Nee!quote:
waar staat dat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:36 schreef FaceFok het volgende:
best apart (en beetje jammer) als de TS het nie fijn vind
Demmit. Je m'excuse.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef FaceFok het volgende:
lees "als ze het niet fijn vind" en niet "dat ze het niet fijn vind"
Net zoals de clit dus. Bij sommige vrouwen kan je daar met een staalborstel overheen schrobben en dan voelen ze nog bijna niets, terwijl anderen al tegen het plafond zitten als je er alleen nog maar naar kijkt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef Crack_ het volgende:
Heel fijn! En al helemaal als ik boven op lig, kleine bijtjes vind ik er ook super bij!
Ik denk dat dit bij iedereen scheelt, ik heb ook een vriendin en zij zegt er amper iets van te voelen, dus tja..
dat heb ik dus ook, dat bijten dan weer wat minder, maargoed..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:15 schreef RedPeaches het volgende:
Ik vind het wel lekker, maar nou niet echt wow. Ik weet dat mijn vriend het gewoon heerlijk vind om aan mijn tieten te zitten en ik vind het ook leuk om aan tieten te zitten dus dat snap ik wel. Tieten zijn gewoon zo lekker zacht en kneedbaar en hmm..
het kan idd een erg leuk en lekker voorspel zijn jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:24 schreef Chivez het volgende:
Hmmm, ik kan er wel van genieten hoor. Het kan me behoorlijk opgeilen als mijn borsten langzaam worden ontbloot en er aan gesabbeld, geknabbeld en gelikt wordt.....heerlijk.....
Als voorspel lijkt me dit ook niet echt relaxed voor een vrouw. Tijdens de sex zijn er veel vrouwen die knijpen wel erg lekker vinden.quote:Op maandag 2 november 2009 01:13 schreef Andromache het volgende:
Ik hoor/maak vaak mee dat mannen in mijn tepels gaan knijpen. Waarom? Dat is echt zó niet fijn! Masseren, aaien, likken, sabbelen, allemaal dikke prima hoor.![]()
ja maar dan ben je hitsig en voelt t anders aan als dat het meteen gebeurdquote:Op maandag 2 november 2009 01:20 schreef moody_h het volgende:
[..]
Als voorspel lijkt me dit ook niet echt relaxed voor een vrouw. Tijdens de sex zijn er veel vrouwen die knijpen wel erg lekker vinden.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:48 schreef Originele_Naam het volgende:
als man zijnde vind ik het niet echt relaxed ofzo dat een chick aan mijn tepels likt andersom vind ik tepels kk geil
Omdat sommige vrouwen dat juist wel lekker vindenquote:Op maandag 2 november 2009 01:13 schreef Andromache het volgende:
Ik hoor/maak vaak mee dat mannen in mijn tepels gaan knijpen. Waarom?
quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:24 schreef jongegast het volgende:
het is lekker als je eerst de aureool om de tepel likt, dan bouwt spanning op, daarna lik je de top van de tepel, vervolgens blaas je eroverheen, en neem je de hele tepel in je mond![]()
Ja idd hmm...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:15 schreef RedPeaches het volgende:
Tieten zijn gewoon zo lekker zacht en kneedbaar en hmm..
Niet keihard kneden nee.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:29 schreef adorable het volgende:
likken, zuigen, zachtjes bijten hmm![]()
maar keihard kneden is echt een turn-off
mouaaah, niet mijn favorietquote:Op zondag 7 februari 2010 20:34 schreef FokR het volgende:
[..]
Niet keihard kneden nee.
Wel lekker stevig masseren.
Daarom, ieder z'n (opgewonden) dingquote:Op zondag 7 februari 2010 20:35 schreef adorable het volgende:
[..]
mouaaah, niet mijn favoriet
gelukkig verschillen smaken
quote:
eens <3quote:Op zondag 7 februari 2010 20:29 schreef adorable het volgende:
likken, zuigen, zachtjes bijten hmm![]()
maar keihard kneden is echt een turn-off
second thatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:15 schreef RedPeaches het volgende:
Ik vind het wel lekker, maar nou niet echt wow. Ik weet dat mijn vriend het gewoon heerlijk vind om aan mijn tieten te zitten en ik vind het ook leuk om aan tieten te zitten dus dat snap ik wel. Tieten zijn gewoon zo lekker zacht en kneedbaar en hmm.. Overigens vind ik het wel weer supergeil als hij zachtjes in mn tepels bijt en tijdens de seks mag hij ook best behoorlijk hard in mijn tepels knijpen. Dat vind ik echt heerlijk
Ook niet als het in combinatie wordt gedaan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:10 schreef Farina het volgende:
Ik kan echt niet geil worden van gelik en gefriemel aan m'n borsten en tepels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |