ja hèquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat ben je heerlijk hysterisch vandaag trouwens
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
Nou heb ik Nachtzuster, Buufje en Leandra ook gevraagd maar die zeiden niet zo leuk: "Jahoor"
Alles ken stukquote:
Jij bent de enige die met 4 mag trouwen?quote:
OMG... is de Sharia al in werking getreden in NL?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij bent de enige die met 4 mag trouwen?![]()
*gordijn om drappeert bij gebrek aan beter*quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... is de Sharia al in werking getreden in NL?![]()
![]()
Ik zit gewoon thuis, dan hoeft het toch niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*gordijn om drappeert bij gebrek aan beter*
*gordijn weer terughangt*quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit gewoon thuis, dan hoeft het toch niet?
Je weet nooit wie er aanbelt hè? Het blijft link.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:31 schreef Leandra het volgende:
Ik zit gewoon thuis, dan hoeft het toch niet?
Ja, duh, je denkt toch niet dat ik open doe als er aangebeld wordt?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet nooit wie er aanbelt hè? Het blijft link.
Vergeet ik toch bijna buuv te complimenteren met haar harde werk op school en zulks.ja, ik lees soms terug. En haarluis is echt een verschrikking, maar gelukkig ligt dat ver achter me.
![]()
Nee.... en als je aanbelt laat ik je gewoon voor de deur staanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Dames, braaf het gordijntje om alstublieft.
We willen geen gezeik.
Ies koeltoer?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee.... en als je aanbelt laat ik je gewoon voor de deur staan
Volgens mij is tot nu toe vandaag ongeveer de enige dag dat ik nog niet over vrouwen heb lopen kwijlen met "neuken?" en weet ik hetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar je al niet op let, en vervolgens concludeert!![]()
is het een beetje slow in the sexdepartment? het is nogal een issue voor u vandaag!![]()
nee, dat niet. Maar wel over Gert!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij is tot nu toe vandaag ongeveer de enige dag dat ik nog niet over vrouwen heb lopen kwijlen met "neuken?" en weet ik het
Hij deed me een oneerbaar voorstel via de PM dus ik ben hitsig nuquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, dat niet. Maar wel over Gert!
OMG..... geen wonder dat Meraweetikveelnogwat geen tijd had om te postenquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
DE BUUF HEEFT MET HAAR STOF OP DE LAMP DE FP GEHAALD!
Letters eruit rukken (serieus dit hè) afnemen en toetsenbord OMGEKEERD op een handdoek laten opdrogen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:53 schreef Marrije het volgende:
Mij ootje heeft thee over m toetseord gegooid e u doe ee paar letters het iet meer
Ik gok met je meequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG..... geen wonder dat Meraweetikveelnogwat geen tijd had om te posten![]()
Maar ik gok zomaar dat het uitstellen van de lancering van TVlemmix wel blijft staan, ongeacht of die waterschade wel of geen hoax is?
Grootje?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:53 schreef Marrije het volgende:
Mij ootje heeft thee over m toetseord gegooid e u doe ee paar letters het iet meer
Daar was ik mee egoe, maar ij de e am ie ook dat plastie digetje mee e ee zuigop, toe ik dat terugproeerde te drukke drukte ik dat ijzertje plat, ko ik eerst dat fixequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Letters eruit rukken (serieus dit hè) afnemen en toetsenbord OMGEKEERD op een handdoek laten opdrogen.
Als je ze voorzichtig eruit wipt met een mesje ofzo kan het geen kwaad, even rekening houden met het feit dat sommige zo'n ijzertje er aan hebbenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar was ik mee egoe, maar ij de e am ie ook dat plastie digetje mee e ee zuigop, toe ik dat terugproeerde te drukke drukte ik dat ijzertje plat, ko ik eerst dat fixea ee kwartier zit dat dig er weer op e waarahtig, mij eeeeeeeee doet het weer, maar die rehts va de x dus iet, die twee rehts va de v dus ook iet, erg lastig!! Ik durf u dus iet meer die adere letters er af te hale, ag dat ik weer dat plastie3 dig mee ruk.
Oeh, ik ka hier sleht tege
Ja, en water bij je elektrische shit helpt ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:00 schreef Marrije het volgende:
E de laptop late droge, dat advies kreeg ik ook i DIG, maar hij droogt toh seller als ik m aa he? ivm de warmte?
Eitje, gewoon net doen alsof ze dronken is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:00 schreef Leandra het volgende:
Oh darn Marrije.... ik ben normaal redelijk goed in het ontcijferen van kapotte tobo teksten, maar je maakt het ons niet makkelijk
Of Nootjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
De B ontbreekt iig, dus ik gok op Bootje
ok, ik waag zo og ee pogig, he et i deze laptop geivesteerd, ieuwe adapter.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je ze voorzichtig eruit wipt met een mesje ofzo kan het geen kwaad, even rekening houden met het feit dat sommige zo'n ijzertje er aan hebben
En anders als een malloot richting mediamarkt
Als je zo blijft tiepen denkt iedereen dat je een drankprobleem hebtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
ok, ik waag zo og ee pogig, he et i deze laptop geivesteerd, ieuwe adapter.
verkoudenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eitje, gewoon net doen alsof ze dronken is.
ok ok, ik doe m al uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en water bij je elektrische shit helpt ook
Ik ben van Marrije niet gewend dat ze dronken is, godzijdank post ze wel altijd in foutloos NL, dus dan is het wat makkelijker naar woorden zoeken..... ik bedoel.... stel dat er nou een user zou posten waarvan je zou denken "JEEtjuh, wat bedoelt ze nou eigenlijk?" dan wordt het helemaal onleesbaar met een kapot tobo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eitje, gewoon net doen alsof ze dronken is.
Dat heeft ze ook, want het plaktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je zo blijft tiepen denkt iedereen dat je een drankprobleem hebt
Subtiele beledigingen altijd +1quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben van Marrije niet gewend dat ze dronken is, godzijdank post ze wel altijd in foutloos NL, dus dan is het wat makkelijker naar woorden zoeken..... ik bedoel.... stel dat er nou een user zou posten waarvan je zou denken "JEEtjuh, wat bedoelt ze nou eigenlijk?" dan wordt het helemaal onleesbaar met een kapot tobo.
Misschien moet ik zelf een paar biertjes nemen, dat ik het dan wel in 1 keer snap
Welk moment wel?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
meer kan ik niet typen op dit moment....
Je leeft nogquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:10 schreef Noek het volgende:
Ik lees het gewoon of er niks aan de hand is. Zou ik stiekem dyslectisch zijn?
Oh, zou dat het zijn, zal ik je eens wat schrijfsels van mijn zoon sturen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:10 schreef Noek het volgende:
Ik lees het gewoon of er niks aan de hand is. Zou ik stiekem dyslectisch zijn?
Die gast moet onderhand zo'n beetje 18 zijn dus die kan nooit nog ZO schrijvenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, zou dat het zijn, zal ik je eens wat schrijfsels van mijn zoon sturen?
Misschien dat je die even voor me kunt vertalen
Ja, het gaat altijd nét goed.quote:
Ik heb speciaal met mijn topique gewacht zodat jij 'm dicht kan gooien maar nu is het niet meer grappigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, het gaat altijd nét goed.Maar bijna één bejaarde geraakt maar dat was mijn schuld. Uiteraard zou Gert zeggen.
Ohquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde aanbieden op je te waCHTEN, MAAR LAAT MAAR ZITTEN HOORW
![]()
Kut!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb speciaal met mijn topique gewacht zodat jij 'm dicht kan gooien maar nu is het niet meer grappig
Nog 2 weken, maar vrij dyslectisch (heb ik dan weer, als taalnaziquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die gast moet onderhand zo'n beetje 18 zijn dus die kan nooit nog ZO schrijven
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Laysa wordt mishandelt door D.
Verbaal geweld is ook geweld!
HEEFT HIJ EEN VRIENDINNETJE!?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog 2 weken, maar vrij dyslectisch (heb ik dan weer, als taalnazi)
Alleen een beetje lullig dat ik pas op MSN vroeg of z'n vriendin soms zat te typen, want hij schreef foutloos.
Ik moet zeggen dat het tegenwoordig dus een stuk beter gaat....
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar....hij deed het vast niet expres hoor....nee toch D.tje??? en dit was pas de 1e keer
Ja joh, al meer dan een jaar, en echt een hele leuke meidquote:
Ik ga friturenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neen!!! Spinazie met aardappelpuree en een stukje kip
quote:...zelf gemaakt
quote:door moeders
Zonder de Ice theequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:32 schreef D. het volgende:
Ik overweeg nog snel ff een fles whisky te gaan halen....
Direct uitzetten, accu eruit, adapter eruit en gewoon laten drogenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:00 schreef Marrije het volgende:
E de laptop late droge, dat advies kreeg ik ook i DIG, maar hij droogt toh seller als ik m aa he? ivm de warmte?
Das toch top.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:23 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ze zijn erg leuk en lief samen![]()
Donequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe jij dat maar....een vrijdagavond zonder drank is als een.....
Nee joh, gekkie. De warmte van de accu doet het sneller opdrogenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Direct uitzetten, accu eruit, adapter eruit en gewoon laten drogen
Bij warme krijg je vocht die overal tussenkomtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie. De warmte van de accu doet het sneller opdrogen
Ik heb toch gezegd dat ze moest gaan drogen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij warme krijg je vocht die overal tussenkomt
(nee, geen kutvocht)
Als het er niet tussen MAG komen is het k*tvochtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij warme krijg je vocht die overal tussenkomt
(nee, geen kutvocht)
Dat zeg jij tegen alle vrouwenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat ze moest gaan drogen?
Ze leek zelfs te luisteren
Jij moet je adult language filter nog uitzettenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:51 schreef D. het volgende:
[..]
Als het er niet tussen MAG komen is het k*tvocht
Ik ben heel lief voor meisjes, vraag maar aan Heleenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zeg jij tegen alle vrouwen![]()
en wassen, strijken, koken
Ik snap dat hele Fok nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij moet je adult language filter nog uitzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |