Speculeer hier wat NMNS heeft gedaan waardoor iemand met Borderline die eigenlijk nooit wat fout zou doen ineens zijn auto heeft gesloopt en zijn bungalow in de fik stak!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, al sla je mijn auto dood! Ik weet het niet maar het is niet pluis.
Stinky Hitler.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Dirty Sanchez:
Dirty Sanchez is the act of smearing fecal matter or felch on the upper lip of a partner during (or following) various types of anal sex[1][2] Some experts claim an equivalent term Stinky Hitler or Frosty Mustache.[3]
Dat is hetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien is ze er wel achter gekomen dat NMNS op hele rare seks geylt![]()
Via zijn internet geschiedenis ofzo... Iets met panda's en bamboe misschien
Ik bedoelde het toch lief?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja mooi is dat...... zit ik m'n best te doen om een verse te openen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik weet het schatjequote:
Ja wat, deze was eerstquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:07 schreef D. het volgende:
[RLS SC # 340] Met en zonder verlengstukken.
Ja hou eens op met dat gekleuter. Of ga je het straks ook weer de hele tijd # 666 noemen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Iemand heeft mijn TT aan zitten passen
Dit was een DGK SC![]()
Het is een schande, ik zeg het je!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:09 schreef Noek het volgende:
Gert, het was mijn eerste slotje. Ik zat helemaal klaar, broek op de enkels..
Damned fuck!
*paint, paintquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik weet het schatje
Dan gaan we hier verder, maar ik verwacht wel een kekke paint in de OP
Altijd het laagste topic nummerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg gisteren nog wat 'de regels' hier waren. Kennelijk zijn die alweer aangepast?
# 999quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hou eens op met dat gekleuter. Of ga je het straks ook weer de hele tijd # 666 noemen.![]()
Dat was dus niet wat mij vertelt was, maar ik vind het best hoor. Dan houd ik daar rekening meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |