Deze post maak je met je iPhone hè? Aangezien THE met hoofdletters staat en ik zelf dat prbleem ook altijd hebquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:30 schreef Psychonikeo het volgende:
New kids on THE block mensen!!
Iphone freaksquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:34 schreef jna het volgende:
[..]
Deze post maak je met je iPhone hè? Aangezien THE met hoofdletters staat en ik zelf dat prbleem ook altijd heb
Oh, en toen begon hij over dat ik altijd op Fok zat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. Via dailymedia hè.. Dat ik daar ooit een opdracht voor had gedaan en dat ik iemand kende die daar ook werkte
Ik spoot mijn kappen altijd zelf... maar ik had dan ook vaak het geluk dat meer krassen waren, en niet kapotquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:30 schreef Puala het volgende:
Het komt wel goed hoop ik. Vanmiddag even laten schatten wat het kost om de kappen te maken. Heb al wel gezien dat ik precies de duurste en moeilijkste kappen kapot ben gevallen.
Nou, geluk... de bosjes inrijden, scooter uit de sloot moeten sleuren, paaltje geraakt, brugreling, muur van een steegje, in de sneeuw regelmatig op mijn plaat, complete electronica bijna opgerookt/scooter afgefikt...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:30 schreef Puala het volgende:
Dan heb je echt geluk gehad![]()
Vorige keer ben ik over het stuur heen gevolgen, nu viel het mee. Althans, nu doet mijn buik geen pijn etc.
Het zal vast allemaal goed werken etc. Alleen ik heb iets tegen mensen die zich blind stagen op stuff van apple (omf, kwijl kwijl kwijl, apple persoontjes dus).quote:
Hier zitten de gaten in en de krassen zijn best diep. Zal vanmiddag eens een foto maken als dat lukt tussen de bedrijven door.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik spoot mijn kappen altijd zelf... maar ik had dan ook vaak het geluk dat meer krassen waren, en niet kapot
Hmm, dan houd ik het nog braaf jaquote:[..]
Nou, geluk... de bosjes inrijden, scooter uit de sloot moeten sleuren, paaltje geraakt, brugreling, muur van een steegje, in de sneeuw regelmatig op mijn plaat, complete electronica bijna opgerookt/scooter afgefikt...
Ik wil weer een scooter, mis het wel als ik er nu zo over terugdenk![]()
Rofl. Blinde kipquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik spoot mijn kappen altijd zelf... maar ik had dan ook vaak het geluk dat meer krassen waren, en niet kapot
[..]
Nou, geluk... de bosjes inrijden, scooter uit de sloot moeten sleuren, paaltje geraakt, brugreling, muur van een steegje, in de sneeuw regelmatig op mijn plaat, complete electronica bijna opgerookt/scooter afgefikt...
Ik wil weer een scooter, mis het wel als ik er nu zo over terugdenk![]()
Eigenlijk wel. Meeste bestuurders zijn complete debielen.quote:
Is daar ook een scène van met 2 gasten die zitten te schoffelen als er een vrouw van haar fiets word gereden..?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:47 schreef jna het volgende:
Het mooie is nog dat ze wel op scooters rijden maar nkotb niet kennen.
Een schande!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:47 schreef jna het volgende:
Het mooie is nog dat ze wel op scooters rijden maar nkotb niet kennen.
Ik heb waarschijnlijk de oorzaak van mn probleem met de website gevonden!quote:
De host heeft melding gekregen dat er spam verstuurd werd vanaf zijn server. Eerste waar hij aan dacht was mijn virus etc. Vandaar dat hij al weer plat ligt. Baal d'r best van eigenlijk. Heb een lading dingen die ik er allemaal op wil gooien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk de oorzaak van mn probleem met de website gevonden!
Heb je weer hetzelfde probleem als vorige week?
Heb alle wachtwoorden veranderd, weer een lege index erop gezet en die is nu (na 3 dagen) nog steeds leeg. Dus dat lijkt te werkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
De host heeft melding gekregen dat er spam verstuurd werd vanaf zijn server. Eerste waar hij aan dacht was mijn virus etc. Vandaar dat hij al weer plat ligt. Baal d'r best van eigenlijk. Heb een lading dingen die ik er allemaal op wil gooien.
Wat was jouw oorzaak?
Dat is wel lekkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb alle wachtwoorden veranderd, weer een lege index erop gezet en die is nu (na 3 dagen) nog steeds leeg. Dus dat lijkt te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |