abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74349396
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 07:53 schreef Claudia_x het volgende:
2 november - mane, I.R.Baboon
Ik baal daar dus echt van hè. Dat de dingen niet gaan, zoals ze horen te gaan. Wellicht heeft meneer B. daar ook een beetje last van.

Ik droomde laatst dat mijn zwangere vriendin een jongetje kreeg (zij weet niet wat 't gaat worden). En dat heb ik maar meteen aan iedereen verteld om te voorkomen dat ze straks een jongetje krijgt en ik zeg: oh dat had ik gedroomd, en dat niemand mij dan gelooft.

Bij een andere vriendin droomde ik voordat ze zwanger werd dat ze een dochter kreeg. En die kreeg ze ook. Nu hecht ik geen waarde aan mijn voorspellende gaven (zie de datum alhier), maar ik vind het toch wel leuk om te vertellen. Die dromen zijn ook zo echt en dan word ik helemaal blij wakker. Mijn geliefde kijkt mij bij dit verhaal alleen maar aan en rolt wat met zijn ogen. Ik zie nu voor me dat Gellius bij het lezen van dit verhaal hetzelfde doet. En zodiakk. En nog wat mensen.

. .
The real is always way ahead of what we can imagine.
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:25:07 #227
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_74349467
Tja, 50% kans dat je het bij het juiste eind hebt.

Ik denk dat het toch iets indrukwekkender is als je het nummer van het winnende staatslot van volgende week droomt.
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:30:11 #228
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_74349641
Wat een geoudehoer zeg, man oh man.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:31:24 #229
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_74349690
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:34 schreef k_man het volgende:
JAM had een ille bitch, maar het huwelijk is ontbonden.

Of mevrouw K. ook zo ill is en of JAM haar al de zijne mag noemen, hebben we volgens mij nog niet mogen vernemen.
Ill is ze zeker, gehuwd zijn we niet, nee.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_74350095
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
Zodiakk, hoe gaat het eigenlijk met jouw inrichtingsplannen?
Het gaat goed! Ik ga deze week langs om een en ander op te meten en alle stopcontacten e.d. te lokaliseren. Daarna wil ik binnen een week of twee een loungebank en een fauteuil bestellen (de rest komt wel in januari).
pi_74350827
Mijn stopcontacten zijn een steen des aanstoots. Het heeft de verhuurder behaagd deze bij iedere muur op tachtig centimeter hoogte, in het midden van de muur te positioneren.

Razernij!
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:01:20 #232
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_74350859
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:00 schreef Gellius het volgende:
Mijn stopcontacten zijn een steen des aanstoots. Het heeft de verhuurder behaagd deze bij iedere muur op tachtig centimeter hoogte, in het midden van de muur te positioneren.

Razernij!
Je moet maar zo denken, dan kunnen je kids er de eerste jaren niet bij.
pi_74351476
Ja, zo moet ik maar 's denken.
pi_74352008
Bij ons zijn ze allemaal zo goed weggewerkt dat ik niet eens voor een slaaplampje voor de kleine kan zorgen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74358896
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:49 schreef Gellius het volgende:
Ik voel me weer helemaal 1990.
Ik voel me vanavond helemaal 1994. Bij de vorige pop quiz heb ik kaartjes gewonnen voor Heather Nova, in het Paard.

http://www.paard.nl/Default.aspx?event-filter=1&id=1241668&a#index1241668
pi_74374029
Het lijstje blijft ongewijzigd:

1 november - Gellius
2 november - mane, I.R.Baboon

4 november (uitgerekende datum) - Z
5 november - Quir, Batuwu_Griekgriek
6 november - DO2
9 november- beeer, zodiakk
10 november - k_man
11 november - Shadylane
12 november - sigme
13 november - Tha_Erik
16 november - Claudia_x

4 november begint nu ook onwaarschijnlijk te worden, Z. Maar wie weet!
pi_74374156
Je bent toch wel ècht zwanger hè?
pi_74374173
Er zit in ieder geval een parasiet in m'n buik. Misschien is het wel een ringworm?
pi_74374202
Enfin, au boulot. Jij hebt het toch maar makkelijk, Claudia.
pi_74374224
Ja, ik ben maar werkeloos in afwachting van de ergste pijn die ik ooit in mijn leven zal ervaren*.

*Tenzij ik ooit een lichaamsdeel moet laten amputeren.
pi_74374280
Ja, maar ik heb 'n personeelsuitje morgen. Dan hebben we het toch meer over 'n leed van Oudtestamentische proporties.
pi_74374299
Een personeelsuitje is optioneel. Mijn pijn is onvermijdelijk.
pi_74374414
Jawel, jawel, maar jij hoeft er niet een hele avond gezellig bij te converseren, c.

Lekker fris buiten .
pi_74374533
Nou, en jij hoeft er niet bij uit te scheuren.
  woensdag 4 november 2009 @ 08:42:12 #245
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_74374691
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:49 schreef Claudia_x het volgende:
Er zit in ieder geval een parasiet in m'n buik. Misschien is het wel een ringworm?
Ringworm is een huidaandoening.

Goedemorgen allen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_74374745
quote:
Op woensdag 4 november 2009 08:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ringworm is een huidaandoening.
Daarom kon ik dus geen goede pics vinden! Ik bedoelde natuurlijk lintworm. Maar daar val je in de regel van af.

pi_74375318
Ohjee, als kind had ik panische angst voor een lintworm. Mijn oma had me verteld dat zij er ooit eentje had gehad.

Heather Nova was live beter dan ik had gedacht. Opmerkelijk feit was dat er veel lesbiennes waren die nog net geen tuinbroek droegen.

En nu moet ik nakijken, nakijken, nakijken. De eerste toetsen geschiedenis van klas V zijn opmerkelijk slecht gemaakt. Zo typisch; de moeilijkere inzichtvragen doen ze relatief goed, terwijl de reproductievragen (het gewone leerwerk) echt slecht worden gedaan. Ze voelen zich daar 'te goed' voor, dingen uit je hoofd leren is stom. Ik begrijp dat wel, maar heeft iemand misschien een briljant idee: hoe krijg ik ze aan het leren? Ik vind het zo irritant als ik dat heel schools tussentijds moet gaan controleren en strafwerk of zoiets moet gaan geven. Shadylane, ik vertrouw op jouw ervaring en genialiteit.
pi_74375522
Mijn ervaring leert me dat je niet de illusie moet koesteren een grote groep zestienjarigen massaal aan het leren te krijgen.
pi_74375584
Maar daar heb je weinig aan zeker? Ik heb er ook geen trek in om in een bovenbouwklas nog op huiswerk te gaan controleren, en zorg dus gewoon dat er zonder leren nauwelijks een voldoende te halen valt voor bepaalde toetsen. Dan gaan de meesten vroeg of laat wel overstag.
pi_74375670
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:18 schreef mane het volgende:
Ik begrijp dat wel, maar heeft iemand misschien een briljant idee: hoe krijg ik ze aan het leren? Ik vind het zo irritant als ik dat heel schools tussentijds moet gaan controleren en strafwerk of zoiets moet gaan geven. Shadylane, ik vertrouw op jouw ervaring en genialiteit.
Bij ons hielp maar één ding: onverwachte so's. En dan natuurlijk wel het gerucht verspreiden dat er één op komst is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')