Dat was uiteindelijk hersenvliesontsteking.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat meisje van de week, die van 16, die had het dus NIET. Ik herhaal, die had het dus NIET.
Huh? Jij hebt dit topic toch zelf geopend?quote:Op zondag 1 november 2009 19:03 schreef kL0j00h het volgende:
Blijkbaar vind je het interessant genoeg om het topic te openen.
Ik bedoel om op de link te klikken en de inhoud te lezen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:07 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Huh? Jij hebt dit topic toch zelf geopend?`
wat is je risico dan?quote:Op maandag 2 november 2009 19:50 schreef HCFM het volgende:
vandaag is mij gevraagt of ik een spuit wilde omdat ik een risicofactor ben :p
Wat voor risico's lever je precies op?quote:Op maandag 2 november 2009 19:50 schreef HCFM het volgende:
vandaag is mij gevraagt of ik een spuit wilde omdat ik een risicofactor ben :p
Dat is met de gewone griep zo en veel mensen blijven het daar dan ook mee vergelijken. Maar blijkbaar is het moeilijk te begrijpen dat dit een vervelende variant is.quote:Op maandag 2 november 2009 18:17 schreef Jahishere het volgende:
echt vreemd dacht juist dat het dodelijk was voor ouderen. 60+
It's all about memory T-cells....quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:41 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Dat is met de gewone griep zo en veel mensen blijven het daar dan ook mee vergelijken. Maar blijkbaar is het moeilijk te begrijpen dat dit een vervelende variant is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |