Ik zeg nog duidelijk dat het om bedrijven gaat, daar koop ik het zelf toch nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:51 schreef Airlocker het volgende:
Moet je maar niet je boodschappen bij een Duitse afvalfabriek halen. Misplaatste gierigheid
Ben geen verkapte-renesse-pauper-camping-gangerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:52 schreef Keiichi het volgende:
Neem voortaan je eigen pleepapier mee.
"Je" is uiteraard diegene die daarover gaatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:52 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik zeg nog duidelijk dat het om bedrijven gaat, daar koop ik het zelf toch niet
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:50 schreef stevenmac26 het volgende:
kredietcrisis jongen dat is het gewoon
Mag ik een velletje lenenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:54 schreef zovty het volgende:Wij hebben hier page. Vier lagen met vrolijke print bedrukte zachtheid. Alsof je je bips poetst met kittens
.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:55 schreef Adelante het volgende:
Wij denken er over zo'n witte puppy te nemen die de billetjes schoon likt
Wanneer krijg ik m dan terug? Ik moet woensdag weer kakken, dan wil ik m echt terug hebben. Gaat dat lukken?quote:
Uhm, ik stuur hem wel aangetekend dinsdag middag, komt dat uit?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik m dan terug? Ik moet woensdag weer kakken, dan wil ik m echt terug hebben. Gaat dat lukken?
of laat het opdrogen, dan kun je het er later zó afplukken..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:52 schreef Keiichi het volgende:
Neem voortaan je eigen pleepapier mee.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:08 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
of laat het opdrogen, dan kun je het er later zó afplukken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |