jij bent wel heel optimistisch over KERS, zou wel leuk zijn want dan krijgen we toch aardig wat actie te zienquote:Op zondag 1 november 2009 08:11 schreef Googolplexian het volgende:
Hamilton 1
Raikkonen 2
Kovalainen 3
KERS gaat roeleren op dat rechte stuk, denk ik.
quote:Op zondag 1 november 2009 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij bent wel heel optimistisch over KERS, zou wel leuk zijn want dan krijgen we toch aardig wat actie te zien
Heb je er wel rekening mee gehouden dat Kovolainen vanaf de 18e plek start? (gearbox change penalty)
Mwah, dat dachten we wel meer bij Heikki. Alleen kreeg hij het dan voor elkaar om er niks mee te doen.quote:Op zondag 1 november 2009 10:00 schreef Googolplexian het volgende:
18 naar 3 is wel een beetje erg optimistisch, natuurlijkmaar Kovalainen kan denk ik wel in de punten terecht komen. Gaat re-de-lijk zwaar weg, ook.
Inderdaad. Golfstatenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:33 schreef Desunoto het volgende:
Wat een complex zeg.. damn. Dat gebouw, die tunnel, die haven...![]()
![]()
![]()
Circuit ziet er ook leuk uit. Paar mooie inhaalpunten. Ben benieuwd naar de race van morgen.
Ik vind het wel een held. Hij rijdt toch maar knetterhard rond tussen een stel weelbangers en hij schaamt zich niet voor zijn belabberde performance.quote:
Kan je nog net Hamilton zien finishenquote:Op zondag 1 november 2009 13:40 schreef vosss het volgende:
Hoewel ik overigens niet de hele race kan kijken omdat ik weg moet, kijk ik wel de start en dan tot een uur of 3
Waarom dan?quote:Op zondag 1 november 2009 13:43 schreef Captain_Slow het volgende:
Kan niemand die man van Virgin bannen uit de F1?
En heel veel geldquote:Op zondag 1 november 2009 13:53 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Irritante man met slechte humor en een kutlachje..
Die gewoon F1-sponsor is en ook nog eens over het eerste commerciële ruimtevaart-project ter wereld beschikt, onder andere. Gewoon een zeer coole mijardair die, voor zover ik weet, er ook niet moeilijk over doet als je 'm om een lift in z'n privé-jet vraagt.quote:Op zondag 1 november 2009 13:53 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Irritante man met slechte humor en een kutlachje..
Eensquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als hij 'm wil winnen is dit denk ik wel de beste strategie. De baan is nieuw voor iedereen dus gevechten (goede verdedigende lijn zoeken) wordt tenminste een paar ronden uitpluizen en dan is het beter om vrij baan te hebben en afstand te nemen.
haha, hoe tof is datquote:Op zondag 1 november 2009 13:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die gewoon F1-sponsor is en ook nog eens over het eerste commerciële ruimtevaart-project ter wereld beschikt, onder andere. Gewoon een zeer coole mijardair die, voor zover ik weet, er ook niet moeilijk over doet als je 'm om een lift in z'n privé-jet vraagt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |