Hoe zou je het zelf noemenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:59 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Als jij dat frustratie wil noemen vind ik dat prima.
's ochtends heb je nog wel clips.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:05 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Komt er dan muziek op MTV? ELke keer als ik hem aanzet, zie ik van die tiefus kinderen die een veel te dure verjaardag hebben, Cribs, een troela die Britney wil zijn... of zo een ander bout programma wat een lekker voorbeeld voor de jeugd is...
VH1, VH1Classic, MTV Brand New, TMFPure, TMFDance, SlamTV daar kun je tenminste nog "muziek" op horen...
Uhm kortzichtig, kinderachtig, dom, triest, enz.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
Hoe zou je het zelf noemen
En nu wil ik ook weten hoe het met je collega is afgelopen nadat ie was meegenomen voor verhoor
Me lol-uurtje-als-ik-me-verveel.. Maak er maar wat van maar absoluut geen frustratie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
Hoe zou je het zelf noemen
En nu wil ik ook weten hoe het met je collega is afgelopen nadat ie was meegenomen voor verhoor
Iddquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je ook wachten tot 24 hier pas uitgezonden wordt..
Ze gaan er de komende drie jaar over nadenkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:53 schreef ursel het volgende:
Slecht nieuws voor je Frankie..
Kabinet gaat downloaden verbieden
Nou niet naar Duitsland i.i.g. Hier op fok staat een topic over een gast die 1 liedje had gedownload en gelijk 500 euro moest betalen als boetequote:
moet je niet zo snel fietsenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:29 schreef FJD het volgende:
15gr&zon my assT vriest bijna maar goed, gewoon door blijven fietsen
moet Urs wel bij kunnen houden natuurlijkquote:
5 jaar BoF! in een notendopquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Uhm kortzichtig, kinderachtig, dom, triest, enz.
Nee joh gekkiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Zit je nou te fokken vanaf je fiets?!
ik hoor m daar anders nooit over klagenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sta je Diamond nou bij?Die zit op kantoor achter een PC en telefoon, dat is dom werk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |