quote:
al was het alleen maar om je voordeur te sparen en voor het verhaalquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:29 schreef Megumi het volgende:
Ik zou er maar zijn als ze de inbeslagneming gaan uitvoeren in elk geval.
Dezelfde deurwaarder? das ook knapquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 05:41 schreef Jegorex het volgende:
Die man is hier ook een keer geweest.
Niet voor mij trouwens, was voor een ex bewoner
Alsof hij de rest van de week stilzitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 06:56 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Dezelfde deurwaarder? das ook knap
Aangezien er sprake is van aparte woonunits, zoals ik uit de OP lees, zullen ze inderdaad alleen haar spullen opschrijven, ja. Of denk jij dat deurwaarders in flatgebouwen ook alle appartementen afgaan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:34 schreef maan het volgende:
Lol en jij denkt dat ze alleen haar spullen meenemen? Dan zou ik toch maar is meer info gaan winnen als ik jullie was.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Aangezien er sprake is van aparte woonunits, zoals ik uit de OP lees, zullen ze inderdaad alleen haar spullen opschrijven, ja. Of denk jij dat deurwaarders in flatgebouwen ook alle appartementen afgaan?
Oh, en 'is' is een werkwoord.
Volgens mij kan dat alleen bij bodembeslag en is de Belastingdiesnt de enige die dat kan eisen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:43 schreef maan het volgende:
[..]
Kleine situatieschets, we wonen met zijn vieren in een huis, met drie is het heel gezellig, zij is al 32 en woont hier al jaren, is overdag weg en als ze thuis is is haar deur van binnen op slot.
Ze wonen met z'n 3en in 1 huis tegenwoordig is het zo dat alles wat in dat huis staat een deurwaarder mee mag nemen zelfs je huisdieren als het moet.
Ook al heb je ieder een eigen kamer.
Vroeger kon je nog zeggen dat is van mij maar tegenwoordig dus gewoon niet.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat alleen bij bodembeslag en is de Belastingdiesnt de enige die dat kan eisen.
Lijkt me sterk, ik zou me alleen wel zorgen maken om spullen die in de algemene ruimtes staan.quote:
Ja maar hoe weet je nou welke deurwaarder het is, ik zie geen foto, geen naam.. zelfs niet de naam van het incassobureau. 1 incasso in de week lijkt me wel een chill baantjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:28 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Alsof hij de rest van de week stilzit
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:44 schreef Biancavia het volgende:
Ik zou gewoon een röntgenbuis in de hal neerzetten en dan een briefje op de deur dat er binnen radioactieve tests uitgevoerd worden!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:44 schreef Biancavia het volgende:
Ik zou gewoon een röntgenbuis in de hal neerzetten en dan een briefje op de deur dat er binnen radioactieve tests uitgevoerd worden!
Die heb ik niet, wel een oliedrum met radioactief afval, werkt dat ook? owja + 220 op de deurbelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:44 schreef Biancavia het volgende:
Stond ook op het punt om de deurwaarder te bellen met de mededeling dat hij wel even een reservesleutel mag komen ophalenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:00 schreef caspervc het volgende:
Probeer te bedingen dat naast je probleemhuisgenote, ook de huisbaas (=eigenaar van het pand) op de hoogte wordt gesteld van het vervangen van het slot door de deurwaarder. Dan kan je in ieder geval relatief snel via hem / haar een nieuwe sleutel krijgen.
Van de voordeur zou ik die zo meegeven. Anders zit je zelf incl. je 2 overige toffe huisgenoten met de gebakken perenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:03 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Stond ook op het punt om de deurwaarder te bellen met de mededeling dat hij wel even een reservesleutel mag komen ophalenMaar dat is een goede 2de oplossing idd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |