abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74262738
Wat een complex zeg.. damn. Dat gebouw, die tunnel, die haven...

Circuit ziet er ook leuk uit. Paar mooie inhaalpunten. Ben benieuwd naar de race van morgen.
pi_74270003
Hamilton 1
Raikkonen 2
Kovalainen 3

KERS gaat roeleren op dat rechte stuk, denk ik.
Calm down, please!
  zondag 1 november 2009 @ 09:51:14 #128
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74270675
quote:
Op zondag 1 november 2009 08:11 schreef Googolplexian het volgende:
Hamilton 1
Raikkonen 2
Kovalainen 3

KERS gaat roeleren op dat rechte stuk, denk ik.
jij bent wel heel optimistisch over KERS, zou wel leuk zijn want dan krijgen we toch aardig wat actie te zien

Heb je er wel rekening mee gehouden dat Kovolainen vanaf de 18e plek start? (gearbox change penalty)
pi_74270770
quote:
Op zondag 1 november 2009 09:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

jij bent wel heel optimistisch over KERS, zou wel leuk zijn want dan krijgen we toch aardig wat actie te zien

Heb je er wel rekening mee gehouden dat Kovolainen vanaf de 18e plek start? (gearbox change penalty)
Ik denk dat juist door dat rechte stuk en de problemen met turbulentie de KERS auto's niet in te halen zijn maar als enige wel kunnen inhalen daar. OF omdat ze door dat KERS met meer vleugel kunnen rijden in het langzame gedeelte zijn ze daar niet in te halen en op het rechte stuk ongeveer even snel. Met die paar km/h verschil kom je namelijk niet onder het effect van die turbulente lucht uit dus dat kunnen ze voor lief nemen.

Met een baan als deze is KERS, denk ik, goud waard.

18 naar 3 is wel een beetje erg optimistisch, natuurlijk maar Kovalainen kan denk ik wel in de punten terecht komen. Gaat re-de-lijk zwaar weg, ook.
Calm down, please!
pi_74271752
quote:
Op zondag 1 november 2009 10:00 schreef Googolplexian het volgende:
18 naar 3 is wel een beetje erg optimistisch, natuurlijk maar Kovalainen kan denk ik wel in de punten terecht komen. Gaat re-de-lijk zwaar weg, ook.
Mwah, dat dachten we wel meer bij Heikki. Alleen kreeg hij het dan voor elkaar om er niks mee te doen.
  zondag 1 november 2009 @ 13:27:24 #131
798 voyeur
bemoeit zich
pi_74275180
Webber had wel lol in de persconferentie:
¨Q. Mark, what about this McLaren performance? Do you think you can take the race to them tomorrow?

MW: Easy. We are not stopping tomorrow. We don't do a pit stop. We just put the option on for the last lap and we jump them like that, so pretty straightforward.

Q. (Vajta Balazs – Autosport Es Formula) For all three drivers: the last two or three days we've basically heard only positive words about the track: how great it is, the facilities and everything else. I know it's also very hard to name negative aspects about yourself, but can you name or point out some negative points about the track?

MW: We're paid lots of money to say good stuff, obviously. You know that we get backhanders to say that it's a great track, so we're not going to say anything negative. The deal is done before we all arrive, so 20 drivers, we get a backhander, easy from there! It's a great facility, it's a good track.¨
Here we are now, entertain us.
pi_74275342
wat een dramaqueen die jake
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_74275446
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:33 schreef Desunoto het volgende:
Wat een complex zeg.. damn. Dat gebouw, die tunnel, die haven...

Circuit ziet er ook leuk uit. Paar mooie inhaalpunten. Ben benieuwd naar de race van morgen.
Inderdaad. Golfstaten
pi_74275531
Die Britten ook altijd, zij zijn natuurlijk altijd de beste
  zondag 1 november 2009 @ 13:39:33 #135
798 voyeur
bemoeit zich
pi_74275536
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:32 schreef Schunckelstar het volgende:
wat een dramaqueen die jake
Ik vind het wel een held. Hij rijdt toch maar knetterhard rond tussen een stel weelbangers en hij schaamt zich niet voor zijn belabberde performance.
pi_74275537
Ik wist overigens niet dat er ZOVEEL Nederlandse inbreng was bij de bouw.

Het dak van Ferrari world, het complete eiland opgespoten, die brug, het hotel, allemaal Nederlandse bedrijven.

Dat doen ze goed
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_74275551
Hoewel ik overigens niet de hele race kan kijken omdat ik weg moet, kijk ik wel de start en dan tot een uur of 3
vosss is de naam,
  zondag 1 november 2009 @ 13:40:49 #138
798 voyeur
bemoeit zich
pi_74275568
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:40 schreef vosss het volgende:
Hoewel ik overigens niet de hele race kan kijken omdat ik weg moet, kijk ik wel de start en dan tot een uur of 3
Kan je nog net Hamilton zien finishen
pi_74275631
Kan niemand die man van Virgin bannen uit de F1?
pi_74275677
dat rondlopen over de grid bij de bbc is toch echt briljant, Eddie die iemand spot en weer overhaalt om ff voor de camera te komen en ondertussen nog ff ouwehoeren met boris becker
pi_74275805
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:43 schreef Captain_Slow het volgende:
Kan niemand die man van Virgin bannen uit de F1?
Waarom dan?
Calm down, please!
pi_74275935
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:48 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Waarom dan?
Irritante man met slechte humor en een kutlachje..
pi_74276034
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:53 schreef Captain_Slow het volgende:

[..]

En heel veel geld
vosss is de naam,
pi_74276059
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:53 schreef Captain_Slow het volgende:

[..]

Die gewoon F1-sponsor is en ook nog eens over het eerste commerciële ruimtevaart-project ter wereld beschikt, onder andere. Gewoon een zeer coole mijardair die, voor zover ik weet, er ook niet moeilijk over doet als je 'm om een lift in z'n privé-jet vraagt.
Calm down, please!
  zondag 1 november 2009 @ 13:59:31 #145
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_74276128
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:30 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Als hij 'm wil winnen is dit denk ik wel de beste strategie. De baan is nieuw voor iedereen dus gevechten (goede verdedigende lijn zoeken) wordt tenminste een paar ronden uitpluizen en dan is het beter om vrij baan te hebben en afstand te nemen.
Eens neemt niet weg dat met zo'n verschil de wagen wel iets zwaarder had mogen en kunnen zijn. Go Hamilton!
pi_74276129
En zo is het. Maargoed, het zal vast een keiharde zakenman zijn denk ik, anders wordt je nooit zo fucking rijk.
Dus zaken-wise kan ik me best voorstellen dat mensen hem een lul vinden, maar zo als persoon mag ik hem wel
vosss is de naam,
pi_74276147
Lets go!
Calmer than you are
pi_74276220
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lets go!
QFT!

Have Fun
Calm down, please!
pi_74276243
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:57 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Die gewoon F1-sponsor is en ook nog eens over het eerste commerciële ruimtevaart-project ter wereld beschikt, onder andere. Gewoon een zeer coole mijardair die, voor zover ik weet, er ook niet moeilijk over doet als je 'm om een lift in z'n privé-jet vraagt.
haha, hoe tof is dat
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_74276260
Geluidsdichte islamhoofddoek: Gat id markt?
Calmer than you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')