Uit eten met de schoonoudersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:10 schreef automatic_ het volgende:
Wat gaan de Tilburgers vanavond doen?
Culinair verjaardagsfeestje... Oftewel minimaal 10 gangen met lekker eten...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:10 schreef automatic_ het volgende:
Stad in...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:10 schreef automatic_ het volgende:
Bier drinkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:10 schreef automatic_ het volgende:
Naar feest van iemand die 50 is geworden (schoonfamilie). En vriendje troosten omdat ze gisteren een deuk in zijn auto gereden hebben toen ie met ons mee uit eten is geweest, arm schaap.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:10 schreef automatic_ het volgende:
Mijzelf vervelen en/of lezenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Uit eten met de schoonouders![]()
En onze enige echte niet-Tilburgse?
Lekker stappen in een klein gehucht met grote discotheekquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:10 schreef automatic_ het volgende:
Hehe, dat doe ik ook weleensquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:37 schreef Tegan het volgende:
Wij hebben bezoek. Dus ik zit boven te doen alsof ik niet thuis ben.
Oeh, dat is vroeg! Ik moet morgen pas om 21.00, maar ik ga zo meteen lezenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:56 schreef Tegan het volgende:
Er komen allemaal Halloweenfilms op tv, dus dat is wel tof. Verder heb ik nog een feestje vanavond, maar ik denk dat ik lekker thuis blijf. Morgen om 8:00 weg om te werken.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
Lekker stappen in een klein gehucht met grote discotheek![]()
Ben benieuwd.. boerefistuh!
Ik ga naar carnavals feestquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:10 schreef automatic_ het volgende:
gemert ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
Lekker stappen in een klein gehucht met grote discotheek![]()
Ben benieuwd.. boerefistuh!
een volle frisdrank glas met schrobbeler voor 1 bonquote:
Ja, dat is wel een leuke filmquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:14 schreef Stuurloos het volgende:
Alweer aan t werk.. pff tis tijd voor weer een weekend vrij. Griekse avond gister bij Minos Pallas was erg gezellig. Ik had het idee om nog te gaan poolen bij Saints, maar mn vriendin was doodmoe. Thuis maar even The Proposal (leuke film) afgekeken en toen gaan tukken.
Ik heb geen idee Tegan, ik kijk geen Buffy..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:19 schreef Tegan het volgende:
Zijn dat Willow en Tara uit Buffy in je avatar Stuurloos?
Vind het zo hierop lijkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:41 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Tegan, ik kijk geen Buffy..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |