daar hebben ze er vast wel eentje, maar niet goedkoopquote:
Hoeveel kost het daar ong.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar hebben ze er vast wel eentje, maar niet goedkoop
ik ben geen peugeot dealer, ff bellen lijkt me het bestequote:
Dacht dat je zoiets al eerder had meegemaaktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben geen peugeot dealer, ff bellen lijkt me het beste
de enige ervaring die ik heb met autodealers is dat ze voor kleine lullige onderdeeltjes altijd de hoofdprijs vragen, ongeacht het merkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:28 schreef seetjai het volgende:
[..]
Dacht dat je zoiets al eerder had meegemaakt![]()
Maar thnx iig, zal wel ff naar de sloop gaan
als in een molotov cocktail?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:48 schreef Sulletjes het volgende:
...
Wat ik toen gedaan heb (tot ik een nieuwe gevonden had op de sloop) is een oude poetslap in dat tankgat gestoken..![]()
...
Ja, maar universele tankdop mag helaas niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:54 schreef Mikkie het volgende:
Bij elke autoshop kun je wel een tankdop kopen.
Meen je dat nou? Hoezo dat dan? Het gaat er toch om dat dat ding afsluit...?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, maar universele tankdop mag helaas niet.
Het mag toch wel tijdelijk? Die dingen zijn ook bedoeld voor tijdelijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Hoezo dat dan? Het gaat er toch om dat dat ding afsluit...?
Dat snap ik, maar nogmaal als tijdelijke oplossing is het toch ideaal?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:20 schreef robert-dirksen het volgende:
Originele, goed afsluitende is verplicht voor APK.
Maar hoe wordt bepaald of het ding origineel is of niet? Ik bedoel, als het ding maar goed past en afsluit is het toch prima? M'n zus rijdt al twee jaar rond met een tankdop van de Halfords, geen enkel probleem bij de APK hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:20 schreef robert-dirksen het volgende:
Originele, goed afsluitende is verplicht voor APK.
Het gaat er ook niet om of het gezien wordt en gerapporteerd wordt of niet. Het mag niet klaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar hoe wordt bepaald of het ding origineel is of niet? Ik bedoel, als het ding maar goed past en afsluit is het toch prima? M'n zus rijdt al twee jaar rond met een tankdop van de Halfords, geen enkel probleem bij de APK hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |