abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 02:52:44 #1
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_74212121
Nee, dit word niet weer zo'n " ow god er staat een deurwaarder voor mijn deur, wat nu!?" topic, nee ik heb geen enkele geldschuld. Maar mijn huisgenote blijkbaar wel, en flink ook.
Kleine situatieschets, we wonen met zijn vieren in een huis, met drie is het heel gezellig, zij is al 32 en woont hier al jaren, is overdag weg en als ze thuis is is haar deur van binnen op slot.
Nu stond er vandaag weer een deurwaarder voor de deur met de mededeling dat hij voor de inboedel kwam. gelukkig alleen voor haar inboedel. Nu zullen haar problemen me echt een spreekwoordelijke worst wezen, maar ik ben bang voor onze voordeur. Feit is dat ze er overdag nooit is, en wij ook niet altijd, en dan boren ze de voordeur open. Nieuw slot betekent dat wij er niet meer in kunnen. Hoe gaat dat in de praktijk? zou ik die sleutel dan ergens op kunnen halen?
De deurwaarder was overigens erg aardig en zei dat hij een berichtje voor ons zou achterlaten als hij wist wanneer hij langs zou komen met de slotenmaker. Maar die man is uiteraard ook druk en zou dit kunnen vergeten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eltonno op 30-10-2009 16:24:18 ]
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 03:05:16 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_74212222
hahaha
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 03:10:17 #3
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_74212258
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 03:05 schreef Megumi het volgende:
hahaha
Ook de reactie van de deurwaarder, 2 studenten voor zijn neus die het niet boeide waar hij voor kwam maar die alleen bang waren voor hun voordeur en of ze hun huis nog wel inkonden...
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 03:29:50 #4
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_74212412
Ik zou er maar zijn als ze de inbeslagneming gaan uitvoeren in elk geval.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 05:18:22 #5
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_74212651
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 03:29 schreef Megumi het volgende:
Ik zou er maar zijn als ze de inbeslagneming gaan uitvoeren in elk geval.
al was het alleen maar om je voordeur te sparen en voor het verhaal
pi_74212681
Die man is hier ook een keer geweest.
Niet voor mij trouwens, was voor een ex bewoner
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_74212787
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 05:41 schreef Jegorex het volgende:
Die man is hier ook een keer geweest.
Niet voor mij trouwens, was voor een ex bewoner
Dezelfde deurwaarder? das ook knap
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 07:28:58 #8
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_74212901
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 06:56 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

Dezelfde deurwaarder? das ook knap
Alsof hij de rest van de week stilzit
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 07:58:23 #9
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74213068
hahahaha geweldig...
Stand for something or fall for anything
pi_74213426
Lol en jij denkt dat ze alleen haar spullen meenemen? Dan zou ik toch maar is meer info gaan winnen als ik jullie was.
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
pi_74213436
zullen ze niet standaard een briefje op de deur hangen waar je de sleutels van je nieuwe slot kan ophalen. Lekkere huisgenoot ook.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:40:40 #12
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_74213523
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 08:34 schreef maan het volgende:
Lol en jij denkt dat ze alleen haar spullen meenemen? Dan zou ik toch maar is meer info gaan winnen als ik jullie was.
Aangezien er sprake is van aparte woonunits, zoals ik uit de OP lees, zullen ze inderdaad alleen haar spullen opschrijven, ja. Of denk jij dat deurwaarders in flatgebouwen ook alle appartementen afgaan?

Oh, en 'is' is een werkwoord.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_74213567
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 08:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Aangezien er sprake is van aparte woonunits, zoals ik uit de OP lees, zullen ze inderdaad alleen haar spullen opschrijven, ja. Of denk jij dat deurwaarders in flatgebouwen ook alle appartementen afgaan?

Oh, en 'is' is een werkwoord.

Kleine situatieschets, we wonen met zijn vieren in een huis, met drie is het heel gezellig, zij is al 32 en woont hier al jaren, is overdag weg en als ze thuis is is haar deur van binnen op slot.

Ze wonen met z'n 3en in 1 huis tegenwoordig is het zo dat alles wat in dat huis staat een deurwaarder mee mag nemen zelfs je huisdieren als het moet.
Ook al heb je ieder een eigen kamer.
Vroeger kon je nog zeggen dat is van mij maar tegenwoordig dus gewoon niet.
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:46:35 #14
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_74213606
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 08:43 schreef maan het volgende:

[..]

Ze wonen met z'n 3en in 1 huis tegenwoordig is het zo dat alles wat in dat huis staat een deurwaarder mee mag nemen zelfs je huisdieren als het moet.
Volgens mij kan dat alleen bij bodembeslag en is de Belastingdiesnt de enige die dat kan eisen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_74213622
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 08:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat alleen bij bodembeslag en is de Belastingdiesnt de enige die dat kan eisen.
Nee hoor.
pi_74214134
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 08:47 schreef maan het volgende:

[..]

Nee hoor.
Lijkt me sterk, ik zou me alleen wel zorgen maken om spullen die in de algemene ruimtes staan.
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_74214648
Ik zou gewoon een röntgenbuis in de hal neerzetten en dan een briefje op de deur dat er binnen radioactieve tests uitgevoerd worden!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_74214674
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 07:28 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

Alsof hij de rest van de week stilzit
Ja maar hoe weet je nou welke deurwaarder het is, ik zie geen foto, geen naam.. zelfs niet de naam van het incassobureau. 1 incasso in de week lijkt me wel een chill baantje
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:46:36 #19
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_74216344
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:44 schreef Biancavia het volgende:
Ik zou gewoon een röntgenbuis in de hal neerzetten en dan een briefje op de deur dat er binnen radioactieve tests uitgevoerd worden!
Ik krijg een flashback
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_74216434
quote:
Bewezen oplossing
Oh, and that's a bad miss!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:55:56 #21
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_74216695
quote:
Die heb ik niet, wel een oliedrum met radioactief afval, werkt dat ook? owja + 220 op de deurbel
Maar het gaat hier inderdaad om apparte woonunits (we wonen trouwens met zijn 4-en)
En ik ben niet bang voor mijn spullen, het is niet de eerste keer. De vorige deurwaarder + politie stond ook al versteld toen we me kopjes koffie aan kwamen zetten, en heeft ons toen uitgelegd dat voor studentenhuizen de wet toch iets anders in elkaar zit (heeft te maken met verschillende huurcontracten + eigenaar pand).
Openbare ruimtes maak ik me ook geen zorgen over, die hebben we wel, maar afgezien van een halve skiff en een gehuurde wasmachine staat daar niks.
Het zou alleen klote zijn als hij de sloten vervangt, want hoorde vandaag dat de probleemhuisgenote dan de enige is die de sleutels mag ophalen.
Ze zit trouwens goed in de problemen, want hij mag ons niks vertellen alleen dat het van de gemeente kredietbank was, dus ben bang voor haar dat ze daarmee haar vorige schuld heeft afgelost en toen niks meer heeft betaald... Vandaag even met hem gebeld en hij verwacht donderdag a.s. langs te komen als hij niks hoort.. Ik houd jullie op de hoogte.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:00:27 #22
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_74216873
Probeer te bedingen dat naast je probleemhuisgenote, ook de huisbaas (=eigenaar van het pand) op de hoogte wordt gesteld van het vervangen van het slot door de deurwaarder. Dan kan je in ieder geval relatief snel via hem / haar een nieuwe sleutel krijgen.
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:03:00 #23
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_74216967
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:00 schreef caspervc het volgende:
Probeer te bedingen dat naast je probleemhuisgenote, ook de huisbaas (=eigenaar van het pand) op de hoogte wordt gesteld van het vervangen van het slot door de deurwaarder. Dan kan je in ieder geval relatief snel via hem / haar een nieuwe sleutel krijgen.
Stond ook op het punt om de deurwaarder te bellen met de mededeling dat hij wel even een reservesleutel mag komen ophalen Maar dat is een goede 2de oplossing idd.
pi_74217078
vraag dof om advies
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_74217240
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:03 schreef Eltonno het volgende:

[..]

Stond ook op het punt om de deurwaarder te bellen met de mededeling dat hij wel even een reservesleutel mag komen ophalen Maar dat is een goede 2de oplossing idd.
Van de voordeur zou ik die zo meegeven. Anders zit je zelf incl. je 2 overige toffe huisgenoten met de gebakken peren

eigenlijk gewoon een tvp dus
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:00:41 #26
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_74218993
Een sleutel aan de deurwaarder verstrekken lijkt me inderdaad een goed idee Dan hoeft er niets kapot gemaakt te worden aan de voordeur. Maar als het enigszins mogelijk is, zou ik zorgen dat minstens één van jullie aanwezig is als de deurwaarder komt.

Misschien kun je afspreken dat je hem af en toe belt om te vragen of hij inmiddels de datum weet waarop hij komt om beslag te leggen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:10:19 #27
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_74219325
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:00 schreef Rewimo het volgende:
Een sleutel aan de deurwaarder verstrekken lijkt me inderdaad een goed idee Dan hoeft er niets kapot gemaakt te worden aan de voordeur. Maar als het enigszins mogelijk is, zou ik zorgen dat minstens één van jullie aanwezig is als de deurwaarder komt.

Misschien kun je afspreken dat je hem af en toe belt om te vragen of hij inmiddels de datum weet waarop hij komt om beslag te leggen?
We gaan ook een klein thuisblijf rooster opstellen. Zodat er tijdens werkuren altijd iemand thuis is (of kunnen ze ook na 6 uur nog komen.)
En hij heeft nogmaals toegezegd dat hij een brief in de bus gooit wanneer hij komt (alleen voor ons), maar mocht die dinsdag ofzo er nog niet zijn ga ik hem inderdaad gewoon weer bellen. Een reservesleutel vond hij niet zo'n goed idee, dan kwam hij in de knoop met wat dingen ofzo, snapte hem niet helemaal. Maar gaf wel de tip aan ons om thuis te zijn, dat waren we al van plan dus doen we dat maar.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:11:13 #28
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_74219358
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:06 schreef badboynova het volgende:
vraag dof om advies
dof?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:22:29 #29
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_74219709
In dit popcorn topic moet ik gepost hebben, ik ben te benieuwd naar de afloop.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:45:11 #30
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_74220431
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:22 schreef HunterSThompson het volgende:
In dit popcorn topic moet ik gepost hebben, ik ben te benieuwd naar de afloop.
Ik hoop natuurlijk ook op een goed verhaal, maar ze kan altijd nog gaan betalen.
Zou opzich wel jammer zijn, hebben we voor niks al die moeite gedaan (thuisblijven etc. )
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:48:00 #31
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_74220518
Goed verhaal. Hier laatst ook al zo'n knakker aan de deur voor een huisgenoot die eruit getieft wordt, maar niet weg wil.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_74220576
We willen straks wel fotos zien van een kamer die leeg gehaald wordt
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:43:23 #33
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_74222487
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:50 schreef Basp1 het volgende:
We willen straks wel fotos zien van een kamer die leeg gehaald wordt
Zal mijn best doen als het zover komt, maar denk niet dat politie+deurwaarder heel blij worden van foto's... Zal even uitzoeken hoe ik het sluitergeluid van mijn telefoon uit kan zetten
pi_74223462
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:10 schreef Eltonno het volgende:
Een reservesleutel vond hij niet zo'n goed idee, dan kwam hij in de knoop met wat dingen ofzo, snapte hem niet helemaal.
Zullen wel wat juridische haken en ogen aanzitten, zoiets van dat 'ie alleen door een huis (of portiek)genoot binnengelaten mag worden, of anders door de slotenmaker+politie. Kan me voorstellen dat er juist met dit soort situaties met de nodige zorgvuldigheid gewerkt moet worden.

(verder is dit natuurlijk gewoon 'n verkapte tvp, geloof dat dit topic iets meer kans maakt op een uitkomst dan het andere deurwaarder topic van deze week )
pi_74224207
TVP . kopje koffie? geweldig
Let me occupy your mind
As you do mine
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:33:05 #36
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_74224240
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:10 schreef Eltonno het volgende:

[..]

We gaan ook een klein thuisblijf rooster opstellen. Zodat er tijdens werkuren altijd iemand thuis is (of kunnen ze ook na 6 uur nog komen.)
Een gerechtsdeurwaarder is bevoegd om van maandag tot en met zaterdag van 7.00 tot 20.00 langs te komen. In de praktijk hanteren de meesten echter kantoortijden.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:57:09 #37
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_74225091
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:33 schreef Alicey het volgende:

[..]

Een gerechtsdeurwaarder is bevoegd om van maandag tot en met zaterdag van 7.00 tot 20.00 langs te komen. In de praktijk hanteren de meesten echter kantoortijden.
Als ze om 7 uur komen op een zaterdag gooi ik wel een sleutel voor ze uit het raam Dan lig ik iig nog in bed.
pi_74225228
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 08:43 schreef maan het volgende:

[..]

Zo lang je kunt aantonen dat het jouw spullen zijn die de deurwaarder meeneemt, zul je je spullen terugkrijgen (of neemt hij ze niet eens mee als je meteen aantoont dat het van jou is). Verder is het slechts zo in het geval van bodembeslag dat daadwerkelijk alles mee mag worden genomen en eventueel geexecuteerd, ook al is het niet van jou.

Overigens kan een deurwaarder ook voor 7.00 of na 20.00 komen MITS hij toestemming heeft van de rechter (alleen in uitzonderlijke situaties). Afgezien daarvan is niet eens bekend om wat voor soort deurwaarder het hier gaat (iemand zei gerechtsdeurwaarder).
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:05:18 #39
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_74225380
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:01 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Zo lang je kunt aantonen dat het jouw spullen zijn die de deurwaarder meeneemt, zul je je spullen terugkrijgen (of neemt hij ze niet eens mee als je meteen aantoont dat het van jou is). Verder is het slechts zo in het geval van bodembeslag dat daadwerkelijk alles mee mag worden genomen en eventueel geexecuteerd, ook al is het niet van jou.

Overigens kan een deurwaarder ook voor 7.00 of na 20.00 komen MITS hij toestemming heeft van de rechter (alleen in uitzonderlijke situaties).
Ik zou het briljant vinden als ze heel vroeg komen.. Dat ik net lam uit de kroeg kom rollen en zij met slaapoogjes voor de deur...
"Goedemorgen, deurwaarder, we komen voor de boedel van mevrouw X!
"GGoeiemenorgen! Bhieertjeeh? of bhent u al ahaaan iets sterkers toe??? "
Mar zo speciaal is de situatie nou ook weer niet

Wel een gerechtsdeurwaarder btw
pi_74225531
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:05 schreef Eltonno het volgende:

[..]

Ik zou het briljant vinden als ze heel vroeg komen.. Dat ik net lam uit de kroeg kom rollen en zij met slaapoogjes voor de deur...
"Goedemorgen, deurwaarder, we komen voor de boedel van mevrouw X!
"GGoeiemenorgen! Bhieertjeeh? of bhent u al ahaaan iets sterkers toe??? "
Mar zo speciaal is de situatie nou ook weer niet

Wel een gerechtsdeurwaarder btw
Dan gaat het in ieder geval niet om bodembeslag (niet dat je er heel veel last van zou hebben. De regels van bodembeslag zijn niet echt van toepassing op jullie situatie, aangezien jullie niet echt een samenwonend stel waren etc.)
pi_74225630
quote:

[..]

Overigens kan een deurwaarder ook voor 7.00 of na 20.00 komen MITS hij toestemming heeft van de rechter (alleen in uitzonderlijke situaties). Afgezien daarvan is niet eens bekend om wat voor soort deurwaarder het hier gaat (iemand zei gerechtsdeurwaarder).

Aantonen met een kassabonnetje kan niet meer dat moet je tegenwoordig wettelijk vast leggen bij een notaris zegt de deurwaarder..
pi_74225733
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:12 schreef maan het volgende:

[..]

Aantonen met een kassabonnetje kan niet meer dat moet je tegenwoordig wettelijk vast leggen bij een notaris zegt de deurwaarder..
Je bent in de war met de situatie waarin het om daadwerkelijk samenwonenden gaat, die dus alles delen (en over het algemeen een relatie hebben). In deze situaties is het lastig aan te tonen uit welke middelen de goederen zijn gekocht, en zullen de grotere dingen beter bewezen moeten worden.

Voor de situatie van de TS, waarin willekeurige "vreemden" met elkaar samenwonen is het relatief eenvoudig aan te tonen welke goederen en welk deel van het huis van de schuldenaar zijn.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:15:45 #43
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_74225745
quote:

Dat is ook nog eens zo inderdaad. Overigens is die toestemming niet zo heel bijzonder, bij vonnissen en beschikkingen van de voorzieningenrechter is het vrij gebruikelijk. Over het algemeen zal een deurwaarder dan echter alsnog binnen kantoortijden de titel uitvoeren.
pi_74225773
tvptje
heb voor de zekerheid maar even mijn xbox uit de gemeenschappelijke woonkamer gehaald
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_74225800
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat is ook nog eens zo inderdaad. Overigens is die toestemming niet zo heel bijzonder, bij vonnissen en beschikkingen van de voorzieningenrechter is het vrij gebruikelijk. Over het algemeen zal een deurwaarder dan echter alsnog binnen kantoortijden de titel uitvoeren.
Yep. Ik bedoelde met uitzonderlijk dan ook meer dat het niet vaak voorkomt.
pi_74225945
Deze moet ik ook volgen
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:47:20 #47
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_74228872
Trouwens,

Stelletje ramptoeristen!!

Heb nog niet eens antwoord op mijn oorspronkelijke vraag. Hoe gaat het áls ze ons slot openboren? Mag ik dan een slotenmaker laten komen om voor een 2de keer hetzelfde te doen (kosten delen we dan gewoon door ons 3-en kunnen we tenminste het huis in)? Ik hoorde dat alleen de schuldenaar de sleutel op mag halen bij politie/deurwaarder, is dat zo? Of moet ik een week een ladder als sleutel meesjouwen zodat ik wel mijn kamer inkan?
Help me even om mijn eigen ramptoerisme veillig uit te kunnen voeren
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:56:28 #48
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_74229143
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:47 schreef Eltonno het volgende:
Trouwens,

Stelletje ramptoeristen!!

Heb nog niet eens antwoord op mijn oorspronkelijke vraag. Hoe gaat het áls ze ons slot openboren? Mag ik dan een slotenmaker laten komen om voor een 2de keer hetzelfde te doen (kosten delen we dan gewoon door ons 3-en kunnen we tenminste het huis in)? Ik hoorde dat alleen de schuldenaar de sleutel op mag halen bij politie/deurwaarder, is dat zo? Of moet ik een week een ladder als sleutel meesjouwen zodat ik wel mijn kamer inkan?
Help me even om mijn eigen ramptoerisme veillig uit te kunnen voeren
Of de deurwaarder ook de sleutel aan jullie geeft weet ik niet, maar sowieso kun je als gerechtigde zelf een slotenmaker laten komen om er een ander slot in te zetten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:32:16 #49
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_74230186
Bel de deurwaarder en vraag het. Of is dat wel èrg simpel gedacht?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_74231423
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:32 schreef Rewimo het volgende:
Bel de deurwaarder en vraag het.
Ja doe dat . Ben benieuwd hoe dit afloopt haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')