Ik baal daar dus echt van hè. Dat de dingen niet gaan, zoals ze horen te gaan. Wellicht heeft meneer B. daar ook een beetje last van.quote:
Ill is ze zeker, gehuwd zijn we niet, nee.quote:Op maandag 2 november 2009 19:34 schreef k_man het volgende:
JAM had een ille bitch, maar het huwelijk is ontbonden.
Of mevrouw K. ook zo ill is en of JAM haar al de zijne mag noemen, hebben we volgens mij nog niet mogen vernemen.
Het gaat goed! Ik ga deze week langs om een en ander op te meten en alle stopcontacten e.d. te lokaliseren. Daarna wil ik binnen een week of twee een loungebank en een fauteuil bestellen (de rest komt wel in januari).quote:Op maandag 2 november 2009 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
Zodiakk, hoe gaat het eigenlijk met jouw inrichtingsplannen?
Je moet maar zo denken, dan kunnen je kids er de eerste jaren niet bij.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:00 schreef Gellius het volgende:
Mijn stopcontacten zijn een steen des aanstoots. Het heeft de verhuurder behaagd deze bij iedere muur op tachtig centimeter hoogte, in het midden van de muur te positioneren.
Razernij!
Ik voel me vanavond helemaal 1994. Bij de vorige pop quiz heb ik kaartjes gewonnen voor Heather Nova, in het Paard.quote:Op zondag 1 november 2009 23:49 schreef Gellius het volgende:
Ik voel me weer helemaal 1990.
Ringworm is een huidaandoening.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:49 schreef Claudia_x het volgende:
Er zit in ieder geval een parasiet in m'n buik. Misschien is het wel een ringworm?
Daarom kon ik dus geen goede pics vinden! Ik bedoelde natuurlijk lintworm. Maar daar val je in de regel van af.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ringworm is een huidaandoening.
Bij ons hielp maar één ding: onverwachte so's. En dan natuurlijk wel het gerucht verspreiden dat er één op komst is.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:18 schreef mane het volgende:
Ik begrijp dat wel, maar heeft iemand misschien een briljant idee: hoe krijg ik ze aan het leren? Ik vind het zo irritant als ik dat heel schools tussentijds moet gaan controleren en strafwerk of zoiets moet gaan geven. Shadylane, ik vertrouw op jouw ervaring en genialiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |