Voor het geval het je nog niet opgevallen was, je kan posten wat je wilt, als het niet over voetbal of console games gaat komt er ook geen reactie. En laat ik nou net niet over die twee posten.quote:
24 stoppen? Heb je het eind van seizoen 7 niet gezienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Moet het nog steeds een keer kijken... Maar 24 zou toch stoppen?
Waarschijnlijk na seizoen 8quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Moet het nog steeds een keer kijken... Maar 24 zou toch stoppen?
Breng dan zelf een nieuw onderwerp in! Dan wordt er echt wel op gereageerdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:07 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Voor het geval het je nog niet opgevallen was, je kan posten wat je wilt, als het niet over voetbal of console games gaat komt er ook geen reactie. En laat ik nou net niet over die twee posten.
Ik ga niet elke keer kijken wanneer iemand mij heft ge-quote.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
Jammer dat je alleen op dat voetbalgekut kan reageren en niet mijn vorige post.
Had je hoger ingeschat
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh!
Zo is onze troller weer weg tot zondag?
Al zijn de opmerkingen over vrienden van hem wel hilarisch
Ahh, wordt dat ook weer eens opgegraven..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:42 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)xstraat__.html?p=6,1
![]()
![]()
Waar mensen wel niet moeilijk over doen... een naambordje die vernoemd is naar een God en gelijk staat met een voetbalclub.
Arme mensen toch!!
Nooit! Daar is ook het internet voorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja net of Diamond hier ooit een nuttige post heeft gemaakt
Ja ik zit nog steeds verbaasd voor me uit te staren. Heb mijn manager ook maar even ingelicht. Werken gaat echt niet meer lukkenquote:
Het moment is wel voorbijquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:44 schreef FJD het volgende:
Spannende dag zo zeg!
Totdat ik het licht had gevonden...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:12 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ik dacht dat Diamond3d eigenlijk wel altijd normaal binnen BoF deed, of heb ik wat gemist...
Morguh
Gitaar en zang dus muziek volgens Frankquote:
Dus daar komt de frustratie vandaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:18 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Totdat ik het licht had gevonden...![]()
Vroeger was het nog lachen, zo af en toe een rondje knallen... nu is het alleen maar geouwehoer. Ook leuk natuurlijk maar het is niks voor mij om de hele dag op het forum te zitten.
Het begon leuk op TMF, viel middenin Black Eyed Peas. Daarna was het ook direct afgelopen met de muziek.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:12 schreef FJD het volgende:
Ach ja je wilde muziek en je kwam uit op TMF, zo bijster intelligent is je TV ook weer niet. Alstie nou een concert van Novastar of crackhead Bobby Brown had opgezet dan was dat wel geniaal geweest!
Kijk eens IJs; een bruggetje voor jou
Als jij dat frustratie wil noemen vind ik dat prima.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dus daar komt de frustratie vandaan
Komt er dan muziek op MTV? ELke keer als ik hem aanzet, zie ik van die tiefus kinderen die een veel te dure verjaardag hebben, Cribs, een troela die Britney wil zijn... of zo een ander bout programma wat een lekker voorbeeld voor de jeugd is...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het begon leuk op TMF, viel middenin Black Eyed Peas. Daarna was het ook direct afgelopen met de muziek.
Gelukkig laat MTV me nog niet in de steek.
Hoe zou je het zelf noemenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:59 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Als jij dat frustratie wil noemen vind ik dat prima.
's ochtends heb je nog wel clips.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:05 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Komt er dan muziek op MTV? ELke keer als ik hem aanzet, zie ik van die tiefus kinderen die een veel te dure verjaardag hebben, Cribs, een troela die Britney wil zijn... of zo een ander bout programma wat een lekker voorbeeld voor de jeugd is...
VH1, VH1Classic, MTV Brand New, TMFPure, TMFDance, SlamTV daar kun je tenminste nog "muziek" op horen...
Uhm kortzichtig, kinderachtig, dom, triest, enz.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
Hoe zou je het zelf noemen
En nu wil ik ook weten hoe het met je collega is afgelopen nadat ie was meegenomen voor verhoor
Me lol-uurtje-als-ik-me-verveel.. Maak er maar wat van maar absoluut geen frustratie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
Hoe zou je het zelf noemen
En nu wil ik ook weten hoe het met je collega is afgelopen nadat ie was meegenomen voor verhoor
Iddquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je ook wachten tot 24 hier pas uitgezonden wordt..
Ze gaan er de komende drie jaar over nadenkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:53 schreef ursel het volgende:
Slecht nieuws voor je Frankie..
Kabinet gaat downloaden verbieden
Nou niet naar Duitsland i.i.g. Hier op fok staat een topic over een gast die 1 liedje had gedownload en gelijk 500 euro moest betalen als boetequote:
moet je niet zo snel fietsenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:29 schreef FJD het volgende:
15gr&zon my assT vriest bijna maar goed, gewoon door blijven fietsen
moet Urs wel bij kunnen houden natuurlijkquote:
5 jaar BoF! in een notendopquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Uhm kortzichtig, kinderachtig, dom, triest, enz.
Nee joh gekkiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Zit je nou te fokken vanaf je fiets?!
ik hoor m daar anders nooit over klagenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sta je Diamond nou bij?Die zit op kantoor achter een PC en telefoon, dat is dom werk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |