Mooi verwoord.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:27 schreef zovty het volgende:
Op die manier geven ze aan dat ze luxe poppetjes zijn die geen handenarbeid verrichten. Teken van luxe en sophisticatie.
Duidelijk? Mooi.
Opgelost. Slotje.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Je ziet dit vaak bij negerinnen & niet hoefde te werken.
En hip&happening Parijse modepopjes. Al zijn daar misschien de nagels met rouwrandjes wel in de mode.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Bah wat lelijk zeg. Je ziet dit vaak bij negerinnen of tokkiewijven.
Dit vind ik dan wel weer kunnen, ze zien er wel goed verzorgd uit, zijn niet gekleurd en komen tot de vinger toppen.quote:
Vaak bij vrouwen die het verrekken te werken ja en vinden dat ze overal recht op hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Bah wat lelijk zeg. Je ziet dit vaak bij negerinnen of tokkiewijven.
Ja, in Vietnam ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:27 schreef zovty het volgende:
Op die manier geven ze aan dat ze luxe poppetjes zijn die geen handenarbeid verrichten. Teken van luxe en sophisticatie.
Duidelijk? Mooi.
Opgelost. Slotje.
Vingers rechtop houden. Smsen was wel even lastig. En lenzen in doen zonder in je ogen te krabben vereist ook net een andere techniek.quote:
Ze gaan dan ook altijd zo vies krom groeien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vingers rechtop houden. Smsen was wel even lastig. En lenzen in doen zonder in je ogen te krabben vereist ook net een andere techniek.![]()
Ik heb trouwens niet die achterlijke dingen in de OP hoor, daar kan je echt niks mee volgens mij.
Ter illustratie even mijn nagels, inclusief de afgebroken nagel aan de wijsvinger![]()
[ afbeelding ]
De pink en de ringvinger vind ik nu wat te lang worden, nog langer en ik vind het niet mooi meer.
Wow, wat zijn ze mooi!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vingers rechtop houden. Smsen was wel even lastig. En lenzen in doen zonder in je ogen te krabben vereist ook net een andere techniek.![]()
Ik heb trouwens niet die achterlijke dingen in de OP hoor, daar kan je echt niks mee volgens mij.
Ter illustratie even mijn nagels, inclusief de afgebroken nagel aan de wijsvinger![]()
[ afbeelding ]
De pink en de ringvinger vind ik nu wat te lang worden, nog langer en ik vind het niet mooi meer.
Whehehequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:01 schreef InternetNinja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die teennagelsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:01 schreef InternetNinja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met de knokkelsquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:01 schreef InternetNinja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat klopt ! Ik heb dat ooit een cassiere zien doen met het aanslaan op de kassa.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met de knokkels![]()
en nee, k heb geen nepnagels, en mijn nagels zijn alleen lang, omdat ik te lui ben om ze te knippen, en breken altijd af op 0.4 cm langer dan mijn vinger
Dit vind ik gewoon mooi afgezien van het bijgeverfde witte dan.quote:
met de zijkant van de duim, doe ik sowieso altijd al op die manier...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja dat klopt ! Ik heb dat ooit een cassiere zien doen met het aanslaan op de kassa.
Maar smsen dan ?
Wat een gedoe
Gewoon met je nagel de knoppen indrukken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja dat klopt ! Ik heb dat ooit een cassiere zien doen met het aanslaan op de kassa.
Maar smsen dan ?
Wat een gedoe
Ja ik heb net even getest, ik doe dat ook met redelijk normale lange nagels.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met de zijkant van de duim, doe ik sowieso altijd al op die manier...
Nee dat voelt naar!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gewoon met je nagel de knoppen indrukken?
Zo hoort het imo. In ieder geval niet langer. Mjah en die french manicure hoeft ook niet per se, maar de lengte is primaquote:
Dat noem ik een joepieduimquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:50 schreef RodeNek het volgende:
TS wilt liever zulke nagels?
[ afbeelding ]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |