daar hebben ze er vast wel eentje, maar niet goedkoopquote:
Hoeveel kost het daar ong.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar hebben ze er vast wel eentje, maar niet goedkoop
ik ben geen peugeot dealer, ff bellen lijkt me het bestequote:
Dacht dat je zoiets al eerder had meegemaaktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben geen peugeot dealer, ff bellen lijkt me het beste
de enige ervaring die ik heb met autodealers is dat ze voor kleine lullige onderdeeltjes altijd de hoofdprijs vragen, ongeacht het merkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:28 schreef seetjai het volgende:
[..]
Dacht dat je zoiets al eerder had meegemaakt![]()
Maar thnx iig, zal wel ff naar de sloop gaan
als in een molotov cocktail?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:48 schreef Sulletjes het volgende:
...
Wat ik toen gedaan heb (tot ik een nieuwe gevonden had op de sloop) is een oude poetslap in dat tankgat gestoken..![]()
...
Ja, maar universele tankdop mag helaas niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:54 schreef Mikkie het volgende:
Bij elke autoshop kun je wel een tankdop kopen.
Meen je dat nou? Hoezo dat dan? Het gaat er toch om dat dat ding afsluit...?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, maar universele tankdop mag helaas niet.
Het mag toch wel tijdelijk? Die dingen zijn ook bedoeld voor tijdelijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Hoezo dat dan? Het gaat er toch om dat dat ding afsluit...?
Dat snap ik, maar nogmaal als tijdelijke oplossing is het toch ideaal?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:20 schreef robert-dirksen het volgende:
Originele, goed afsluitende is verplicht voor APK.
Maar hoe wordt bepaald of het ding origineel is of niet? Ik bedoel, als het ding maar goed past en afsluit is het toch prima? M'n zus rijdt al twee jaar rond met een tankdop van de Halfords, geen enkel probleem bij de APK hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:20 schreef robert-dirksen het volgende:
Originele, goed afsluitende is verplicht voor APK.
Het gaat er ook niet om of het gezien wordt en gerapporteerd wordt of niet. Het mag niet klaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar hoe wordt bepaald of het ding origineel is of niet? Ik bedoel, als het ding maar goed past en afsluit is het toch prima? M'n zus rijdt al twee jaar rond met een tankdop van de Halfords, geen enkel probleem bij de APK hoor.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:58 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of het gezien wordt en gerapporteerd wordt of niet. Het mag niet klaar.
Ik kan ook al 2 jaar lang door rood rijden, dat betekent niet dat het wel mag
Maar wanneer is iets een originele tankdop? Het maakt toch geen flikker uit wie dat ding geproduceerd heeft, als 'ie maar past en z'n werking goed doet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:58 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of het gezien wordt en gerapporteerd wordt of niet. Het mag niet klaar.
Ik kan ook al 2 jaar lang door rood rijden, dat betekent niet dat het wel mag
Drie tientjes voor een tankdop is vrij stevig, vind ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:13 schreef Barcaconia het volgende:
Ik denk dat je zelfs bij de dealer voor 3 of 4 tientjes al klaar bent. En natuurlijk even sloperijen afbellen. Een 306 moet makkelijk te vinden zijn.
Mwah, voor een originele dealer-tankdop kan ik me voorstellen dat het zoveel kost. Het is inderdaad redelijk aan de prijs maar niks te gek vind ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Drie tientjes voor een tankdop is vrij stevig, vind ik.
Het is iets genuanceerder dan dat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt ook een imitatie-uitlaat onder je auto schroeven in plaats van een originele. Als 'ie z'n werk als uitlaat goed doet, maakt dat niets uit.
Ja dat viel me ook best opquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:40 schreef r0binhood het volgende:
volgens mij verdampt je benzine ook sneller als je geen tankdop hebt.
dus je verbruik zou in principe ook hoger moeten zijn nu.
Alsof ze dat zienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:43 schreef shouta het volgende:
Als de politie je bekeurt voor het niet hebben van een tankdop, reken dan maar op een boete van minimaal 250 euro.Ik zou maar snel een nieuwe halen!
Nette prijs! Had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:24 schreef seetjai het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook best op![]()
Maar heb iig een nieuwe tankdop gekocht bij de dealer voor 8 euro
Bij de Peugeot Dealer..?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:47 schreef seetjai het volgende:
Geen idee, maar het was precies hetzelfde als de vorige.
Ik had alleen Peugeot 306 bouwjaar 2000 gezegd en diegene wist gelijk welk tankdop ik nodig heb.
Klinkt als een originelequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:47 schreef seetjai het volgende:
Geen idee, maar het was precies hetzelfde als de vorige.
Ik had alleen Peugeot 306 bouwjaar 2000 gezegd en diegene wist gelijk welk tankdop ik nodig heb.
Stelen, adviseer je?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
op de sloop, en dan in je zak steken
heb ook een tijd lang rondgereden met een standaard tankdop van een tankstation nadat ik de originele kwijt wasquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:19 schreef seetjai het volgende:
Wil eerst ff zeggen; heb weinig verstand van auto's dus..
Gisteren ging ik tanken en toen kwam ik achter dat m'n tankdop er niet meer was![]()
Week geleden had ik m'n auto uitgeleend en sinds kort had ik m'n auto nodig.
Maar diegene zei dat ie toen er al niet meer was
Kan echt niks meer van herinneren, maar is het verstandig om zonder een tankdop te rijden ?
Durfde gister niet eens vol te tanken, want tjah..
Waar kan je (goedkoop) een nieuwe tankdop kopen voor een Peugeot 306
thnx
Het mag wel! Lees het artikel ergens boven je maar.quote:Op zondag 1 november 2009 00:40 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
heb ook een tijd lang rondgereden met een standaard tankdop van een tankstation nadat ik de originele kwijt wasmaar zoals ik nu lees mag dat niet eens? waarom verkopen ze die dingen dan? het gaat er toch om dat dat ding afsluit?
ahh bedankt! vrij lang gedaan over mijn reactie merk ik nu ookquote:Op zondag 1 november 2009 00:47 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Het mag wel! Lees het artikel ergens boven je maar.
Edit: post #27
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |