ftatje?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:12 schreef Cacciatore het volgende:
ben je chinees ofzo beter haal je pizza of ftatje ofzo
Er zit hier geen pizza boer in de buurt en qua snackbar alleen een smullers en dat is niet te vreten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:12 schreef Cacciatore het volgende:
ben je chinees ofzo beter haal je pizza of ftatje ofzo
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:17 schreef zovty het volgende:
[..]
He goedemorgen.
Zullen we een keertje vietnamees gaan eten?
Er is hier alleen patat te koop.quote:
Ben je dik?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Als t om eten gaat ben ik altijd van de partij
Wanneer spreken we af? En ken jij een leuk vietnamees restaurant in de omgeving?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Moet je niet wachten tot het suikerfeest?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
U tell me. En nee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Wanneer spreken we af? En ken jij een leuk vietnamees restaurant in de omgeving?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:20 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Moet je niet wachten tot het suikerfeest?
Mijn loempia topic, wat doe je?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag?
En dan google ik zelf even. Waar woon je?
Voor jou zinnig ja, ouwe couscous hosselaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik maak er een zinnig topic van. Graag gedaan hoor.
Dan kan ik nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag?
En dan google ik zelf even. Waar woon je?
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh fijn dat je me eraan herinnert ! De rest van het jaar mogen we inderdaad niet eten
Zaterdag dan?quote:
Ik had al zo'n vermoeden ja.quote:Zeg ik niet ! Houd het maar bij omgeving R'dam.
Doen we.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Zaterdag dan?
[..]
Ik had al zo'n vermoeden ja.
Nee niet Schiedam. En je gaat het ook niet radenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:29 schreef Cacciatore het volgende:
schiedam dus mami daar wonen mooie maghrebbies
Cool! 7ish?quote:
Dat je omgeving R'dam zou wonen. Maarja, als je in zuidholland woont is alles "omgeving Rotterdam".quote:Over wat?
Zevenkamp.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee niet Schiedam. En je gaat het ook niet raden
7ish=?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Cool! 7ish?
[..]
Dat je omgeving R'dam zou wonen. Maarja, als je in zuidholland woont is alles "omgeving Rotterdam".
maakt niet uit bint, je bent aan dus sky is the limitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee niet Schiedam. En je gaat het ook niet raden
verdommequote:
Amsterdamquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nee ook geen capelle en houd nou op met raden want jullie raden het toch niet !![]()
Oh wacht ik geef een tip..met het ov is het ongeveer een uur naar Rdam
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:38 schreef SuperTrash het volgende:
Kijk al die horny nerdjes zo vroeg op 't forum!
U go girl!
Dat kan dus overal in de randstad zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nee ook geen capelle en houd nou op met raden want jullie raden het toch niet !![]()
Waarom heb ik nooit een droom over loempia'squote:
Dat had ik al gelezen ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |