Goeie!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb uitgelegd wat er feitelijk speelt: de ouderen worden juist niet getroffen, waardoor nu relatief veel meer kinderen, jongeren en mensen van middelbare leeftijd worden getroffen.
Waarbij de meesten (als in: vrijwel iedereen) gelukkig een zeer mild ziektebeeld hebben.
Zo kun je het idd zienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Is dat een goedkoop alternatief voor Tamiflu?
Maar als je wat zegt over winkelmedewerkers die overal met hun ongewassen poten aanzitten ipv met een tang of een plastic zakje wat pakken ben je een zeikert...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:47 schreef Smolderbeard het volgende:
Er gaan in een normaal jaar zo'n 110 Europeanen per dag dood door griep.
Je leest het goed ja, 110 per dag.
Als er deze winter 2000 Nederlanders de pijp uit gaan door de Jennifer Lopez burito griep is er een kans van 0,01 procent dat je zelf de klos bent (veriaties in gezondheid voorbehouden).
En mensen vallen over elkaar heen om 1 of 2 doden.
Gelul. Kinderen hebben vaak koorts en ook extreem hoge koorts boven de 39,5. Koorts hoort nu eenmaal bij het uitzieken. Belde jij vroeger direct je huisarts als je kind een dagje koorts had ?Als kinderen niet meer willen drinken is het urgent i.v.m. uitdroging e.d.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar er mag misschien wel wat duidelijkere uitleg gegeven worden aan de ouders. Bijvoorbeeld dat bij een bepaalde hoge koorts opnieuw gebeld moet worden.
Gewoon een advies als: Koorts hoort erbij, ze moet gewoon uitzieken, is onvoldoende.
Ondertussen leven er miljoenen bacterieen op je brief- en muntgeld en daar hoor je niemand overquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar als je wat zegt over winkelmedewerkers die overal met hun ongewassen poten aanzitten ipv met een tang of een plastic zakje wat pakken ben je een zeikert...
Wat mij betreft niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar als je wat zegt over winkelmedewerkers die overal met hun ongewassen poten aanzitten ipv met een tang of een plastic zakje wat pakken ben je een zeikert...
Ik eet geen geld en heb nog van mijn moeder geleerd voor het eten mijn handen te wassen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ondertussen leven er miljoenen bacterieen op je brief- en muntgeld en daar hoor je niemand over
Bij de c-1000 hangt sinds een paar weken zo'n reinigingsapparaat, waarmee je je handen en het winkelwagentje kunt ontsmetten. Heb het tot nu toe nog niemand zien gebruiken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat die antivirale middelen dan straks niet meer werken en omdat de bijwerkingen ook niet mals zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:25 schreef Gia het volgende:
Daar mag best wat adequater naar gehandeld worden. Kind met griep? Geef gewoon die antivirale middelen. Waarom afwachten?
http://www.nu.nl/algemeen(...)exicaanse-griep.htmlquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wacht het nieuws maar af vandaag...
Ab Klink ben jij het?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)exicaanse-griep.html
Sorry, mocht nog niet zoveel loslaten vanochtend.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)exicaanse-griep.html
Sorry, mocht nog niet zoveel loslaten vanochtend.
Waar is dit kind dan aan overleden? Waarom staat zij er niet bij in dit rijtje?quote:Het betreft een 11-jarig meisje, een 6-jarig jongetje, een man van 25 jaar en een 56-jarige vrouw.
Waar is ie, die vuilak?!quote:
Die moet denk ik nog bewezen worden dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:14 schreef Gia het volgende:
[..]
[..]
Waar is dit kind dan aan overleden? Waarom staat zij er niet bij in dit rijtje?
Pff,vrijwel iedereen gaat winkelen ZONDER tussendoor of nadien zijn/haar handen te ontsmetten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik eet geen geld en heb nog van mijn moeder geleerd voor het eten mijn handen te wassen.
Maar ik dacht door dat: "Wacht het nieuws maar af, vandaag" van Kikoo, dat dat over deze 3-jarige zou gaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die moet denk ik nog bewezen worden dan?
Die waren toch ook al bekend?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar ik dacht door dat: "Wacht het nieuws maar af, vandaag" van Kikoo, dat dat over deze 3-jarige zou gaan.
Gaat het over 2 andere kinderen en 2 volwassenen, waarvan 3 al onderliggende aandoeningen hadden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |