Chemische troepquote:
Dat zou echt naar zijn, wat moet ik nou met twee snikkels op mijn voorhoofdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Haha heb je opeens een snikkel op je voorhoofd erbij
Van een liter zul je niet doodgaan. Daarbij kun je er altijd nog wat chips of koekjes bij eten om het water vast te houden op een gezonde manier.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En vervolgens in de krant > "Moderator Fok! dood gevonden na watervergiftiging"![]()
Je "gebruikt" gewoon te veel. Echt. ik ken mensen die nemen een lijntje Coke ... voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:51 schreef Bastard het volgende:
Kennen jullie "Monster Energy" ?
Soort red bull wannabe drink vlgs mij.. anyways, blikje meegenomen naar mn werk omdat ik vanmorgen wel aanvoelde dat dat soort drank welkom zou zijn vandaag.
Dus eerst een halve liter van dat smerig aftreksel weggedronken, vervolgens zit ik al 10 minuten te geeuwen! .. doet dus ook niks
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:54 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Van een liter zul je niet doodgaan. Daarbij kun je er altijd nog wat chips of koekjes bij eten om het water vast te houden op een gezonde manier.
Je slaapt op een zeiltje?quote:Je plas ophouden is dan ook niet voor niets zo moeilijk.
Die hebben dat dan ook weer nodig als ze uit bed stappen, anders hebben ze daar geen energie voor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:55 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Je "gebruikt" gewoon te veel. Echt. ik ken mensen die nemen een lijntje Coke ... voor het slapen gaan
ER ZITTEN MICROCHIPS IN VAN DE REPTILIANS JE GAAT ONDER HUN CONTROL VALLEN IN ATLANTIS!!!1111!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:55 schreef Bastard het volgende:
WTF is er nou weer met energydrinks?Mis ik een conspiracy ofzo?
Heb red bull sinds een paar weken ondekt .. drink ik sweekends lekker op, ben ik drukker dan mn eigen kinderen
Mag ik deze gaan gebruiken in mijn signature op Fok!?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Oftewel slapen kost meer energie dan je denkt!
Ik heb dat een paar jaar terug ontdekt, na een aantal weken begon ik steeds meer te zweten en kreeg ik last van mijn slaapritme., ook ging mijn eetlust achteruit. Toen was het redbull gebruik dan ook erg snel afgelopen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:55 schreef Bastard het volgende:
WTF is er nou weer met energydrinks?Mis ik een conspiracy ofzo?
Heb red bull sinds een paar weken ondekt .. drink ik sweekends lekker op, ben ik drukker dan mn eigen kinderen
Wie zegt dat ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:57 schreef mediaconsument het volgende:
Die hebben dat dan ook weer nodig als ze uit bed stappen, anders hebben ze daar geen energie voor.
Niet gemeen bedoeld, maar hoeveel dronk je dan? En was je er dan verslaafd aan ofzo? Want zo heftig reageren mensen niet op energy drink, was maar deels aan het stangen tegen El Bastardoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik heb dat een paar jaar terug ontdekt, na een aantal weken begon ik steeds meer te zweten en kreeg ik last van mijn slaapritme. Ook ging mijn eetlust achteruit. Toen was het ook erg snel afgelopen.
De mensen die een serieus probleem hadden met dit spul en hierover spraken met mij. Ik ken zelfs huisvrouwen die dat spul gebruiken om met hun kinderen mee naar de speeltuin te gaan. Sta er daarom ook enorm versteld van dat ikzelf hier nooit interesse in heb gehad, vond het ook niet echt indrukwekkend nadat ik het een paar jaar terug een keer geprobeerd had. Een joint geeft meer plezier denk ik.quote:
10 blikjes in de week. Evenveel als een normale koffiedrinker aan koffie drinkt ongeveer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Niet gemeen bedoeld, maar hoeveel dronk je dan? En was je er dan verslaafd aan ofzo? Want zo heftig reageren mensen niet op energy drink, was maar deels aan het stangen tegen El Bastardo
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
De mensen die een serieus probleem hadden met dit spul en hierover spraken met mij. Ik ken zelfs huisvrouwen die dat spul gebruiken om met hun kinderen mee naar de speeltuin te gaan. Sta er daarom ook enorm versteld van dat ikzelf hier nooit interesse in heb gehad, vond het ook niet echt indrukwekkend nadat ik het een paar jaar terug een keer geprobeerd had. Een joint geeft meer plezier denk ik.
Ligt eraan wat je "normaal" vindt... 1 blikje a 33 cl = 3 tot 4 koppen koffie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:02 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
10 blikjes in de week. Evenveel als een normale koffiedrinker aan koffie drinkt ongeveer.
Ik heb een aantal vrienden die daar hun werk in hebben, en ik ben ook een aantal keer een tijd meegelopen, uit interesse. Vrij indrukwekkend allemaal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]Damn, werk je in de verslavingszorg dan?
En daardoor weet je dat een willekeurig ander persoon dat ook zo doet ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
De mensen die een serieus probleem hadden met dit spul en hierover spraken met mij.
Of wit, met lekkere sulfiet erinquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Chemische troep
Kun je beter een wijntje drinken, rood.
Kom Lavender, we trekken nog even een fles losquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of wit, met lekkere sulfiet erin
Oe jee, wat zeg je nu, pas op dat Mediaconsument niet weer apeshit gaat over alcohol nu hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kom Lavender, we trekken nog even een fles los
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oe jee, wat zeg je nu, pas op dat Mediaconsument niet weer apeshit gaat over alcohol nu he
Coke voor het slapen gaan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:55 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Je "gebruikt" gewoon te veel. Echt. ik ken mensen die nemen een lijntje Coke ... voor het slapen gaan
Ik vind dit verhaal eigenlijk niet echt willekeurig. Misschien dat ik te weinig kennis heb over dit spul, echter kan ik me niet indenken dat je dergelijk opwekkend spul neemt om beter te kunnen slapen. Een keer proberen, a là.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En daardoor weet je dat een willekeurig ander persoon dat ook zo doet ?
Ik ken mensen die voor het slapen een lijn nemen en 'sochtends vrolijk weer opstaan zonder problemen, om pas de volgende avond weer wat te doen. (Niet dat ik dat goedkeur of normaal gedrag vind, maar da's een ander verhaal)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |