abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:23:00 #101
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74355908
Jammer kaatjejannie, volgende maand beter
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74355918
KJ wat jammer...............
Hoop dat je toch nog van je vakantie kan genieten...............
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_74356332
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:23 schreef IslaBonita het volgende:
KJ wat jammer...............
Hoop dat je toch nog van je vakantie kan genieten...............

Oohw jawel hoor. Het is hier heerlijk. we zitten in Scheveningen pal aan het strand. Juist met dit weer vinden wij het strand heerlijk!!
*poef* nu is het weg
pi_74356963
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:03 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Bij mij is de teststreep nog nooit zo donker geweest als de controlestreep. Die bleven altijd lichter...
Wel werden de teststrepen in vergelijking met elkaar donkerder en als deze dan weer lichter werden (tov elkaar) dan had ik mijn eisprong gehad.
nou, dat heb ik dus ook. ze blijven altijd lichter dan de controlestreep, maar toch weet ik zeker (is aangetoond bij de gyn) dat ik m'n eisprong heb gehad dan.

en ik had blauwe ovutesten en groene zw.testen... bij ieder bedrijf anders dus...

jammer KJ... Veel plezier in Scheveningen!
pi_74357542
He jammer kaatjejannie!

Nog veel plezier in Scheveningen... regent het daar ook zo hard?
pi_74357830
Jammer kaatje-J.

Maar niet vergeten om van de rest van je vakantie te genieten hoor!
pi_74361299
Kaatjejannie wat jammer

En ach... on the bright side: je cyclus is deze keer weer 29 dagen, en das mooi 2 dagen korter dan 31 dagen, misschien blijft dat wel zo
pi_74361457
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:09 schreef flugeltje het volgende:
Een dag of 10 na je eisprong zit je ook redelijk safe Soneal...

Ik wil trouwens nog wel gezegd hebben dat je er niet gelukkiger van wordt als je heel erg veel tests gaat doen. Ik was er zelf obsessief mee bezig en dat helpt geen klap. Nu zit ik er iets rustiger in zoals ik al zei. Ik verwacht wel weer vóór NOD te testen, maar dan niet meer iedere dag als er niets zichtbaar is.
Heb het besproken met en besloten het niet te doen.... ik test al niet snel positief (ook over tijd niet) dus we doen het gewoon op de geplande datum (als het dan nog nodig is).

Dat gaat dus heel veel geduld opbrengen worden
pi_74362298
Ik had vandaag weer een ovutest gedaan, en zag maar 1 streepje, geen licht tweede streepje. Dus mijn eisprong is geweest denk ik. En weet bijna zeker dat dat gisteren was
pi_74363217
KaatjeJannie, jammer zeg... Maar vol goede moed naar de volgende ronde. En bij een cyclus van 29 dagen gaat het allemaal een stukje sneller dan bij een cyclus van 35 dagen, moet je maar denken

Grappig dat jullie dachten dat mijn testje een zwangerschapstest was! Was het maar waar!
pi_74364803
KaatjeJannie jammer zeg

Hier gisteren ovutestje er tegenaan gegooit.. maar niks nada noppes..
Het zal wel...
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_74371560
hmmzz. ik geloof dat mijn lijf het nog niet helemaal zeker weet. De menstruatie is nog niet helemaal doorgekomen. Op de een of andere manier lijkt het anders dan anders. Normaal is het gelijk veel. Mocht het morgen nou nog zo zijn dan gooi ik er wel een testje tegenaan.
*poef* nu is het weg
pi_74374424
Spannend dan nog... dan blijf ik nog even duimen voor je
pi_74375555
Ik had het mis, ik heb vandaag getest en hij was negatief. 1 dagje eerder testen zal niet zoveel uitmaken. Nu hoop ik dat ik morgen ongesteld word dan heb ik nog iets wat regelmaat. In November gaan we dr weer voor!
Het valt me wel van mezelf tegen dat ik er zo mee bezig ben, ik was ervan overtuigd dat ik zwanger was.
pi_74375903
He jammer zeg vrouwtje-theelepel... Samen weer op naar de volgende maand??

Hier is het dan ook echt doorgebroken... 2-12 here I come!!
*poef* nu is het weg
pi_74376251
Vrouwtje theelepel, jammer..
Dat kennen we allemaal: als je eenmaal zwanger probeert te raken houdt je lichaam je zo vaak voor de gek, elke maand is het ineens anders en denk je dat je zwanger bent... Ik probeer nu maar steeds niks te verwachten tot ik over mijn NOD ben, maar hoe dan ook, het houdt je toch bezig...

Cisco, wel aan de slag he? Zo'n ovutestje zegt niet alles, je ei kan zomaar springen, je mag je kans niet missen!
pi_74379858
Vaag gevoel heb ik. Last van me onderrug. Alsof ik ongesteld moet worden, of zal het gewoon vermoeidheid zijn?

Zit nu op 19 dagen. Erg vaag weer.
pi_74388257
Jammer vrouwtje theelepel!

Eergisteren had ik zo'n mooie positieve ovutest, gisteren was het streepje al minder donker (ongeveer gelijk aan het teststreepje) en vandaag nog maar een héél licht streepje. Dat klopt dus mooi, volgens mij.

En dan begint nu dus het lange afwachten, twee weekjes! Ben benieuwd
pi_74399242
Vrouwtje theelepel, wat jammer zeg! Ik herken het wel, heb al vaak gedacht dat het raak was.
pi_74405304
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:29 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik had het mis, ik heb vandaag getest en hij was negatief. 1 dagje eerder testen zal niet zoveel uitmaken. Nu hoop ik dat ik morgen ongesteld word dan heb ik nog iets wat regelmaat. In November gaan we dr weer voor!
Het valt me wel van mezelf tegen dat ik er zo mee bezig ben, ik was ervan overtuigd dat ik zwanger was.
dat is naar vrouwtje theelepel... ik herken dat gevoel ook wel, zeker vlak nadat ik zwanger was, dacht ik steeds bij ieder dingetje dat ik ook voelde toen ik zwanger was: ik ben denk ik weer zwanger... helaas nooit meer een dubbele streep op de goede test gezien... Maar komende maand ga je er echt weer voor, ik duim extra voor jou!

Mardis, dat klinkt goed! nu weer lekker afwachten...
pi_74405464
Hello!

Mijn ovulatietest was gistere positief! Kan ik er dan vanuit gaan dan ik vandaag mijn eisprong heb gehad?
Mijn lijf NOD:18-11-09 ik kan weer in het lijstje! alvast bedankt.
Vriendje en ik hebben ons sexende best gedaan!!!!!!
pi_74409687
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:29 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:

Jammer Ik hoop voor je dat je dan snel weer ongesteld wordt.

Wat voel je dan? Omdat je overtuigd was? Ik kan me er echt geen voorstelling bij maken, omdat ik niet weet hoe dat voelt
pi_74409914
Jammer vrouwtje-T.
Vervelend dat je lichaam je zo voor de gek kan houden hè.
pi_74410188
Kolonia hoe is het met jou? Je bent de eerst volgende in de rij... al "rare" voortekenen of helemaal niets? .....
pi_74410294
quote:
Op donderdag 5 november 2009 09:15 schreef IslaBonita het volgende:
Kolonia hoe is het met jou? Je bent de eerst volgende in de rij... al "rare" voortekenen of helemaal niets? .....
Niets bijzonders.
Ik moet zeggen dat ik er ook wat minder op let tegenwoordig, heb geen zin om me (weer) door mijn lichaam voor de gek te laten houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')