal)
Die kunnen prima 'savonds een lijn doen zonder het 'smorgens nodig te hebben "omdat ze geen energie meer hebben".
zzz
pi_74223257
Ik zou dat ook wel willen, meelopen met zoiets Maar helaas..kan niet zomaar ff tijdje vrijnemen daarvoor
Mr. Prolapse 2009
pi_74223259
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:54 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Chemische troep

Kun je beter een wijntje drinken, rood.
Of wit, met lekkere sulfiet erin
pi_74223274
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Of wit, met lekkere sulfiet erin
Kom Lavender, we trekken nog even een fles los
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:08:27 #72
31101 _Led_
pi_74223311
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:07 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Kom Lavender, we trekken nog even een fles los
Oe jee, wat zeg je nu, pas op dat Mediaconsument niet weer apeshit gaat over alcohol nu he
zzz
pi_74223360
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:08 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Oe jee, wat zeg je nu, pas op dat Mediaconsument niet weer apeshit gaat over alcohol nu he
Alcohol verdooft
Mr. Prolapse 2009
pi_74223381
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:55 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Coke voor het slapen gaan?
pi_74223383
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:06 schreef _Led_ het volgende:

[..]

En daardoor weet je dat een willekeurig ander persoon dat ook zo doet ?
Ik ken mensen die voor het slapen een lijn nemen en 'sochtends vrolijk weer opstaan zonder problemen, om pas de volgende avond weer wat te doen. (Niet dat ik dat goedkeur of normaal gedrag vind, maar da's een ander verhaal)
Ik vind dit verhaal eigenlijk niet echt willekeurig. Misschien dat ik te weinig kennis heb over dit spul, echter kan ik me niet indenken dat je dergelijk opwekkend spul neemt om beter te kunnen slapen. Een keer proberen, a là.

Als ik aan coke denk en willekeurige mensen die het gebruiken, dan zijn het de mensen die dat op een feest doen. Niet de mensen die het nodig hebben voor het slapen, dan kunnen we volgens mij spreken over een serieuze verslaving.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')