Ze stapt over op het spiraatlje.....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:55 schreef Eraser127 het volgende:
Misschien nog een andere pil proberen? Mijn vriendin heeft ook last gehad van "oud bloed" tussen haar menstruatie door en na een andere pil te hebben geprobeerd is het zo goed als weg. Mischien eens aan je arts vragen?
Baarmoederhalskanker is niet erfelijk. Andere problemen kunnen wel erfelijk zijn, zoals poliepen. Die zijn goedaardig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:52 schreef Angel00 het volgende:
Maar het is wel bekent in mijn familie dat er veel ''baarmoeder'' problemen zijn
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:49 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb bloedverlies tijdens seks en allerlei symptomen die ook op baarmoederhalskanker wezen.
Bij het uitstrijkje vond de dokter ook nog eens een heel vreemd plekje op mijn baarmoedermond en bleek dat deze enorm laag ligt.
Bij mij was er helemaal niks aan de hand, gewoon een plekje wat irriteert daar (ik had het toen al 6 maanden ongeveer).
Dus kop op
Denk dat ze momenteel wel wat anders aan haar hoofd heeft, niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:02 schreef Bootje84 het volgende:
Vriend wilt geen sex !!! (ja ja dat kan ook nog op deze were
Kom je daar ook nog even langs.? Je eigen topic die je op hebt gegeven ofzo?
dat weet ik wel zeker, ik vind die reactie dan ook ongepast, bootje84quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:28 schreef Valyx het volgende:
[..]
Denk dat ze momenteel wel wat anders aan haar hoofd heeft, niet?
Wtf is dit voor zin? En wat is een pap?quote:De uitlslag is er een pap 2.
Nee.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:46 schreef Saaaaab het volgende:
Eh, je hebt dus geen baarmoederhalskanker?
Pap is de afkorting van Papanicolaou, de uitvinder van de baarmoederhalsuitstrijkjes. Maar om dat nou telkens languit te gaan schrijven is ook weer zoiets. In Nederland word de Pap-classificatie gebruikt samen met een KOPAC-BE code, volg je het nog?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:41 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Wtf is dit voor zin? En wat is een pap?
'uitstrijkjes' en 'pap' lol /flauw.
dit is geen plek om te kloten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:41 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Wtf is dit voor zin? En wat is een pap?
'uitstrijkjes' en 'pap' lol /flauw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |