Het voegt niks toe. Einde discussie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:45 schreef Adidah het volgende:
[..]
Gut gut, moraalridder mod-edit. Je mag TS dus niet uitlachen
.
Mensen die denken dat Wilders/PVV het wel even zullen regelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
En dan te denken dat als de regering adequaat had gereageerd op de voortekenen (die er duidelijk waren) dat de schade enorm beperkt was gebleven. Wouter heeft een veel te grote roze zonne bril, en JP zit met zijn gedachten in Brussel.
Wmb mag Wilders/Rutte & consorten het gaan proberen.
Dan ging je jullie bedrijf door gebrek aan innovatie... de boot in.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:42 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik wist dat m'n contract per 1 december niet verlengd zou worden omdat er geen boten meer verkocht werden
Nog nooit gezegt, ga ik ook nooit zeggen. Maar hij kan er wel een aandeel in hebben. Morgen ga ik er uitgebreid op terug komen. Nu slapen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:02 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Wilders/PVV het wel even zullen regelen
Kun je mij één discussie voorschotelen waarin de PVV trachtte iets in de trant van steekhoudende argumenten te uiten?
*ontopic*
Dit is gewoon klote voor je TS. Zie het maar zo: Je hebt je vakantie wat eerder gekregen.
Hoi Eiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
Jammer voor de mensen die hun baan kwijt zijn, maar op macro niveau is dit een goede ontwikkeling. Het bedrijf van TS is gewoonweg niet concurrerend genoeg geweest en wordt daarvoor bestraft
Er word toch gezegd : wat mij betreft!!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:02 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Wilders/PVV het wel even zullen regelen
Kun je mij één discussie voorschotelen waarin de PVV trachtte iets in de trant van steekhoudende argumenten te uiten?
*ontopic*
Dit is gewoon klote voor je TS. Zie het maar zo: Je hebt je vakantie wat eerder gekregen.
Klinkt allemaal heel nobel, maar je hebt hele dagen met 'de staat' te maken. Als jullie huis vannacht in brand komt te staan bijvoorbeeld, worden jullie al door 'de staat' geholpen of gaan jullie het blussen met een paar emmers water?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:50 schreef PalmRoyale het volgende:
In de jachtbouw sector is het momenteel overal grote armoede. Zelfs de grote jongens zoals Icon Yachts, Royal Huisman en de Vries hebben vrijwel niks meer te doen. Hell, zelfs Dorr vraagt volgende week faillisement aan en die bestonden al meer dan 35 jaar. Het heeft niks met slecht management te maken, mensen bljiven op hun geld zitten en daar lijdt de hele sector onder. Tot halverwege 2008 kon het niet op, alle werven hadden volop werk en je kon als goede scheepstimmerman bergen geld verdienen en toen begonnen er tekenen te komen dat het minder zou gaan worden. Ik heb zelfs nog voor 17 euro per uur gewerkt via een uitzendbureau.
En nee, ik vraag geen uitkering aan. M'n vriendin en ik hebben besloten dat ik eerst stop met werken want ze verdient genoeg voor ons beide en we hebben een leuk spaarpotje. Kan ik ons huis eindelijk helemaal afmaken. Het UWV kan dat geld beter aan iemand anders geven die het wel echt nodig heeft zoals 1 van m'n collega's (daarnaast willen we de staat niet in ons leven hebben).
Dat laatste geloof ik best, maar jij hebt er voor gewerkt en er zelfs voor betaald. Er gewoon recht op dus. Als je eens zou weten hoe ontzettend veel geld er wordt verknoeit door de staat aan bijvoorbeeld halve projecten enz, dan zou ik die duizenden euro's als ik jou was niet aan me voorbij laten gaan. Maargoed, de keuze is aan jou.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:55 schreef PalmRoyale het volgende:
Je hebt gelijk. Ik had moeten zeggen dat we de staat niet op die manier in ons leven willen hebben. Feit blijft wel dat er anderen zijn die het harder nodig hebben.
in dat faillismenten.com linkje staat Standfast? Werkte je daar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:50 schreef PalmRoyale het volgende:
In de jachtbouw sector is het momenteel overal grote armoede. Zelfs de grote jongens zoals Icon Yachts, Royal Huisman en de Vries hebben vrijwel niks meer te doen. Hell, zelfs Dorr vraagt volgende week faillisement aan en die bestonden al meer dan 35 jaar. Het heeft niks met slecht management te maken, mensen bljiven op hun geld zitten en daar lijdt de hele sector onder. Tot halverwege 2008 kon het niet op, alle werven hadden volop werk en je kon als goede scheepstimmerman bergen geld verdienen en toen begonnen er tekenen te komen dat het minder zou gaan worden. Ik heb zelfs nog voor 17 euro per uur gewerkt via een uitzendbureau.
En nee, ik vraag geen uitkering aan. M'n vriendin en ik hebben besloten dat ik eerst stop met werken want ze verdient genoeg voor ons beide en we hebben een leuk spaarpotje. Kan ik ons huis eindelijk helemaal afmaken. Het UWV kan dat geld beter aan iemand anders geven die het wel echt nodig heeft zoals 1 van m'n collega's (daarnaast willen we de staat niet in ons leven hebben).
Plus TS heeft voorlopig geen geld om in het huwelijksbootje te stappen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:03 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
Dan ging je jullie bedrijf door gebrek aan innovatie... de boot in.
[ afbeelding ]
Nee ok, dat is een begrijpelijkere reden. Ik dacht dat het jou puur om de staat ging.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:27 schreef PalmRoyale het volgende:
Nee, werkte niet voor Standfast.
@ Chain_Reaction: Tuurlijk heb ik ww premie betaald. Het doel van tijdelijk stoppen met werken is dat ik ons huis kan afmaken. Daarnaast heb ik her en der ook nog wat klussen tussendoor die ik zwart doe. Sollicitatie plicht en controle is dan niet echt handig.
Je voert dat 'de staat niet in je leven willen hebben' wel consequent door :-)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:27 schreef PalmRoyale het volgende:
Daarnaast heb ik her en der ook nog wat klussen tussendoor die ik zwart doe.
Faillissement is niet altijd de schuld van de eigenaar hoor. Dat hoeft geen klootzak te zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:45 schreef Chain_Reaction het volgende:
De mensen die echt reden hebben tot klagen zijn de mensen die gedupeerd worden door klootzakken die failliet gaan. De werknemers en zeer zeker de eigenaar zijn een bijzaakje.
Open je dan wel ff een nieuw topicquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog nooit gezegt, ga ik ook nooit zeggen. Maar hij kan er wel een aandeel in hebben. Morgen ga ik er uitgebreid op terug komen. Nu slapen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:42 schreef PalmRoyale het volgende:
en had met m'n vriendin afgesproken dat ik eerst stop met werken omdat ze genoeg voor ons beide verdient
Das toevallig. Een vriend van mij werkt ook in de jachtbouw en smste gister dat hij ook werkloos is geworden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:42 schreef PalmRoyale het volgende:
M'n nu voormalige werkgever belegde vanmiddag een vergadering voor het hele bedrijf en vertelde ons dat hij morgen naar de rechtbank gaat om faillisement aan te vragen. Ik wist dat m'n contract per 1 december niet verlengd zou worden omdat er geen boten meer verkocht werden en had met m'n vriendin afgesproken dat ik eerst stop met werken omdat ze genoeg voor ons beide verdient zodat ik eerst ons huis kan afmaken maar het is gewoon zwaar klote. Het was zo'n leuk bedrijf en m'n collega's hebben niet zoveel geluk dat ze niet hoeven te werken. Daar komt ook nog bij dat het salaris niet betaald kan worden. Kanker economische crisis!
Bij mij ook. Alle bedrijven zijn aant inkrimpen etc...en hier zijn ze vandaag begonnen met uitbreiden (nieuwbouw erbij). (tabak..mensen blijven rokenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:10 schreef Snaavel het volgende:
Agja..dat is dan het voordeel van bij de Jumbo werken..,,
gaat toch niet failliet..neej..die koopt ook nog even alle Super de boers over,
en dat in de Economische crisis,
dan doen al die andere bedrijven die failliet gaan toch flink wat verkeerd..
Eten heb je elke dag nodig, een jacht niet, einstein.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:10 schreef Snaavel het volgende:
Gewoon doen, je hebt er toch recht opquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:50 schreef PalmRoyale het volgende:
En nee, ik vraag geen uitkering aan.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:10 schreef Snaavel het volgende:
Er is toch nog zat ander ongeschoold werk te doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:13 schreef kwib het volgende:
In dit schuitje zit ik dus sinds 1 oktober
Blijft kut, thuiszitten.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:26 schreef Adidah het volgende:
[..]
Er is toch nog zat ander ongeschoold werk te doen? Ga vakken vullen of hamburgers bakken of zo
. Maar nee, daar zijn ze dan weer te goed voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |